![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Het was een prachtige dag met een leuke sfeer.
Zelden zo veel mensen samengezien ,zonder problemen te maken. |
![]() |
![]() |
#82 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De ordedienst van het VB heeft gans de dag dan ook weinig werk gehad, denk ik. Was wellicht anders geweest bij een manifestatie waar ook 'verdraagzamen' rondliepen...
|
![]() |
![]() |
#83 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
#84 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik herinner me trouwens dat er bijzonder veel protest van de rechtsen kwam op het initiatief van één of andere holebivereniging om een pretpark af te huren voor hun doelgroep.
Maar je hoort diezelfde rechtsen precies niet als het VB hetzelfde doet.
#85 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In deze periode moeten ze dat doen of ze krijgen problemen. Zijn nogal wat wetten daaromtrent en het Vlaams Belang blijkt nogal een dankbaar doelwit om legaal ne kloot af te trekken voor de andere partijen. Enfin, dat wist je al, niet?
|
![]() |
![]() |
#86 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#87 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het enige wat ze gedaan hebben is het park reserveren zodat de commerciële inkomsten voor hen waren en niet voor de uitbaters. |
|
![]() |
![]() |
#88 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoezo? Ze hebben het ingeschreven als verkiezingsuitgaven dus dat maakt dat ze later minder affiches e.d. mogen maken. Perfect in orde met de wetten dus. Mag je mij eens uitleggen waar dat omzeilen nu net in zit?
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik meen me te herinneren dat in de folder die ik ontvangen had de 'leden en hun familieleden' werden uitgenodigd. Ik heb echter een beetje het gevoel dat dezelfde mensen die protesteren tegen een holebi-familiedag in een pretpark dezelfde zijn die staan juichen wanneer het VB een gelijkaardig initiatief neemt.
![]() |
#90 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Eigenlijk is het geen verkiezingspropaganda (want ze nodigen hun leden uit en die zijn al overtuigd), maar ze schrijven het in als verkiezingspropaganda om niet in de problemen te komen zoals je hier toegeeft.
#91 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik heb echter een beetje het gevoel dat je al wat het VB doet verkeerd vindt
|
![]() |
![]() |
#92 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat snap je daar nu niet aan? Waar zit nu die omzeiling? PS: die opmerkingen over die holebidag laat ik over aan holebibashers, waartoe ik mezelf niet reken.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 1 april 2007 om 10:34. |
||
![]() |
![]() |
#93 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
en ze mogen van mij familiedagen organiseren zoveel als ze willen. maar de hypocrisie druipt er gewoon weer vanaf.
![]() |
#94 | |
|
![]() Citaat:
Als dat geen verkiezingspropaganda is!. |
|
![]() |
![]() |
#95 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
8JV is ook verkiezingspropaganda. Natuurlijk wordt het dan ingeschreven als dusdanig.
![]() |
#97 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() oh help... het wordt hier bashen om te bashen. Sorry maar dan ben ik er mee weg hoor.
|
![]() |
![]() |
#98 |
Banneling
|
![]() De VRT heeft het Belang belachelijk gemaakt....maar dat heeft blijkbaar niemand gezien.
|
![]() |
![]() |
#99 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() waarom? ik heb niks tegen familiedagen in pretparken. het was een mooie dag gisteren, dus ze hebben geluk gehad, en dat wens ik die mensen evenveel toe als ik het toewens aan andere mensen
![]()
#100 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En nogmaals, dat geld is geen extra geld dat de partij krijgt. Geen enkele partij krijgt extra geld voor de verkiezingen. Een partij krijgt geld voor haar werkingskosten en moet daarvan zelf een deel opzij zetten voor verkiezingsuitgaven. En enkel de belastingbetaler die voor het VB heeft gestemd betaalt voor wat het VB doet, want het geld dat een partij krijgt is pro rata haar verkiezingsuitslag.
|
![]() |