Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 27 maart 2007, 12:39   #21
Anna List
Banneling

Standaard

.

Laatst gewijzigd door Anna List : 27 maart 2007 om 12:40.
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 maart 2007, 12:39   #22
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf Bekijk bericht
Ik herinner mij nochtans een gelijkaardig voorval met een Oude Belg in Leuven...
u bedoelt het verkeersongeval veroorzaakt door de zatte commissaris ? ... wel die is wel uit zijn functie ontzet hé ...

die man hoort niet meer in de gemeenteraad.
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 maart 2007, 12:46   #23
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Antoon Bekijk bericht
Het is zeer zeker goed dat die man is geïntegreerd. Heb je in mijn tekst ergens het tegenovergestelde gelezen?

Niet goed is wanneer dezelfde persoon, nieuwe Belg of geen nieuwe Belg, eerst probeert misbruik te maken van zijn positie als gemeenteraadslid om zich te onttrekken aan een alcohol-controle (waarom zou hij dat nu doen ) , en wanneer dat niet werkt, het magische woord "racisme" misbruikt.
Komaan Antoon, ge moet die dingen een beetje relativeren. Hoeveel van die (zatte) gemeenteraadsleden met hoogheidswaanzin denk je dat de politie zo op een maand tegenkomt? Het zit toch in de menselijke natuur om onder een boete proberen uit te komen? Wel, voor een nieuwe Belg is dat duidelijk niet anders... Zijn er geen belangrijker zaken om je druk over te maken? Ons milieu dat met rasse schreden de vernieling in geholpen wordt, om er maar eens eentje te noemen...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 maart 2007, 13:43   #24
Blackwidow
Schepen

Standaard

En in de standaard
De 37-jarige Youssef Slassi uit Wilrijk reed op 28 maart 2005 met een vriend mee naar een afspraak. Op de Scheldekaaien maande een agent de vriend aan te stoppen voor een Wodca-controle, maar die reed gewoon door. Hij zou later verklaren dat hij de agent niet gezien had. Inspecteurs Frédéric O. en Lode L. zetten de achtervolging in en reden het voertuig klem aan een kruispunt.

Ze vertelden de bestuurder dat hij een controle was voorbij gereden en dat hij hen moest volgen. Toen ze langs het controlepunt kwamen, weigerde de vriend opnieuw om zich aan de kant te zetten. Hij werd een tweede maal klem gereden en ditmaal stapte Slassi uit.

Hij maakte zich bekend als gemeenteraadslid en zei dat de controle niet door ging. Toen de politiemannen voet bij stuk hielden, zei Slassi dat hij korpschef Eddy Baelemans zou bellen. Volgens de inspecteurs maakte hij vervolgens een verdachte beweging, alsof hij een wapen uit zijn zak wilde halen, en besloten ze daarom hem ter plekke te fouilleren. Ze stelden ook een proces-verbaal op wegens smaad.

DUS nog eens twee maal vluchtmisdrijf ook, wordt niet bestraft?
Blackwidow is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 maart 2007, 14:04   #25
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Dus de volgende keer als er een nieuwe Vlaming plies tegen mij iets zegt, mag ik ook doorrijden en hem nadien voor racist uitmaken?

Leuk hé!

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 maart 2007, 14:35   #26
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Dus de volgende keer als er een nieuwe Vlaming plies tegen mij iets zegt, mag ik ook doorrijden en hem nadien voor racist uitmaken?

Leuk hé!

Dat voorrecht is alleen allochtonen gegund en vermits U dat bij mijn weten niet bent..........
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 maart 2007, 16:28   #27
Bierke
Minister-President

Bierke's schermafbeelding

Standaard

mja, de rechtbank heeft haar werk weer es voorbeeldig gedaan.. wie was de rechter ?

Trouwens ik zou niet graag in die gast z'n schoenen staan, als ie denkt dat hij met deze wegkomt heeft ie het grondig mis... binnen een jaartje wil ik z'n boete lijst wel es zien
Oud 27 maart 2007, 16:53   #28
Luddo
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Blackwidow Bekijk bericht
En in de standaard
De 37-jarige Youssef Slassi uit Wilrijk reed op 28 maart 2005 met een vriend mee naar een afspraak. Op de Scheldekaaien maande een agent de vriend aan te stoppen voor een Wodca-controle, maar die reed gewoon door. Hij zou later verklaren dat hij de agent niet gezien had. Inspecteurs Frédéric O. en Lode L. zetten de achtervolging in en reden het voertuig klem aan een kruispunt.

Ze vertelden de bestuurder dat hij een controle was voorbij gereden en dat hij hen moest volgen. Toen ze langs het controlepunt kwamen, weigerde de vriend opnieuw om zich aan de kant te zetten. Hij werd een tweede maal klem gereden en ditmaal stapte Slassi uit.

Hij maakte zich bekend als gemeenteraadslid en zei dat de controle niet door ging. Toen de politiemannen voet bij stuk hielden, zei Slassi dat hij korpschef Eddy Baelemans zou bellen. Volgens de inspecteurs maakte hij vervolgens een verdachte beweging, alsof hij een wapen uit zijn zak wilde halen, en besloten ze daarom hem ter plekke te fouilleren. Ze stelden ook een proces-verbaal op wegens smaad.

Ziedet dat het slechts kwajongensstreken zijn! Maak je liever druk over de Kyotonorm, zeveraar, ouwen Bels, rassiest, onverdraagzame oude Vlaming!!!
Oud 27 maart 2007, 17:08   #29
Nynorsk
Secretaris-Generaal VN

Nynorsk's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
het proces ging over smaad aan de politie, niet over vluchtmisdrijf.
't gaat hier weer een intelligente discussie worden
Oud 27 maart 2007, 17:18   #30
Luddo
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nynorsk Bekijk bericht
het proces ging over smaad aan de politie, niet over vluchtmisdrijf.
't gaat hier weer een intelligente discussie worden
Hopelijk kan dit intelligent arrest als voorgaande beschouwd worden bij ECHTE vluchtmisdrijven! !
Oud 27 maart 2007, 18:14   #31
Raven
Perm. Vertegenwoordiger VN

Raven's schermafbeelding

Standaard

Nu vraag ik mij toch af waarom dat die geen alcohol controle wilde?

Of zou het dan toch een echte SP-A "showmoslim" zijn

Laatst gewijzigd door Raven : 27 maart 2007 om 18:15.
Raven is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 maart 2007, 22:34   #32
Bert Bubber
Provinciaal Statenlid

Bert Bubber's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dan integreert een mens al eens in onze samenleving en past zich aan aan onze normen en waarden, en dan is het wéér niet goed... Weten jullie eigenlijk nog wel wat jullie willen?

Een vrouw, liefst met dikke tetten !
Oud 27 maart 2007, 22:41   #33
Tina
Provinciaal Statenlid

Tina's schermafbeelding

Standaard

Allez ik heb die man eens ontmoet en ik vond da ne kei sympathieke. Bevriend met Top van de cd&v trouwens.

Tina is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 maart 2007, 23:34   #34
Heftruck

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Ik walg van machtsmisbruik.
Iedereen gelijk voor de wet. Of is dat teveel gevraagd ?
En euh, onze waarden en normen ? De jouwe misschien dan. Ik kaffer onze politie-agenten niet uit als ze mij tegenhouden.
Dus jep, ik weet nog wat ik wil.
Ik ook. Weg met al die vrijheidsbeperkende wetten en maffiose-achtige, politieke toestanden.
Heftruck is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 maart 2007, 06:30   #35
Enter
Parlementslid

Enter's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Naturtrane Bekijk bericht
Allez ik heb die man eens ontmoet en ik vond da ne kei sympathieke. Bevriend met Top van de cd&v trouwens.
Je kan sympathiek zijn en toch de wet aan je laars lappen op bepaalde momenten.

Sympathiek overkomen wilt niets zeggen.
Enter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 maart 2007, 18:24   #36
Antoon
Secretaris-Generaal VN

Antoon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Komaan Antoon, ge moet die dingen een beetje relativeren. Hoeveel van die (zatte) gemeenteraadsleden met hoogheidswaanzin denk je dat de politie zo op een maand tegenkomt? Het zit toch in de menselijke natuur om onder een boete proberen uit te komen? Wel, voor een nieuwe Belg is dat duidelijk niet anders... Zijn er geen belangrijker zaken om je druk over te maken? Ons milieu dat met rasse schreden de vernieling in geholpen wordt, om er maar eens eentje te noemen...
Ik had hetzelfde gepost mocht het gaan om Patrick Janssens hoor? Niets te maken met afkomst.

Maar mijn indruk is dat jouw vergevingszin alles te maken heeft met het 'nieuw-vlaming'-gehalte van de gemeenteraadslid.
Oud 28 maart 2007, 20:54   #37
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Dit is absurd.
Twee keer een controle negeren en daarna uitpakken met je ambt om toch eruit te muizen.
Kinderachtig en hypocriet, niet geschikt voor een dergelijk ambt!
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 maart 2007, 21:33   #38
Marlboro
Banneling

Standaard

Ongeloofelijk;voila;het zoveelste voorbeeldje ervan,kom vlug af met dat verhaaltje dat flikken racistisch zijn en je word sowieso vrij gesproken en zeker als het ne linkse is natuurlijk.
Marlboro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 maart 2007, 21:50   #39
Amon_Re

Amon_Re's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
En in de standaard

Dat zoiets ongestraft kan in België zegt genoeg Wat een kloteboel
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
Amon_Re is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 maart 2007, 09:18   #40
Antoon
Secretaris-Generaal VN

Antoon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marlboro Bekijk bericht
Ongeloofelijk;voila;het zoveelste voorbeeldje ervan,kom vlug af met dat verhaaltje dat flikken racistisch zijn en je word sowieso vrij gesproken en zeker als het ne linkse is natuurlijk.
Mijn gedacht.

Nog zwakker vind ik het feit dat zelfs een gemeenteraadslid die in de fout is gegaan zich niet op een normale manier verdedigt of gewoon mea culpa zegt. Neen, ook hij trok meteen de kaart van het racisme om ervan af te komen.

Inderdaad heel erg.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:14.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be