![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#961 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#962 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#963 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#964 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#965 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#966 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#967 |
Uw buurtmoderator
Burgemeester
|
![]() Zeg, is dat hier een kindertuin waar men de schaapjes dicht bij de hand moet houden? Ik vraag om alles deftig te verwoorden en te laten verlopen, dat is dus woorden als "Gilles de la Tourette", "erwt", "stom" en "trek het over je kop" incluis, begrepen?
Over de schreef gaan = straf. Dat moet begrijpbare taal zijn. De moeite, te knippen, zal ik me besparen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#968 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Ik zal hier eens het artikel posten dat de daden van Debie toont en ook aantoont wat voor man hij is.
Citaat:
Citaat:
Dit is dan het soort persoon dat het VB in de partij aanstelt. Gaat dus heel wat verder als het 'hardhandig aanpakken' van criminelen, zelfs zijn collega's hadden bang en hij probeerde mensen erin te luizen met valse pv's en achterhouden van bewijs
The poster formerly known as kay-gell Laatst gewijzigd door Kay_ : 6 april 2007 om 21:41. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#969 |
Staatssecretaris
|
![]() *KNIP*
Duidelijk gewaarschuwd. Laatst gewijzigd door Elo : 6 april 2007 om 21:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#970 |
Staatssecretaris
|
![]() *KNIP*
Gelieve niet meer op provocerende opmerkingen te reageren. Laatst gewijzigd door Elo : 6 april 2007 om 21:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#971 |
Europees Commissaris
|
![]() Kom, zulke taal hoort gewoon niet. ![]()
The poster formerly known as kay-gell Laatst gewijzigd door Elo : 6 april 2007 om 21:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#972 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Gelukkig zijn er nog die duizenden allochtone verrijkenden die onze gevangenissen zijn komen opfleuren, om zich aan op te trekken. En dan zeg ik nog niets over de rolmoddelen uit de PS. ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#973 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er zijn nog vele De Bie'tjes.
Hopelijk krijgen ze allemaal 4 jaar, maar effectief. En degenen die hun een handje boven het hoofd houden 8 jaar. Rechters die hun vonnis baseren op die valse pv's (zoals altijd immers) 12 jaar.
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 6 april 2007 om 21:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#974 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Wel, het is niet alleen Debie, het is het gehele korps. Liegen, bedriegen, valse pv's, het bewijs zelf meebrengen, bewijs achterhouden, stelen, corruptie etc...
En dan iets hoger op de ladder, het parket. Beroepsleugenaars, manipulatie van het onderzoek, incompetentie, bewijs achter houden, alles gewoonweg om mensen veroordeeld te krijgen. De waarheid? Niet in geintereseerd, het quota veroordeelingen moet gehaald worden en daarvoor worden alle regels gebroken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#975 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#976 |
Staatssecretaris
|
![]() Wat heeft dit nu te maken met de veroordeling van De Bie? Buiten dat de tegenpartij allochtonen waren? Stick to the point en die point is dat De Bie veroordeeld is voor de feiten die hem ten laste werden gelegd en dat, blijkens de verklaringen van ondermeer collega's, dat niet zo geheel onrechtvaardig is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#977 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik wou kay-gell gewoon even gerust stellen. Hij leek zo ontredderd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#978 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Zeer zeker, en 75% van de mensen in de gevangenis zitten daar in voorarrest. De geliefde taktiek van het parket, ze doen het ervoor. Mensen, die tenslotte nog altijd geacht worden van onschuldig te zijn, zolang mogelijk in voorarrest houden en zoveel mogelijk miserie aandoen. Soms jaren aan een stuk en dan worden ze al dan niet vrijgesproken. En dan de omstandigheden die heersen in de gevangenissen zijn hallucinant gewoon. Gewoon om te lachen eigenlijk als het niet zo treurig zou zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#979 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Laten we dat allemaal afschaffen en terug in het bos gaan wonen, ons terrein afbakenen middels tegen een boom te pissen en iedereen die een voet op dat terrein zet de kop afschieten... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#980 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Moesten hun vrouwen en kinderen dikwijls weten waar vadertje lief mee bezig is...ze onterven zichzelf.
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 6 april 2007 om 22:47. |
|
![]() |
![]() |