Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 5 april 2007, 20:48   #921
duveltje382
Secretaris-Generaal VN

duveltje382's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Turkje Bekijk bericht
Alhoewel ik kan begrijpen dat je soms als politie wel eens een keer onorthodoxe methodes moet gebruiken (veel criminele organisaties zijn dan ook niet van de minste), is het totaal uit den boze dat de politie zelf van onorthodoxie haar handelsmerk maakt. Als deze boodschap al niet meer door het VB kan ondersteund worden, dan is het wel heel erg gesteld met degenen die denken dat het onder het VB allemaal "anders en beter" zal worden.
Je hebt gelijk,maar ergens moet er nu maar eens een goede stop komen op de overdreven criminaliteit hé
Oud 5 april 2007, 20:49   #922
Julius C.
Burger

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Online Bekijk bericht
Rode Godfathers worden nooit schuldig bevonden.
Inderdaad die kunnen zelfs nooit niet meer zat zijn. Zodat blazen voor hen per definitie overbodig wordt
Julius C. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 april 2007, 20:59   #923
Jéhan
Partijlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Je hebt gelijk,maar ergens moet er nu maar eens een goede stop komen op de overdreven criminaliteit hé
Denk je écht dat de criminaliteit zal minderen indien de politie-agenten ook het recht krijgen zich als criminelen te gedragen? Hoe kan je dan nog oordelen over wat rechtvaardig is. Is de burger gevat door een criminele politie-agent, of is de crimineel gevat door een politie-agent?
Jéhan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 april 2007, 21:03   #924
Jéhan
Partijlid

Standaard

Citaat:
Rode Godfathers worden nooit schuldig bevonden.
neen die verklaar je schuldig zonder schulden ten laste te leggen en zonder enige bewijzen ervoor aan te kaarten.
Oud 5 april 2007, 21:10   #925
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jéhan Bekijk bericht
neen die verklaar je schuldig zonder schulden ten laste te leggen en zonder enige bewijzen ervoor aan te kaarten.

Aan het solliciteren voor een jobke bij één van de godfathers van het Palermo-aan-de Maas? Misschien kan Laurette's ex wat regelen ...

Politica Laurette Onkelinx was vroeger getrouwd met Abbés Guenned. Scheiden in vrienschap komt wel vaker voor, maar als we het curriculum van Guenned wat grondiger bekijken, blijkt dat daar heel wat achter te zoeken valt. Wegens zijn bedrijvigheid in het drugmillieu, heeft Marokko in 1996 een internationaal aanhoudingsmandaat tegen hem uitgevaardigt. In 1997 werd hij op de luchthaven van Zaventem een eerste keer opgepakt, maar omdat hij in het bezit was van een diplomatiek paspoort (waar hij eigenlijk geen recht op had) kon hij den dans ontspringen. Op dat moment was echtgenote Laurette minister-president van de franse gemeenschap. Om verdere schandalen te vermijden, werd de echtscheidingsprocedure ingeleid en binnen een maand uitgesproken- de snelste echtscheiding in Belgie. Een klein jaar later was het weer prijs. In Turkije moest Guenned voor een tijdje de cel in, maar hij werd onder druk van onder meer de Belgische regering nooit aan Marokko uitgeleverd.
Abbés Guenned is sinds kort weer opgedoken – en dit is géén grap – als adviseur op het kabinet van Laurette Onkelinx, uiteraard rijkelijk betaald met Uw belastinggeld. In die functie is hij belast met de nobele taak de comunicatie tussen het kabinet en de islamitische verenigingen te onderhouden. De nieuwe PS? Oude wijn in nieuwe zakken.

Woordelijk overgeschreven uit HUMO (een onverdachte bron dus)
Online is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 april 2007, 21:16   #926
Jéhan
Partijlid

Standaard

Citaat:
Aan het solliciteren voor een jobke bij één van de godfathers van het Palermo-aan-de Maas? Misschien kan Laurette's ex wat regelen ...

Politica Laurette Onkelinx was vroeger getrouwd met Abbés Guenned. Scheiden in vrienschap komt wel vaker voor, maar als we het curriculum van Guenned wat grondiger bekijken, blijkt dat daar heel wat achter te zoeken valt. Wegens zijn bedrijvigheid in het drugmillieu, heeft Marokko in 1996 een internationaal aanhoudingsmandaat tegen hem uitgevaardigt. In 1997 werd hij op de luchthaven van Zaventem een eerste keer opgepakt, maar omdat hij in het bezit was van een diplomatiek paspoort (waar hij eigenlijk geen recht op had) kon hij den dans ontspringen. Op dat moment was echtgenote Laurette minister-president van de franse gemeenschap. Om verdere schandalen te vermijden, werd de echtscheidingsprocedure ingeleid en binnen een maand uitgesproken- de snelste echtscheiding in Belgie. Een klein jaar later was het weer prijs. In Turkije moest Guenned voor een tijdje de cel in, maar hij werd onder druk van onder meer de Belgische regering nooit aan Marokko uitgeleverd.
Abbés Guenned is sinds kort weer opgedoken – en dit is géén grap – als adviseur op het kabinet van Laurette Onkelinx, uiteraard rijkelijk betaald met Uw belastinggeld. In die functie is hij belast met de nobele taak de comunicatie tussen het kabinet en de islamitische verenigingen te onderhouden. De nieuwe PS? Oude wijn in nieuwe zakken.

Woordelijk overgeschreven uit HUMO (een onverdachte bron dus)
oud verhaal.

als nepotisme bij wet verboden was, zou er van de politiek niets meer overeind blijven.
Oud 5 april 2007, 21:25   #927
Banneling

Standaard

Citaat:
oud verhaal.

... maar nog heel actueel. Hetgeen alles over zegt over de politieke cultuur bij de rooinen : oude wijn in nieuwe zakken. En over het gedoogbeleid van de Vlaamse zusterpartij tgo de strapatsen van de PS zullen we maar zwijgen.
En dan maar leuteren over ethische waarden en normen ...
Online is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 april 2007, 22:03   #928
Bert Bubber
Provinciaal Statenlid

Bert Bubber's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
oud verhaal.
.
Alle verhalen over 18 zijn ook 'oude verhalen'.....
Oud 5 april 2007, 23:55   #929
Elo
Uw buurtmoderator
Burgemeester

Elo's schermafbeelding

Standaard

Geachte

De volgende die in deze draad het woord "vuil" in een samenstelling nog eens gebruikt, zal er de gevolgen dienen van te dragen.

Dat geldt zowel voor de ene, als de andere, het lokt elkaar toch maar uit hier. Ik neem aan dat wie zich aangesproken voelt, de boodschap begrijpt.

Dit is een eerste en laatste waarschuwing, ik beschouw dit gelezen.

Met achting

Elo
Uw buurtmoderator

PS: Laat die kinderachtige man/vrouw spelletjes ook ineens voor wat ze zijn.

Laatst gewijzigd door Elo : 6 april 2007 om 00:01.
Elo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 april 2007, 00:05   #930
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Jazeker's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Elo Bekijk bericht
Geachte

De volgende die in deze draad het woord "vuil" in een samenstelling nog eens gebruikt, zal er de gevolgen dienen van te dragen.

Dat geldt zowel voor de ene, als de andere, het lokt elkaar toch maar uit hier. Ik neem aan dat wie zich aangesproken voelt, de boodschap begrijpt.

Met achting

Elo
Uw buurtmoderator
Ik ben eigenlijk blij dat dat kinderachtig spelletje stopt. Mijn dank, Elo.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
*KNIP* Deze opmerking lijkt mij persoonlijk en onnodig grievend.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Jep, heil Jazeker.
Jazeker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 april 2007, 10:50   #931
Marlboro
Banneling

Standaard

Citaat:
Geachte

Met achting

Elo
Uw buurtmoderator

Ik heb hier ondertussen(gisteren)wel al mijn excuses aangeboden.Meer kan ik niet doen.
Marlboro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 april 2007, 10:53   #932
Marlboro
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlaanderen_onafhankelijk Bekijk bericht
En het gerecht gelooft dat natuurlijk meteen...

Dat De Bie door zijn eigen collega's omschreven werd als extreem gewelddadig en een gebruiker van onconventionele methoden telt ook niet mee?

Het is goed dat de politie gezuiverd werd/wordt/gaat worden van zulke bruinjassen. Het soort De Bie heeft het korps niet nodig...
Jij hebt duidelijk de verkeerde naam gekozen;vlaanderen_onafahnkelijk?Daar verraad je je eigen aangezien je steeds op het vb aan het afgeven bent.Hoe geloofwaardig we weer zijn.
Oud 6 april 2007, 11:46   #933
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Geachte

Met achting

Elo
Uw buurtmoderator

vuilmods gdvdmme ...

laat iedereen nu toch eens vrij om te vogelen zoals ze gebekt zijn ...

en ik heb nogal wat liever te lezen dat iemand VuilB schrijft dan VB schrijft en VuilB denkt hoor

mi zeggen ze daar meer mee over zichzelf dan over de uitgescholdene ...

daarom, laat die schelders doen, de andere forumgebruikers weten dan meteen welk vlees ze in de kuip hebben en kunnen deze vuilgebekte m/v dan links laten liggen of van antwoord dienen naar believen.

met vriendelijke, zeldzaam vuilgebekte groet,
Anna
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 april 2007, 12:00   #934
Marlboro
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
vuilmods gdvdmme ...

laat iedereen nu toch eens vrij om te vogelen zoals ze gebekt zijn ...

en ik heb nogal wat liever te lezen dat iemand VuilB schrijft dan VB schrijft en VuilB denkt hoor

mi zeggen ze daar meer mee over zichzelf dan over de uitgescholdene ...

daarom, laat die schelders doen, de andere forumgebruikers weten dan meteen welk vlees ze in de kuip hebben en kunnen deze vuilgebekte m/v dan links laten liggen of van antwoord dienen naar believen.

met vriendelijke, zeldzaam vuilgebekte groet,
Anna
Zeldzaam vuilgebekte groet
Oud 6 april 2007, 12:02   #935
Elo
Uw buurtmoderator
Burgemeester

Elo's schermafbeelding

Standaard

Geachte

Op dit forum wordt vriendelijk verzocht een zekere standaard te behouden die een open discussie toelaat. In dit onderwerp bleek dat het gebruik van een bepaalde term enkel provocerende, persoonlijke aanvallen uitlokte.

Dat is de reden waarom ik al even vriendelijk iedereen aanmaande het even te laten zoals het is, en op een iets nuchtere manier de toon te voeren hier.

Ik ben er zeker van dat u dat standpunt begrijpt in deze omstandigheid. Voel u verder vrij elders een discussie te voeren met een toon die u onpersoonlijk lijkt.

Met beleefde groeten

Elo
Uw buurtmoderator
Elo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 april 2007, 13:30   #936
HAMC
Perm. Vertegenwoordiger VN

HAMC's schermafbeelding

Standaard

Alleszins, 3 jaar voorwaardelijk was het ja?

Wedden dat hij niet in beroep gaat? De kans is groot als hij voor het beroepshof komt dat hij 3 jaar effectief krijgt.

Pollekes kussen dat hij er zo goedkoop vanaf komt en dan zeker omdat zijn politieke rechten niet zijn afgenomen. Tenminste, daar heb ik niets van gehoord.

Verschaeve
HAMC is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 april 2007, 13:34   #937
duveltje382
Secretaris-Generaal VN

duveltje382's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HAMC Bekijk bericht

Wedden dat hij niet in beroep gaat? De kans is groot als hij voor het beroepshof komt dat hij 3 jaar effectief krijgt.

Pollekes kussen dat hij er zo goedkoop vanaf komt en dan zeker omdat zijn politieke rechten niet zijn afgenomen. Tenminste, daar heb ik niets van gehoord.
Ik ben eens benieuwd wat voor watjes van fikken we nu gaan krijgen,en of ik nu nog veilig naar het werk kan gaan bv.
Oud 6 april 2007, 13:39   #938
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HAMC Bekijk bericht

Waarom zouden zijn politieke rechten worden afgenomen?
De racistische uitspraken waren duidelijk bewezen niet van hem volgens de rechter. Dat degene van wie ze dan wèl kwamen niet veroordeeld wordt is dan weer een andere zaak natuurlijk.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 april 2007, 13:54   #939
Ozymandias
Gouverneur

Ozymandias's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Waarom zouden zijn politieke rechten worden afgenomen?
De racistische uitspraken waren duidelijk bewezen niet van hem volgens de rechter. Dat degene van wie ze dan wèl kwamen niet veroordeeld wordt is dan weer een andere zaak natuurlijk.
Waarom mogen zijn politieke rechten worden afgenomen ? Omdat hij een veroordeeld misdadiger is.

In een rechtbank wordt niet geoordeeld of je schuldig bent of onschuldig, maar of het bewezen wordt geacht of je schuldig bent, of niet. Da's een groot verschil, circe. Het wordt niet bewezen geacht dat hij racistisch gehandeld heeft. Dat is iets helemaal anders dan "duidelijk bewezen dat die uitspraken niet van hem kwamen". Daarmee zeg ik niet dat hij schuldig is, helemaal niet. Maar je verdraait de feiten.
Ozymandias is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 april 2007, 14:01   #940
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Het was duidelijk bewezen dat die uitspraken van een medeverdachte kwamen, maar die werd vrijgesproken.

Er is wel nog een verschil tussen
- vrijgesproken wegens gebrek aan bewijzen
- en vrijgesproken omdat het bewezen werd dat een andere persoon BEWEZEN de feiten heeft gepleegd.
en dan daarbij die tweede persoon nog vrijspreken.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o

Laatst gewijzigd door circe : 6 april 2007 om 14:02.
circe is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:14.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be