![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#2421 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#2422 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zo ben ik er wel meer tegengekomen, hoor. ![]() Citaat:
In een degelijke discussie moet men zijn argumenten staven. Jij doet dat niet. Believers in het algemeen doen het zelden. Ze herkauwen halve waarheden en hele leugens die al honderd keer ontkracht werden, zonder ooit gefundeerde argumenten te geven. Zie maar de Mineta-discussie, of de discussie over de WTC-core die op zichzelf blijft staan. Citaat:
![]() En dat weet je nog voor je de blauwdrukken hebt gezien??? Van vooringenomenheid gesproken! Doet me denken aan de historische uitspraak van exodus op 7/7/2005: "Er zijn momenteel nog geen concrete bewijzen, maar ik ben er vrijwel zeker van dat het weer een inside job is." Jongens toch: vertrek van de feiten, niet van de theorie!
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 27 maart 2007 om 09:16. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2423 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Jij bent over Mineta begonnen. Toe je daar in het nauw werd gedreven ben jij over de WTC-core begonnen. Nu dat weer nergens toe leidt begin je weer eens over Northwoods. Ik verwachtte (onder andere) een degelijke reactie hierop. Allez, nu ben ik niet helemaal eerlijk: ik vermoedde wel dat er geen degelijk reactie zou komen. De Mineta-discussie is drie jaar oud, en in deze drie jaar is geen believer er in geslaagd uit Mineta's tegenstrijdige verklaringen een logisch en gefundeerd argument te halen. Het zal nu ook niet lukken. Verander dus maar weer eens van onderwerp, se: het valt heus niet op!
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 27 maart 2007 om 09:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2424 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ondertussen zijn er wel al een hoop aanwijzingen en bewijzen opgedoken.
![]() |
![]() |
#2425 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ondertussen zijn er wel al een hoop "aanwijzingen en bewijzen" opgedoken op CT-websites. Wat het meteen ook wat in perspectief plaatst. Zo kan ik ook iets voorspellen : Elke terroristische aanslag die gepleegd zal worden op europees grondgebied in de volgende jaren zal ongetwijfeld een 'inside job' zijn. De "aanwijzingen en bewijzen" zullen kort daarna beginnen verschijnen op diezelfde CT-websites. Niet moeilijk toch? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2426 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die gebruikt gaan worden in het proces tegen Bush?
![]() |
![]() |
![]() |
#2427 |
|
![]() Parcifal..
Wie zijn de grootmachten? Wat zijn de fronten? Welke allianties zijn er? Welk doel hebben ze? Welke richtingen gaan ze uit? Welke strategieën gebruiken ze? Wie heeft er baat bij welke strategie? Een tip; ![]() Ik ben benieuwd. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2428 |
|
![]()
![]() |
#2429 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat is je punt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2430 | |||
Burger
|
![]() Citaat:
Als je dan de benodigde basiskennis ontbeert om in te zien dat er fouten in dat rapport staan moet je niet gaan zitten jammeren. Citaat:
Feit dat het in een rapport staat is voor jou klaarblijkelijk voldoende. En over het staven van argumenten :leg dan maar eens uit hoe die vloeren de windbelasting van het gebouw ( gedeeltelijk ) op kunnen vangen. Want van jou heb ik nog geen enkel gefundeert argument gelezen. Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2431 | |
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Heftruck : 27 maart 2007 om 17:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2432 | ||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Van het staven van je beweringen heb jij duidelijk geen kaas gegeten. Citaat:
![]() Van wikipedia : Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door parcifal : 27 maart 2007 om 18:05. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#2433 |
Banneling
|
![]() De VS, de EU, Rusland, China, India en eventueel Brazilië.
Onduidelijke vraag. Het front is vantegenwoordig duidelijk economie: Tariffering en taxatie van import/export, afscherming van de eigen markt. Lobying bij de WHO etc. Wederom onduidelijke vraag. Er zijn samenwerkingsakkoorden : Teveel om op te noemen. Er zijn politieke allianties : Teveel om op te noemen. Dus nogmaals : wat is je punt precies? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2434 | ||
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Dat zal gaan afhangen van wat jij er van maakt. ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2435 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2436 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik counter jouw vraag die je hier stelde : Citaat:
Perfect mogelijk. Jouw reactie : Ja maar het commission report bevat bewezen (?) onjuistheden op vlak van timing (waar zijn de bewijzen?). En daarna dwaal je af naar Operatie Northwoods (die dus NOOIT werkelijk heeft plaatsgehad). Vind je nu echt dat een verwijzing naar een nooit geschreven rapport over een nooit uitgevoerde actie, dat dan ZOGEZEGD vervalst zou worden door een commissie die nooit bestaan heeft, ook maar enig gewicht heeft? Fictie is het Steve., net als 99% van de Conspiracy Theories. ![]() Laatst gewijzigd door parcifal : 27 maart 2007 om 18:30. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2437 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() met een knipoog naar Parci-val, je weet wel, die ondeugd die me het liefst wilde stenigen Pin d'Ar Pin d'Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 27 maart 2007 om 19:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2438 | ||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Waar zijn de bewijzen dat Mineta liegt? - FCC Questions TV Stations on 'Fake News' http://abcnews.go.com/Entertainment/...ory?id=2316603 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2439 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Mijn MENING????? ![]() ![]() ![]() De FEITEN beste vriend!! En ik heb ze nog geciteerd ook. Jij brengt als argument het TIJDSTIP waarop Cheney in de bunker is aangekomen. Ik post uit het door uzelf geciteerde stuk: “There is conflicting evidence as to when the Vice president arrived in de shelter” Natuurlijk komt hierop geen antwoord. Ik post vervolgens één BEWIJS van die leugens: “The NMCC learned about the hijacking of United 93 at about 10:03,…, Norad had no information either” Mmm. Volgens NORAD's EIGEN verklaringen, " at 9:25 the FAA informed NORAD that the flight probably have been hijacked. At 9:30, the transponder signal ceased." Dus zeg jij het maar: WIE liegt? Norad of het Commission Report? En wederom GEEN antwoord van U. Sterk.
"It is dangerous to be right when the government is wrong" -voltaire- Laatst gewijzigd door democratsteve : 27 maart 2007 om 19:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2440 | |||
Staatssecretaris
|
![]() Meer:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Akufen : 27 maart 2007 om 19:31. |
|||
![]() |