![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#781 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Open your eyes: Debie was een schande voor de politie! |
|
|
|
|
|
|
#782 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Het is vlaams belang. En ik heb gezegd;laten we eerst het beroep afwachten en we zullen dan wel nog eens er op terug komen.Ik zal dan pas mijn volledige mening geven. |
|
|
|
|
|
|
#783 | |||
|
Banneling
|
Citaat:
Citaat:
http://www.hln.be/hlns/cache/det/art...=categorieArt6 Citaat:
Is het VuilB nog altijd tégen criminaliteit? Schijnbaar toch niet... Uitdrukkelijke steun aan een crimineel, veroordeeld wegens gewelddaden. Laatst gewijzigd door filosoof : 5 april 2007 om 17:19. |
|||
|
|
|
|
|
#784 | |
|
|
Citaat:
Hij werd veroordeeld voor meerdere feiten van buitensporig geweld én het vervalsen van verschillende PV's!!! |
|
|
|
|
|
|
#785 |
|
Banneling
|
Idd,zoals fdw zegt;dat van dat racisme was het belangrijkste en daar is hij meer dan duidelijk op vrijgesproken.
|
|
|
|
|
|
#786 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ge gaat nu eens zien wat de gevolgen van deze veroordelingen zijn,en ga jij dan uitleggen aan de VELE slachtoffers dat de politie heel braaf moet zijn,nee sorry,dat ze den harde borstel maar eens goed gebruiken bij de criminele Marokkaantjes
Dus Debie mag gerust in het VB blijven wat mij betreft(trouwens hij werd vrij gesproken rond het zogezegde rasisme)
|
|
|
#787 | |
|
|
Citaat:
Meerdere feiten van buitensporig geweld en herhaaldelijk vervalsen van PV's zijn dus perfect normaal volgens VB normen. Laatst gewijzigd door Edina : 5 april 2007 om 17:20. |
|
|
|
|
|
|
#788 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Wat als er mensen zijn die tegen mij zijn en nu zoals bij de bie dus mooi hun kans zien om wraak te nemen om één of andere reden? Welk bewijs is er dat de bie over de schreef is gegaan?Omdat ze ferme blauw ogen hadden?Nadat ze zich zullen verzet hebben en zelf de flikken hebben uitgescholden? Was jij erbij,de rechter?nope. En getuigen?Das nog zoiets,getuigen zien en horen nooit alles. Onvolledige pv's mag niet,dat is een domme fout die de man al dan niet heeft gemaakt.Ik zeg nogmaals;ik wacht de uitspraak af als de bie in beroep gaat. |
|
|
|
|
|
|
#789 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Voor het vervalsen van PV's hoort MINSTENS 3 jaar EFFECTIEF gegeven te worden...
Voor politiemensen die knoeien met het meest fundamentele document in ons rechtsstelsel;het Proces Verbaal, mag geen tolerantie bestaan! |
|
|
|
|
|
#790 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Was de bie schuldig bevonden aan racisme dan zou hij het mogen vergeten hebben. |
|
|
|
|
|
|
#791 |
|
Banneling
|
Hola,kijk nu eens,nogmaals,toch wel raar dat bij die vissa affaire ze geen 3j hebben gekregen?ts,hypocriet.
|
|
|
|
|
|
#792 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Een het mag wat mij betreft met de harde hand zijn !!!!
|
|
|
|
#793 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
1. Volgens jou is er onvoldoende bewijs. Dat was er niet, want de rechter heeft een uitspraak gedaan. 2. De rechter is bijna nooit aanwezig op de plaats van het misdrijf. Ik durf zelfs te stellen nooit. Is dan geen enkele uitspraak terecht ? 3. Getuigen zijn nu eenmaal een onderdeel van de bewijslast. Dat ze nooit alles gezien hebben, wordt dan ook aangenomen. Enkel op basis van een getuige zal er nooit veroordeeld worden. Op basis van meerdere getuigen, gesteund door ander bewijs, wel. Wat voor iets belachelijks is dat nu weer ? Getuigen zijn geen goed bewijs ?! Alle rechtzaken te herdoen! 4. Er is meer aan de hand dan tegen een deur lopen, anders was er nooit veroordeeld. 5. Complottheorieën. Don't get me started. |
|
|
|
|
|
|
#794 |
|
Gouverneur
|
Ja, dan heb je vast ook geen probleem met flikken die je oppakken, met een ijzeren staaf slaan tot je bekent, en dan een half pv opstellen ?
|
|
|
|
|
|
#795 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
WELKE Visa-affaire? Het bleek uiteindelijk,in geld gezien van een onmetelijke lichtheid te zijn,(zeker vergeleken met de "Charleroi-files" )en de politici die erin betrokken zijn ,zijn "verwijderd".....Bovendien bleek de "meest verdachte",meneer Lamine heet die,dacht ik,uitgerekend onschuldig te zijn....(drie jaar van zijn leven verpest,zijn carriere geknakt,het is proper,een mooi voorbeld van PV's die "zever" in pakskes bevatten.. !) Nog eens,een basisdocument als een PV,op basis waarvan een gans kaartenhuis gebouwd wordt(onze rechtsprocedure),mag enkel feitelijkheden bevatten,geen "gefoefel",en ook geen overgeschreven gazettepraat! |
|
|
|
|
|
|
#796 | |
|
Banneling
|
Citaat:
De rechter in beroep kan een andere mening erop na houden,wat dan?Wat ga je dan zeggen? Er is in mijn ogen onvoldoende bewijs wat dat buitensporig geweld betreft. Dat van die pv's kan ik mij niet over uitspreken want ik heb die net gezien. |
|
|
|
|
|
|
#797 | |
|
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#798 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Maar anderzijds zal jij er niets op tegen hebben dat Uw lief moedertje inelkaar geslagen word voor nen € hé
In alles zit er wel wat waarheid ,je moet er enkel maar naar willen luisteren Laatst gewijzigd door duveltje382 : 5 april 2007 om 17:29. |
|
|
|
|
|
|
#799 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|