![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#141 |
|
Europees Commissaris
|
Hangt er natuurlijk van af hoe ze behandeld worden.
|
|
|
#142 |
|
Europees Commissaris
|
Hangt er natuurlijk van af hoe ze behandeld worden.
|
|
|
#143 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Zulke verslagen houding mogen we niet aannemen.
|
|
|
|
|
|
#144 |
|
|
Daar geloof ik niets van. Een gezonde man is geen verkrachter. Deze jongens zijn geestesziek en een levenslang gevaar voor de maatschappij, vooral omdat ze uit een cultuur komen die een nogal merkwaardige wijze heeft om met deze geestesziekte om te gaan.
|
|
|
|
|
|
#145 | |
|
Minister
|
Citaat:
Zou je hetzelfde zeggen mocht je zoon/dochter criminele feiten plegen en in de gevangenis terecht komen? Drugsverslaafde zijn? Gelukkig zijn er nog ouders die hun kinderen steunen door dik en dun en hun zelf hun weg in het leven laten vinden, ook al nemen ze in hun ogen niet altijd de beste beslissingen. |
|
|
|
|
|
|
#146 |
|
Banneling
|
Uiteraard niet. Als poco is het je verdomde plicht om het religieus racisme geïnspireerd door te islam te ontkennen. Het is je verdomde plicht om te zeggen dat ze de islam 'niet juist' interpreteren, het is je verdomde progressieve plicht om te liegen over de gefrustreerde man/vrouw relatie bij moslimjongeren, het is je verdomde plicht om te ontkennen dat de islamitische begrippen halal en haraam gelden in de relaties tot ongelovigen.
|
|
|
|
|
|
#147 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Allemaal goed en wel voor kleine feiten. Voor waar we hier nu over bezig zijn...Als mijn zoon (had ik een gehad) iets dergelijks zou uitsteken, 'k zou hem eerst zelf eens op andere gedachten brengen en dan uit mijn geheugen wissen. Zo een monsters zijn niet waard te steunen, 't kan enkel van kwaad naar erger.
|
|
|
|
#148 | |
|
|
Citaat:
Moest mijn kind aan de drugs zijn, wees dan maar zeker dat het zal afkicken. Niet via de pamper, maar door de roeshel. Ik kreeg thuis ook de klomp op mijn hoofd als ik iets deed waar mijn moeder het niet mee akkoord was, of als ik haar visie niet deelde. Mijn vader spaarde me ook niet en ik ben er niet slecht van geworden. Ik los het nog anders op. Moest mijn dochter met een moslim thuiskomen, stuur ik haar gewoon wandelen. Moest ik met een moslim thuisgekomen hebben, weet ik niet of mijn vader zaliger hem zou laten leven. Wij hebben onze cultuur, onze waarden en onze normen. Zij zijn anders. We mogen ze niet haten, maar we mogen ons er ook niet mee vermengen. Dat is en blijft mijn standpunt. |
|
|
|
|
|
|
#149 | |
|
Minister
|
Citaat:
Ik begrijp volkomen dat ouders hun kinderen niet graag met een moslim zien thuiskomen maar hen de rug toekeren is het laatste, je moet hard zijn om dat te kunnen. Denk je dat daarmee alles opgelost is? |
|
|
|
|
|
|
#150 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
|
|
|
|
#151 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door sodoirt : 23 maart 2007 om 13:21. |
|
|
|
|
|
|
#152 |
|
Minister
|
Voor mijn part krijgen de daders de doodstraf.
|
|
|
|
#153 | |
|
|
Citaat:
Ik kan me niet met een moslimcultuur verzoenen en wens er niets mee te maken te hebben. Moest ik ooit kinderen hebben die een andere keuze maken, respecteer ik dat, maar dan moeten ze kiezen of delen. Of ze kiezen voor hun ouders, of ze kiezen voor hun partner. Meer is daar niet van aan. Ik zeg het je: moest ik met een moslim thuiskomen, vrees ik dat mijn vader hem gekeeld zou hebben, van zodra die het zou durven een voet over onze drempel te zetten. Ben ik dan niet milder dan mijn vader? |
|
|
|
|
|
|
#154 | |
|
Minister
|
Citaat:
Anyway... ieder heeft het recht op zijn eigen mening en ik respecteer die. |
|
|
|
|
|
|
#155 |
|
|
Wie heeft er al een ractie gehoord van de moslimgemeenschap?
|
|
|
|
|
|
#156 | |
|
Minister
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door Laya : 23 maart 2007 om 13:45. |
|
|
|
|
|
|
#157 |
|
Europees Commissaris
|
Dat moet ofzo?Moet ik mij ook verontschuldigen omdat Hans Van Themsche drie mensen heeft neergeschoten?
|
|
|
#158 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|