![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik heb hem opnieuw gedaan. Nu klopt hij wat beter maar nog niet je dat. Blijf het een slechte test vinden.
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() PartijScoreStd dev
NVA19%±12% Vlaams Belang15%±9% Spirit14%±6% Groen!13%±14% CD&V13%±11% SP Anders11%±8% Lijst De Decker9%±7% Open VLD7%±6%
The problem with quotes on the Internet is that it is hard to verify their authenticity - Abraham Lincoln Laatst gewijzigd door Weezer : 31 maart 2007 om 18:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
|
![]() Citaat:
LDD Vlaams Belang
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
|
![]() Citaat:
![]() edit; ah nee, LDD en VB omgewisseld ![]()
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. Laatst gewijzigd door van Maerlant : 31 maart 2007 om 18:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
|
![]() LDD: 22%
Gesloten VLD: 18%, dat ziet ge dus van hier dat ik op die incompetente konijnen ga stemmen N-VA: 17% VB: 16% Spirit: 12% CD&V: 7% SP.H: 5% Groen: 4% Juist VLD staat verkeerd, die moet onder groen staan...
![]() |
#26 |
Parlementslid
|
![]() mijn uitslagen zoals ik ze wel verwacht had:
Groen!25%±14%SP Anders17%±5%Spirit15%±7%CD&V13%±11%Open VLD8%±7%NVA8%±7%Vlaams Belang7%±7%Lijst De Decker7%±8% En kijks hoe een grote kloof tussen Groen! en de andere partijen... ![]()
![]() |
#27 |
Parlementslid
|
![]() Jah... logisch dat wij totaal niet met elkaar overeen komen...
![]()
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() SPa 20% 9%
Groen! 19% 11% Spirit 15% 7% CD&V 15% 11% Open VLD 9% 7% NVA 9% 7% LDD 7% 7% VB 6% 7% niet geheel onverwacht.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#32 |
|
![]() Ik heb ook eens belgicistisch gedaan (op alles antwoorden: interesseert me niet, tenzij over de usurpator en voor een unitaire staat). Resultaat:
Ik distantieer me van al wat ik vroeger heb geschreven Laatst gewijzigd door Tantist : 31 maart 2007 om 19:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#34 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Hieruit kan ik de conclusie trekken dat de eerste partij het meest ecologsich is en de laatste het minste (volgens hun standpunten). Lijst Dedecker is volledig on-ecologisch aangezien ik gewoon het meest ecologische antwoord op de selectieve vragen heb gegeven. Met een HEEL grote voorsprong van Groen dus. Hieruit trek ik dan ook weer de conclusie aangezien dit de zelfde volgorde als mij algemeen profiel is dat ik op elke vraag het ecologistische antwoord heb gegeven.
Take sides. Neutrality helps the oppressor, never the victim. Silence encourages the tormentor, never the tormented. - Elie Wiesel. Laatst gewijzigd door Linkse Vogel : 31 maart 2007 om 19:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() CAP en PVDA stonden niet tussen het lijstje.
![]()
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Over een incompetent konijn gesproken...
Kan iemand mij vertellen wat het verschil is tussen JM Dedecker pakweg... euh.... Rik Daems.
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
|
![]() Groen!17%
NVA15% Vlaams Belang15% Spirit14% SP Anders14% CD&V12% Lijst De Decker7% Open VLD5% hmm, ze hebben mij toch niet bepaald overtuigd om op groen! te stemmen.. Ik heb -economisch- opvallend sociaal gestemd. Misschien hebben ze SPA als ultrabelgicistisch opgevat (wat eigelijk min of meer waar is ![]() Laatst gewijzigd door Ambiorix : 31 maart 2007 om 20:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
|
![]() Waarom is er eigenlijk niet gewoon een linksnationalistische lijst bij deze verkiezingen?
Het zou toch goed zijn om ook eens mensen die zich helemaal niet rechts voelen maar wel Vlaams de kans te geven om zich te uiten? Het is nu wel laat. ![]() Ik vind het raar dat ik bijna even veel VB als NVA is. Vandaar dat ik graag meer over hoe deze test werkt wil weten?
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar het nadeel is dat je dan door zowel de traditionele Vlaams-nationalisten als door radicaal-links wordt beschouwd als een verdeler.
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
|
![]() Citaat:
Maar het zou misschien de linkse partijen eens van gedachten kunnen doen veranderen. Ik vraag mij gewoon af waarop jij of Pelgrim nu eigenlijk moeten stemmen. ![]()
![]() ![]() Laatst gewijzigd door evilbu : 31 maart 2007 om 20:30. |
|
![]() |
![]() |