![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Gouverneur
|
![]() Ik had mijn schoonmoeder van 84 al laag op toen ik hoorde dat ze een rekening bij de Citibank had. Ze durfde bovendien opa verdedigen die op het einde van de oorlog in Duitsland was gaan werken omdat zijn gezin geen eten had. Bovendien doet ze eerder smalend als wij het over de opwarming van de aarde hebben en zeggen dat haar huis binnen een paar jaar onder water staat en ze geen drinkwater genoeg meer zal hebben. Ze durft zelfs openlijk zeggen dat ze schrik heeft van al die vreemden die tegenwoordig op straat lopen. Nog vorige week zei ze dat het schoon was dat de kinderen Pfaff zo een verdriet hadden bij de dood van hun opa. Maar nu ik weet van het CGKR wat voor een racist die Pfaff eigenlijk wel is, is de maat vol. Ik zet daar geen voet meer binnen.
![]() |
#62 |
Banneling
|
![]() Moehahahahahahaha!!!!!!!!
STRIKE! Even een negerke onder zen poepke stampen en een klacht aan uw broek ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Banneling
|
![]() Tjonge jonge,den pfaff heeft jarenlang in turkije gekeept en meneer zou volgens het centrum opeens een vb'er en racist zijn omdat hij een persoon voor het lachen een lichte trap onder z'n gat heeft gegeven.Schaf dat belachelijke schandalige centrum af aub,het begint ferm zielig te worden.
En de pfaffs dikkenekken,tgoh;iedereen die veel geld heeft,tja daar zijn steeds veel mensen op jaloers en rijke mensen zijn dan altijd dikkenekken,beetje flauw. Jean marie heeft dat geld verdiend en als je veel geld hebt zoals hem vind ik het niet meer dan normaal dat je je veel luxe permiteert,ik zou nethetzelfde doen zenne.Ge leeft maar ene keer. Iemand een schop geven doe je niet?Als dat niet gemeend is en voor het plezier is en je die persoon er geen pijn meedoet dan zie ik geen enkel probleem? Mensen geven mij soms ook een duw zenne als ik eens iets grappigs over iemand zeg en deze mij dan een por geeft,komaan zeg,als je dat al niet kunnen vind,waar zijn we in godsnaam mee bezig jongens. |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
The poster formerly known as kay-gell Laatst gewijzigd door Kay_ : 3 april 2007 om 13:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Edina : 3 april 2007 om 13:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ik ken Jean Marie persoonlijk,en heel goed zelfs,en als er nu iemand geen racist is is het Jean Marie geloof mij vrij !!!!! Wat een kul in paskes is dat nu allemaal ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#67 |
Europees Commissaris
|
![]() Daar heb ik mij niet over uitgesproken hé.
The poster formerly known as kay-gell Laatst gewijzigd door Kay_ : 3 april 2007 om 13:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Wat is in feite jullie probleem?
JM mag dan nog een wilde weldoener in Afrika zijn, hij is ook een BV en heeft willens nillens een voorbeeldfunctie. Heel dit verhaal is een terechte rechtzetting. JM heeft zich geëxcuseerd en de kans gekregen zijn versie van de feiten te doen.Op een moment dat mensen omwille van hun huidskleur in coma geslagen (Brugge) neergestoken (Tienen) of met een vuurwapen afgemaakt worden (Antwerpen), zijn zulke rectificaties geen overbodige luxe. Alleen racisten zélf hebben daar problemen mee. |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar ik spreek mij er wel over uit omdat ik Jean Marie al meer dan 25 jaar ken,en ik kom daar wekelijks over de vloer,zijn beste vrienden zijn Mexicanen dus......
Dit bewijst maar eens te meer wat voor kul dat CGKR is ![]() ![]() ![]()
![]() |
#71 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() U doet mij denken aan Morel. Beginnen briesen voor iets onbestaands.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#74 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat jij dat helemaal niet doorhebt weet ik wel,ik verwacht niet anders. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#77 |
Europees Commissaris
|
![]() Jij beweert dat het CGKR Pfaff tot VB'er en racist uitroept,bewijs het.
![]() |
#78 |
Banneling
|
![]() Bestolen Margriet Hermans krijgt alles netjes terug - 29/03/2007
Margriet Hermans werd eergisteren met de klassiekste der trucs bestolen. Voor het Centraal Station vroeg iemand haar de weg. Terwijl ze de wegbeschrijving gaf was een tweede weg met haar koffer. De volgende dag kreeg de senator al goed nieuws: twee arbeiders van de Brusselse plantsoendienst hadden haar koffer teruggevonden in een park. Toen de senator haar koffer terugkreeg, bleek dat er niets uit gestolen was. Geld of kaarten lagen er niet in en de kleren en nieuwe zonnebril bleken geen spek voor de bek van haar dieven. (tv) Magrietje heeft ook laten weten dat het vreemdelingen waren die haar bestolen hebben. Maarja,dan zal je dat centrum nooit horen natuurlijk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Edina, Je ben dus weer bezig te overdrijven. In de bouw en op de schepen worden er regelmatig trappen onder achterwerken verkocht aan iemand die in de weg staat van een ander. Dit is een gewone gang van zaken, en iemand die ergens gebukt staat met zijn kont naar de plaats waar iedereen voorbij komt, kan er bijna zeker van zijn dat er steeds iemand is die de verleiding om tegen die uitdagende kont te trappen niet kan weerstaan. Gaat men die man ook een brief sturen omdat hij een blanke uitdaagde tegen zijn kont te trappen? Ik denk dat er op de Vlaamse tv veel ergere en discriminerende zaken getoond worden dat die trap. Kijk anders maar eens naar VT4 en VTM hun andere programma's. In sommige daar van worden vrouwen vaak zelfs gewoon herleid tot lustobjecten of zelfs tot gewone gebruiksvoorwerpen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Banneling
|
![]() Ik heb het net gezegd,uw vriendjes van dat centrum hopen nu dat jm een vb'er is en het zou uitkomen,maar ik vrees dat dat geen waar zal zijn want jm is niet meteen naar mijn weten vb gezind.
|
![]() |
![]() |