![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | ||
Parlementslid
|
![]() Ik ben ondertussen al een 3-tal maanden tevreden Dommel-klant.
Citaat:
Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Zijne Heerlijkheid : 27 december 2006 om 01:02. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Parlementslid
|
![]() Onbegrijpelijk dat mensen nog bij Belgacom blijven, eigenlijk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Ik zelf ben nog steeds bij Telenet omdat ik nog thuis woon en dat niet voor lange termijn zal blijven. Bij het overschakelen naar een Belgacom-lijn (nodig voor ADSL) moet je een jaarcontract tekenen. Waarschijnlijk bij de andere aansluitingen ook (die heb ik gewoon nog niet bekeken), en dat gaat momenteel niet omdat de klein klein is dat ik hier nog een jaar woon. Dus wordt het uitkijken naar een nieuwe aansluiting bij de verhuizing. Waarschijnlijk zal het dan Dommel worden. Dan ben ik ook es van die rotspam af (ging sowieso een e-mailchange doen want dit is niet te houden). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zéér interessant aanbod van Dommel, inderdaad. Ik heb echter ook Belgacom TV in huis, dus heb ik weinig andere keuze dan voorlopig bij mijn 10GB per maand te blijven...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Honderden digitale tv- en radioposten, incl. alle normale nederlandstalige (Een, canvas, vtm, vt4, enz.), in zeer goede kwaliteit. De enige reden dat ik het niet genomen heb is dat het op dat ogenblik moeilijk was om een coaxkabel van achter naar voor te trekken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik zit wel nog steeds in de knoop met mijn vaste-lijnskeuze. Als ik Dommel neem, moet ik Belgacom nemen, terwijl ik dat dure vogels vind om te telefoneren. Maar als ik Telenet neem, vind ik Dommel weer wat aan de dure kant worden... GODVERDOMSE KUTBELGACOM met hun onnozele koppelverkoop ook altijd (waarom is dat voor hun eigenlijk wel wettelijk?) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Europees Commissaris
|
![]() Goed nieuws!
http://www.tik.be/pub/nieuws/telenet...en_af_in_april Ik kan dan toch klant bij Telenet blijven... Gelukkig hebben ze geen zes maanden langer gewacht met deze beslissing ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je krijgt er dan wel 40GB per maand voor...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En wat is de snelheid? Gebruik je het zelf en ben je er tevreden over?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Maar ik persoonlijk vind snelheid geen doorslaggevende reden van zodra we over breedband spreken. Wat kan mij het bommen of ik tegen 400 dan wel 600 kb per seconde surf. Dat verschil merk ik toch amper. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
ik gaa 't wss wel is doen den overstap, alleen stom dat ge telefoonlijn moet nemen want wij hebben nu al telenet freephone waar ge bij belgacom veel meer voor betaalt Laatst gewijzigd door StevenNr1 : 6 april 2007 om 22:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kan iemand een goed pack van internet-televisie en mogelijk ook telefoon aanraden?
Zoniet, welke provider is nu het beste? (eh, zeg het is ![]()
![]() |
![]() |
#37 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Voor zakelijk gebruik (dus lijnen waar SLA's opzitten) kan ik enkel Belgacom aanraden aangezien de inhouse kennis heel wat hoger ligt dan bij Telenet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu zit ik op chello op mijn eentje. Max snelheid is 10 Mbps. Te verbruiken bandbreedte is 40 Gig. Ik heb over snelheid zeker niet te klagen... Ik heb bij vrienden ooit verschillende ADSL formules gezien maar die kunnen toch niet tippen aan responssnelheid. Eens je een rauwe download begint dan ga je natuurlijk naar je rauwe theoretische grens toe, maar de snelheid van kabel is voorlopig toch wel een voordeel voor iemand die veel wil/moet opzoeken. snelle kliks willen een snel resultaat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Lakonieke uitleg van ons telenet verkooppunt. "Als je zeker bent dat het aan de modem ligt, trekt de power kabel van de modem uit en bel hen dan... de self test zal falen en dan komen ze wel af". |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
----- (deze is een paar jaar terug hoor) "waarom gebruik jij windows 2000 pro? Jij bent toch een particulier gebruiker? Heb je windows XP of windows ME?" ----- Jazeker: Hallo, Ik zit met een probleem om op het netwerk te raken. helpdesk: Je gaat naar het men... Jazeker: mijn ip adres is xxx.xxx.xxx.xxx helpdesk: Je gaat het menu start en je kiest 'uitvoeren'. Jazeker: wil je mijn IP adres weten? het is xxx.xxx.xxx.xxx helpdesk: tik cmd in dat venstertje en druk dan op de enter toets. Jazeker: mja... heb ik al een half uurtje geleden gedaan. helpdesk: tik dan ipconfig. Jazeker: nee zeg... Jazeker: ik ga dat proberen. akelig zo een commando dinges. helpdesk: nu ga je een lijn zien die zegt "IP Address" Jazeker: het is niet waar... helpdesk: kan je me de getalletjes die daar staan doorgeven? Jazeker: Ja... zoals ik al zei is dat xxx.xxx.xxx.xxx helpdesk: kan u dat even herhalen Jazeker: AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGH *killer mode* |
|
![]() |
![]() |