![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#341 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
(En ik neem gewoon aan dat de grote meerderheid van de moslims buiten België woont en daarom hier geen problemen veroorzaakt.) |
|
|
|
|
|
|
#342 |
|
|
Och ja, voor sommige is een niet poco concert veel erger dan een verkrachting.
|
|
|
|
|
|
#343 | |
|
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#344 | |
|
Partijlid
|
Citaat:
|
|
|
|
#345 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#346 | |
|
Banneling
|
Citaat:
en ohja, we zijn gelijk rechts, wie is nu de zwart wit kijker ? jij, best wel kut voor je dat ik in Nederland bij de laatste landelijke verkiezingen op de Partij voor de Dieren heb gestemd, oeh, wat een rechtse partij zeg Laatst gewijzigd door Winterhamer : 30 maart 2007 om 13:52. |
|
|
|
|
|
|
#347 | |
|
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#348 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#349 |
|
|
Sommige hebben geen gevoelens. Blijkbaar geven ze meer om multicul dan om menselijkheid.
|
|
|
|
|
|
#350 |
|
Banneling
|
Nederland, maart 2007
Voor moslimjongeren is het geloof tegenwoordig belangrijker voor hun identiteit dan vroeger. Dat komt door de invloed van ouders, familie en vrienden, maar ook door de maatschappelijke discussie, zoals blijkt uit het onderzoek 'Van vasten tot feesten' van Forum, het instituut voor multiculturele ontwikkeling. De meeste islamitische jongeren houden tradities in ere – ze gaan naar de moskee, bidden regelmatig en tijdens de ramadan vasten ze. Ze leggen niet alleen meer nadruk op de regels van de islam, maar zoeken daarnaast ook inhoudelijke en spirituele verdieping. Vooral Internet speelt daarbij een grote rol. Ze gaan meer hun eigen gang en vragen zich minder af of hun ouders het wel goed vinden. Ook onder meisjes is er een duidelijke tendens de controle door ouders en familie te omzeilen, bijvoorbeeld door via Internet afspraakjes te maken. Moslimmeisjes gaan het liefst als maagd het huwelijk in. Moslimjongens experimenteren veel meer met seks voor het huwelijk. Ze doen dat vooral met niet-islamitische meisjes. Ze legitimeren dit door die meisjes af te schilderen als losbandige sletten. Zorg+Welzijn, 30 maart 2007 |
|
|
|
|
|
#351 | |
|
Schepen
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#352 |
|
Banneling
|
En indien het wel over verkrachtingen zou gaan, dan zijn die "losbandige sletten" ook zelf verantwoordelijk voor hun daden, althans volgens de islamitische moraal en waarschijnlijk ook volgens het CGKR.
|
|
|
|
|
|
#353 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Volgens de islamitische moraal moet je je juist afzijdig houden van iedereen die niet weg van de islam volgt. Ik denk niet dat iemand verkrachten valt onder "zich afzijdig houden". Als je de koran mag geloven, dan wacht de daders een "strenge bestraffing".
Laatst gewijzigd door Flippend Rund : 30 maart 2007 om 22:10. |
|
|
|
|
|
#354 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#355 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Dus ze moeten stoppen met die meisjes af te schilderen als losbandige sletten.
|
|
|
|
|
|
#356 | |
|
Schepen
|
Citaat:
Nu, voor mij doet iedereen wat hij/zij wil. Van mij mag iemand zelfs trouwen met zijn paard en tijdens de huwelijksnacht vertrappeld worden onder de hoeven die hij er nog nauwgezet zélf heeft ondergezet...
|
|
|
|
|
#357 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Volgens Mohammeds moraal waren vrouwen oorlogsbuit. In die zin was het wel grappig om tijdens die rally's in Londen tegen de Mo-cartoons één van die dolgedraaide kwieten zijn stem te horen schor schreeuwen: "we will take their wifes as war booty!!! (algemeen instemmend gejoel) http://www.amren.com/videos/20060203LondonProtest.wmv Dertienhonderd jaar na dato lopen er hier dus nog steeds mensen rond die bereid zijn hun geliefde profeet in woord en daad te volgen!
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
|
|
|
|
|
|
#358 |
|
Europees Commissaris
|
Nu ik het filmpje nog eens heb bekeken, vraag ik me toch oprecht af hoe dit maar zo weinig commotie kon maken. Europa is echt wel in slaap gewiegd.
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
|
|
|
|
|
#359 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
zich afzijdig houden van de MANNEN die geen moslim zijn: ze mogen geen niet-moslims tot vriend nemen. De vrouwen mogen ze als oorlogsbuit gebruiken �* volonté, getrouwd of niet getrouwd, maakt niks uit. (Ze mogen copuleren met de vier vrouwen die ze een bruidsschat hebben gegeven en daarnaast �* volonté met "wat hun rechterhand bezit door oorlogsbuit").
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 31 maart 2007 om 00:31. |
|
|
|
|
|
|
#360 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
hoe durfde ghey zoiets dénken! ghey racist! Jozef zal U straffen!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
|
|