Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 2 april 2007, 08:37   #2561
krizis
Gouverneur

krizis's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 2004gun Bekijk bericht
Of eerst andere dingen te doen hebben
Niet persoonlijk nemen ... ik wou effe provoceren om een reactie te krijgen... kzit op 't werk en 't is maandagvoormiddag, rustig beginnen dus.

Anyway, iemand een reactie hierop:
Iedereen die zich emt dit onderwerp bezig houdt:

Ik zie hier dikwijls dezelfde dingen terug opduiken die dikwijls niet kloppen ... of je er nu in gelooft of niet. Bekijk volgende documentaire eens op je gemak en spreek dan verder. Het geen niet over conspiracy-theories. Het is gewoon een docu die de gebeurtenissen van die dag nog eens op een rijtje zet. Het verklaard veel ... ik raad dus iedereen aan deze docu te bekijken, volledig objectief waarnemen dus:
http://video.google.com/videoplay?do...2F11+mysteries
Oud 2 april 2007, 08:48   #2562
Gun
Perm. Vertegenwoordiger VN

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door krizis Bekijk bericht
Bekijk volgende documentaire eens op je gemak en spreek dan verder. Het geen niet over conspiracy-theories. Het is gewoon een docu die de gebeurtenissen van die dag nog eens op een rijtje zet. Het verklaard veel ... ik raad dus iedereen aan deze docu te bekijken, volledig objectief waarnemen dus:
http://video.google.com/videoplay?do...2F11+mysteries
Old stuf
Oud 2 april 2007, 09:00   #2563
krizis
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 2004gun Bekijk bericht
Old stuf
Dat is zeker zo ... maar veel mensen op dit forum zouden dat eens aandachtig moeten bekijken ... de dicussie zou rap gesloten zijn en iedereen zou inzien dat 9/11 een inside job was
Oud 2 april 2007, 09:05   #2564
Gun

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dat is zeker zo ... maar veel mensen op dit forum zouden dat eens aandachtig moeten bekijken ... de dicussie zou rap gesloten zijn en iedereen zou inzien dat 9/11 een inside job was
Niet voor Parcifal en andere Firestones ... zij zijn gelovig en hun sekteleider laat het niet toe

Laatst gewijzigd door Gun : 2 april 2007 om 09:05.
Gun is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 april 2007, 11:00   #2565
Akufen
Staatssecretaris

Standaard

Er is ondertussen ook screw 9/11 mysteries.

Hét ultieme antwoord erop.

/sarcasme
Akufen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 april 2007, 11:06   #2566
krizis
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Akufen Bekijk bericht
Er is ondertussen ook screw 9/11 mysteries.

Hét ultieme antwoord erop.

/sarcasme
OK, sarcasme zeg je, maar bestaat dat nu echt of niet?

En als het bestaat, is het een antwoord op de vragen die gesteld worden of gewoon een docu die tracht 9/11 mysteries te ontkrachten zodner goede argumentatie? Zoals je dikwijls docu's hebben die vooral op de man spelen en veel scheldwoorden gebruiken etc.

Moest best bestaan wil ik hem zeker zien ... heb je 'n link?
Oud 2 april 2007, 11:19   #2567
parcifal
Banneling

parcifal's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
OK, sarcasme zeg je, maar bestaat dat nu echt of niet?

En als het bestaat, is het een antwoord op de vragen die gesteld worden of gewoon een docu die tracht 9/11 mysteries te ontkrachten zodner goede argumentatie? Zoals je dikwijls docu's hebben die vooral op de man spelen en veel scheldwoorden gebruiken etc.

Moest best bestaan wil ik hem zeker zien ... heb je 'n link?
Blijkbaar kost het je teveel moeite om 2 seconden te zoeken op google.

http://video.google.com/videoplay?do...24934&hl=en-AU
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 april 2007, 11:23   #2568
Firestone
Secretaris-Generaal VN

Firestone's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door democratsteve Bekijk bericht

Waar heb ik ooit beweerd dat Mineta het niet over een shoot down order heeft??? Tuurlijk heeft hij het over een shoot down order.
't Is te zeggen , dat denkt hij.
Voila se, Mineta dacht dat er een shootdown order was. Net zoals Mineta dacht dat het "naderend vliegtuig" vlucht 77 was.

Maar hier zien we weer de absurde believers-methodologie in actie.

Alle getuigen en documenten, op Mineta na, plaatsen het incident van het "naderend vliegtuig" n�* 10 uur.
Maar dat past niet in het believerssprookje, dus geloven ze op dit punt Mineta.

Maar, alle getuigen en documenten, inclusief Mineta, hebben het over een shootdown-order. Dit past helemaal niet in het believerssprookje, dus veranderen ze de shootdown-order waar iedereen het over heeft in een standdown-order!

Een mooi voorbeeld van hoe believers feiten valideren vanuit hun theorie, ipv andersom te werken zoals echte onderzoekers.

En dan zijn ze verbaasd dat bijna niemand dit soort onzin slikt.

Ik heb het al geschreven, het "Mineta-argument" is waardeloos (zie hierboven), en toch blijven believers als democratsteve er mee af komen, al drie jaar lang. Ze hebben helaas niets beters, ze moeten dus wel deze zever herhalen ...

Citaat:
Btw, was jij niet degene die kwam vertelen dat Meneta zich op bepaalde punten tegenspreekt.?
Maar laat me raden, als die UW versie tengoede komen mogen we dat niet gebruiken zekers??

Mineta spreekt zichzelf en alle andere getuigen inderdaad tegen, vandaar dat ik zijn getuigenis niet gebruik.
Jij gebruikt het wel, maar op een selectieve wijze die elke bewijskracht mist (zie hierboven).

Citaat:
I see, nu is Hoffmann dus weer een idioot.
Waarom lieg je weer? Waar schrijf ik dat Hoffman een idioot is?

Citaat:
Oke, ik zie dat akufen,(waarvoor dank) al uitgebreid heeft getoond met wat die Greening allemaal afkomt.
't Is wel komisch, net hierboven noemt firestone, Hoffmann een idioot.
Weer dezelfde leugen. Ze wordt er niet waar door, hoor.

Leer voor eens en voor altijd het verschil tussen aanvallen op jullie idiote en ongefundeerde beweringen, en persoonlijke aanvallen.

Laatst gewijzigd door Firestone : 2 april 2007 om 11:24.
Firestone is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 april 2007, 11:27   #2569
Firestone
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus Bekijk bericht
Deze site is ook eentje om in de gaten te houden:

Architects and Engineers for 9/11 Truth
http://ae911truth.org/

De site is nu nog in opbouw. Met deze site gaat ook het argument vliegen van de believers van het officiele verhaal dat er geen architecten en ingenieurs de WTC collapses in vraag stellen.
Inderdaad.

Ze hebben al één lid!
Oud 2 april 2007, 11:28   #2570
Firestone
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
waarom reageert niemand op mijn posts in de voormiddag? Is het omdat degene die dit forum constant bemannen werkloos zijn en voormiddag niet opstaan?
Waarom zou men op jouw posts nog reageren?

Ik heb het vorige week gedaan, en je hebt geweigerd ook maar één van jouw beweringen te staven.

Nu kom je af met het waardeloze 911 Mysteries, dat gewoon dezelfde ontkrachte zever herhaalt.
Oud 2 april 2007, 11:37   #2571
exodus

exodus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Firestone Bekijk bericht
Inderdaad.

Ze hebben al één lid!
De site is nog vollop in opbouw.
Oud 2 april 2007, 11:39   #2572
exodus

Standaard

Citaat:
Nu kom je af met het waardeloze 911 Mysteries, dat gewoon dezelfde ontkrachte zever herhaalt.
Volgens mij heb je de docu niet eens bekeken, want 9/11 mysteries gaat totaal niet over de 9/11 inside job theorie maar bekijkt gewoon de gebeurtenissen rond 9/11 kritisch. Vooral dan de reacties van de Bush administratie en alles er rond. Een hele sterke docu.

EDIT: ik ben gemist ik verwarde met 9/11 press for truth. 9/11 mysteries is echter ook heel goed. gaat over de verschillende elementen die op CD wijzen zonder een conclusie aan te hangen.

Laatst gewijzigd door exodus : 2 april 2007 om 11:43.
exodus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 april 2007, 11:47   #2573
Firestone
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
De site is nog vollop in opbouw.
Die website is al maanden in opbouw.
Het NIST-verslag over WTC 1/2 is anderhalf jaar geleden uitgekomen.
Als het zoveel fouten en leugens bevat als jullie beweren zou er al lang zo'n website zijn geweest, met duizenden architecten en ingenieurs als lid.

Deze website is een zoveelste indicatie van de zwakte van de "Truth Movement".

Citaat:
Volgens mij heb je de docu niet eens bekeken, want 9/11 mysteries gaat totaal niet over de 9/11 inside job theorie maar bekijkt gewoon de gebeurtenissen rond 9/11 kritisch. Vooral dan de reacties van de Bush administratie en alles er rond. Een hele sterke docu.

EDIT: ik ben gemist ik verwarde met 9/11 press for truth. 9/11 mysteries is echter ook heel goed. gaat over de verschillende elementen die op CD wijzen zonder een conclusie aan te hangen.
Ik heb de documentaire (911 Mysteries) niet gezien, wel hun tekst gelezen.

Waardeloze brol.

Maar voor de fans van 911 Mysteries, Sofia heeft geld nodig voor haar tweede video. Zie maar.

Een zoveelste indicatie van de zwakte van de "Truth Movement".
Oud 2 april 2007, 11:53   #2574
exodus

Standaard

Citaat:
Als het zoveel fouten en leugens bevat als jullie beweren zou er al lang zo'n website zijn geweest, met duizenden architecten en ingenieurs als lid.

Op de site staat er dat ze het volledig gaan lanceren in Mei. Zomaar zetten "ze hebben al één lid" en dat er niet bijvermelden is weer kenmerkend voor je discussiemethoden.
Oud 2 april 2007, 11:59   #2575
illwill
Secretaris-Generaal VN

illwill's schermafbeelding

Standaard

Een heel weekend is verlopen en nog steeds niets maar dan ook niets over het proces Bush.

Komaan é, jullie beschuldigen anderen van wat jullie zelf doen, als jullie willen laten zien dat jullie beter zijn en enkel de waarheid spreken...doe het dan ook. Je bent dus geen haar beter dan degene die jullie beschuldigen.
Er zijn geen bewijzen en er komt helemaal geen proces, geef het dan ook toe en geef toe dat het allemaal verzinsels waren.
Het stilzwijgen is geweldig eerlijk gezegt, bewijst maar 1 ding, dat jullie zelf goed genoeg weten dat het wederom een leugen was en dat jullie het mis hadden.
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 april 2007, 12:35   #2576
Firestone
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Op de site staat er dat ze het volledig gaan lanceren in Mei. Zomaar zetten "ze hebben al één lid" en dat er niet bijvermelden is weer kenmerkend voor je discussiemethoden.
Het is inderdaad kenmerkend voor mijn discussiemethoden dat ik de waarheid vertel.

Dat jij deze waarheid niet lust doet er niets van af.

Het is overigens kenmerkend voor de discussiemethoden van de believers dat ze zelden inhoudelijk reageren.

En straks ga je bovendien nog bleiten dat ik over discussiemethoden begin!

Oud 2 april 2007, 12:37   #2577
exodus

Standaard

Citaat:
Het is inderdaad kenmerkend voor mijn discussiemethoden dat ik de waarheid vertel.

Dat jij deze waarheid niet lust doet er niets van af.

Het is overigens kenmerkend voor de discussiemethoden van de believers dat ze zelden inhoudelijk reageren.
Nu ben je echt aan het zeveren tegen de sterren op. Ja wat je zegt is strikt gesproken geen leugen, maar een beetje serieus blijven hé.

Hoe kan je nu al conclusies trekken over de organisatie en dan nog over de truth movement op basis van één site die gaat op gestart worden in mei.
Oud 2 april 2007, 12:41   #2578
Firestone
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Nu ben je echt aan het zeveren tegen de sterren op. Ja wat je zegt is strikt gesproken geen leugen, maar een beetje serieus blijven hé.

Hoe kan je nu al conclusies trekken over de organisatie en dan nog over de truth movement op basis van één site die gaat op gestart worden in mei.
Deze website bestaat al maanden.

Bovendien heb je niet geantwoord op de essentie:
Oud 2 april 2007, 12:41   #2579
krizis
Gouverneur

Standaard

Citaat:

Ik heb de documentaire (911 Mysteries) niet gezien, wel hun tekst gelezen.

Waardeloze brol.

Maar voor de fans van 911 Mysteries, Sofia heeft geld nodig voor haar tweede video. Zie maar.

Wat? Docu niet gezien, maar tekst wel gelezen? Dus je weet van niks ... hoezo is het "wardeloze brol"? Er worden toch gewoon feiten naar voren gbracht ... het gaat niet over theoriën ... enkel over feiten ...
Oud 2 april 2007, 12:43   #2580
exodus

Standaard

Citaat:

Bovendien heb je niet geantwoord op de essentie:
Dit is helemaal geen "essentie", dit is gewoon iets wat jij denkt. Een volledig flutargument als je erover nadenkt.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:38.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be