Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 29 maart 2007, 22:41   #341
Boadicea
Perm. Vertegenwoordiger VN

Boadicea's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mitgard Bekijk bericht

de dagelijkse realiteit bewijst dat het overgrote deel van de moslims géén criminelen zijn.

op uw rechts kopke gevallen en blijven botsen?
Maar dat die kleine minderheid van moslims die er in het Westen rondlopen daar voor de meerderheid van de problemen zorgen.

(En ik neem gewoon aan dat de grote meerderheid van de moslims buiten België woont en daarom hier geen problemen veroorzaakt.)
Oud 29 maart 2007, 22:42   #342
Boadicea

Standaard

Citaat:
en ik dan? ik moet zelfs accepteren dat er neonazi's in mijn land wonen en concerten houden en van dat.
gij moet nogal klagen gij...
Och ja, voor sommige is een niet poco concert veel erger dan een verkrachting.
Oud 29 maart 2007, 22:46   #343
Boadicea

Standaard

Citaat:
boadifascista denkt nogal tweedimensionaal: inheems-uitheems.
ze besnufffelt alles wat ze tegenkomt om te ruiken of het wel met een inheems territoriumplasje gezegend is.
als dat niet zo is trekt ze een vies gezicht van 'bweikes, kaka!'.
Jij doet toch ook hetzelfde, maar dan met tegenoversgestelde reactie.
Oud 30 maart 2007, 07:47   #344
bolle
Partijlid

bolle's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door carlgustaaf Bekijk bericht
zijn ongelovigen wel mensen in feite?Ongelovige vrouwen en meisjes dan nog wel... Hebben die een ziel?
Nee die gaan allemaal naar de hel, alleen de moslims niet; die krijgen allemaal 72 maagden alé rozijnen euh ik bedoel
Oud 30 maart 2007, 13:37   #345
Winterhamer
Banneling

Standaard

Citaat:
en ik dan? ik moet zelfs accepteren dat er neonazi's in mijn land wonen en concerten houden en van dat.
die plegen tenminste niet de meeste moorden verkrachtingen en groepsverkrachtingen
Winterhamer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 maart 2007, 13:38   #346
Winterhamer
Banneling

Standaard

Citaat:

de dagelijkse realiteit bewijst dat het overgrote deel van de moslims géén criminelen zijn.

op uw rechts kopke gevallen en blijven botsen?
Overigens heb ik een tijdje geleden ergens gelezen dat ongeveer 2/3 van de Marokkaanse jongens tussen 15-30 (o.i.d.) met de politie in aanraking is geweest. Het is dus geen minderheid

en ohja, we zijn gelijk rechts, wie is nu de zwart wit kijker ? jij, best wel kut voor je dat ik in Nederland bij de laatste landelijke verkiezingen op de Partij voor de Dieren heb gestemd, oeh, wat een rechtse partij zeg

Laatst gewijzigd door Winterhamer : 30 maart 2007 om 13:52.
Winterhamer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 maart 2007, 15:13   #347
luc broes

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zonlicht Bekijk bericht
Maar neen ik ik zei het is te banaal om er zo veel moeite in te steken als sommigen, allez, velen hier, doen.
Ik heb nooit gezegd het is banaal tout court...
Die verkrachting is wel erg, maar belange ni erg genoeg om erop te vliegen als aasgieren.
En ik ben geen moslim. Ook geen allochtoon.
Ook niet gelovig maar overtuigd atheïstisch, vrijzinnig en humanistisch.
Als jij (ooit) een dochter hebt van 13 die herhaaldelijk groepsverkrachting onderging omdat ze toch geen moslims dan zul je dat wellicht wèl erg genoeg vinden;
luc broes is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 maart 2007, 17:45   #348
Boadicea

Standaard

Oorspronkelijk geplaatst door Mitgard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Winterhamer Bekijk bericht
die plegen tenminste niet de meeste moorden verkrachtingen en groepsverkrachtingen
Daar zit ook wat in.
Oud 30 maart 2007, 17:46   #349
Boadicea

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door luc broes Bekijk bericht
Als jij (ooit) een dochter hebt van 13 die herhaaldelijk groepsverkrachting onderging omdat ze toch geen moslims dan zul je dat wellicht wèl erg genoeg vinden;
Sommige hebben geen gevoelens. Blijkbaar geven ze meer om multicul dan om menselijkheid.
Oud 30 maart 2007, 20:21   #350
Banneling

Standaard

Nederland, maart 2007
Voor moslimjongeren is het geloof tegenwoordig belangrijker voor hun identiteit dan vroeger. Dat komt door de invloed van ouders, familie en vrienden, maar ook door de maatschappelijke discussie, zoals blijkt uit het onderzoek 'Van vasten tot feesten' van Forum, het instituut voor multiculturele ontwikkeling.
De meeste islamitische jongeren houden tradities in ere – ze gaan naar de moskee, bidden regelmatig en tijdens de ramadan vasten ze. Ze leggen niet alleen meer nadruk op de regels van de islam, maar zoeken daarnaast ook inhoudelijke en spirituele verdieping. Vooral Internet speelt daarbij een grote rol.
Ze gaan meer hun eigen gang en vragen zich minder af of hun ouders het wel goed vinden. Ook onder meisjes is er een duidelijke tendens de controle door ouders en familie te omzeilen, bijvoorbeeld door via Internet afspraakjes te maken.
Moslimmeisjes gaan het liefst als maagd het huwelijk in. Moslimjongens experimenteren veel meer met seks voor het huwelijk. Ze doen dat vooral met niet-islamitische meisjes. Ze legitimeren dit door die meisjes af te schilderen als losbandige sletten.

Zorg+Welzijn, 30 maart 2007
Online is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 maart 2007, 21:02   #351
Villa Comedia
Schepen

Villa Comedia's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Online Bekijk bericht
Nederland, maart 2007
Voor moslimjongeren is het geloof tegenwoordig belangrijker voor hun identiteit dan vroeger. Dat komt door de invloed van ouders, familie en vrienden, maar ook door de maatschappelijke discussie, zoals blijkt uit het onderzoek 'Van vasten tot feesten' van Forum, het instituut voor multiculturele ontwikkeling.
De meeste islamitische jongeren houden tradities in ere – ze gaan naar de moskee, bidden regelmatig en tijdens de ramadan vasten ze. Ze leggen niet alleen meer nadruk op de regels van de islam, maar zoeken daarnaast ook inhoudelijke en spirituele verdieping. Vooral Internet speelt daarbij een grote rol.
Ze gaan meer hun eigen gang en vragen zich minder af of hun ouders het wel goed vinden. Ook onder meisjes is er een duidelijke tendens de controle door ouders en familie te omzeilen, bijvoorbeeld door via Internet afspraakjes te maken.
Moslimmeisjes gaan het liefst als maagd het huwelijk in. Moslimjongens experimenteren veel meer met seks voor het huwelijk. Ze doen dat vooral met niet-islamitische meisjes. Ze legitimeren dit door die meisjes af te schilderen als losbandige sletten.

Zorg+Welzijn, 30 maart 2007
Indien we hier niet over verkrachtingen spreken, zijn die "losbandige sletten" wel zélf verantwoordelijk voor hun daden. D.w.z. dat ze achteraf niet moeten komen janken dat ze zo beschouwd worden/werden, want ze hebben op een gegeven moment zélf -vrijwillig - ingestemd het bed te gaan delen met deze kerels. Mij niet gelaten.
Oud 30 maart 2007, 21:45   #352
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Villa Comedia Bekijk bericht
Indien we hier niet over verkrachtingen spreken, zijn die "losbandige sletten" wel zélf verantwoordelijk voor hun daden.
En indien het wel over verkrachtingen zou gaan, dan zijn die "losbandige sletten" ook zelf verantwoordelijk voor hun daden, althans volgens de islamitische moraal en waarschijnlijk ook volgens het CGKR.
Online is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 maart 2007, 22:02   #353
Flippend Rund
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
En indien het wel over verkrachtingen zou gaan, dan zijn die "losbandige sletten" ook zelf verantwoordelijk voor hun daden, althans volgens de islamitische moraal en waarschijnlijk ook volgens het CGKR.
Volgens de islamitische moraal moet je je juist afzijdig houden van iedereen die niet weg van de islam volgt. Ik denk niet dat iemand verkrachten valt onder "zich afzijdig houden". Als je de koran mag geloven, dan wacht de daders een "strenge bestraffing".

Laatst gewijzigd door Flippend Rund : 30 maart 2007 om 22:10.
Flippend Rund is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 maart 2007, 23:08   #354
carlgustaaf
Banneling

carlgustaaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flippend Rund Bekijk bericht
Volgens de islamitische moraal moet je je juist afzijdig houden van iedereen die niet weg van de islam volgt. Ik denk niet dat iemand verkrachten valt onder "zich afzijdig houden". Als je de koran mag geloven, dan wacht de daders een "strenge bestraffing".
mischien doorgaat de islam ook een soort "verlichting": nu mag je wél met niet-moslims omgaan, in ieder geval om ze te verkrachten...
carlgustaaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 maart 2007, 23:21   #355
Flippend Rund
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Dus ze moeten stoppen met die meisjes af te schilderen als losbandige sletten.
Flippend Rund is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 maart 2007, 23:37   #356
Villa Comedia
Schepen

Villa Comedia's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik had er speciaal voor jou al bij vermeld "indien het niét over verkrachtingen zou gaan". Waarmee kom je dus aandraven? Jawél!

Nu, voor mij doet iedereen wat hij/zij wil. Van mij mag iemand zelfs trouwen met zijn paard en tijdens de huwelijksnacht vertrappeld worden onder de hoeven die hij er nog nauwgezet zélf heeft ondergezet...
Oud 31 maart 2007, 00:21   #357
Nierika
Europees Commissaris

Nierika's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Volgens de islamitische moraal?
Volgens Mohammeds moraal waren vrouwen oorlogsbuit. In die zin was het wel grappig om tijdens die rally's in Londen tegen de Mo-cartoons één van die dolgedraaide kwieten zijn stem te horen schor schreeuwen: "we will take their wifes as war booty!!! (algemeen instemmend gejoel)

http://www.amren.com/videos/20060203LondonProtest.wmv

Dertienhonderd jaar na dato lopen er hier dus nog steeds mensen rond die bereid zijn hun geliefde profeet in woord en daad te volgen!
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd.

Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951)
Nierika is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 maart 2007, 00:24   #358
Nierika
Europees Commissaris

Nierika's schermafbeelding

Standaard

Nu ik het filmpje nog eens heb bekeken, vraag ik me toch oprecht af hoe dit maar zo weinig commotie kon maken. Europa is echt wel in slaap gewiegd.
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd.

Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951)
Nierika is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 maart 2007, 00:30   #359
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

zich afzijdig houden van de MANNEN die geen moslim zijn: ze mogen geen niet-moslims tot vriend nemen.

De vrouwen mogen ze als oorlogsbuit gebruiken �* volonté, getrouwd of niet getrouwd, maakt niks uit.

(Ze mogen copuleren met de vier vrouwen die ze een bruidsschat hebben gegeven en daarnaast �* volonté met "wat hun rechterhand bezit door oorlogsbuit").

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o

Laatst gewijzigd door circe : 31 maart 2007 om 00:31.
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 maart 2007, 00:32   #360
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nierika Bekijk bericht
Nu ik het filmpje nog eens heb bekeken, vraag ik me toch oprecht af hoe dit maar zo weinig commotie kon maken. Europa is echt wel in slaap gewiegd.
hoe durfde ghey zoiets dénken! ghey racist! Jozef zal U straffen!

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:33.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be