![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Burgemeester
|
![]() Ze mogen zeggen wat ze willen:
diene CO2 zorgt er voor dat ik gisteren lekker heb genoten van de zon op het strand en dat ik zaterdag bij 23° een lekkere bbq ga houden... Dus: I love CO2
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Idem voor de Groenen, die met hun bangmakerij net als in 1999 op een pak extra stemmen rekenen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Gouverneur
|
![]() Ik nie,
Ik kan nie tegen de warmte. ![]()
![]() |
#4 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Maar belangrijker is ook geen verdoken taks ... Dus 2 vliegen in één klap: OPEN VLD GROEN kartel en geld in het laadje om nog méér te verkwanselen...
![]() |
![]() |
#5 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Als het dak van jouw huis zal weggewaaid zijn, denk ik niet dat CO2 nog zo aantrekkelijk zal zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Praerorian, Stalin zal dat allemaal wel oplossen voor je.
Ik vind de huidige weersomstandigheden lekker, en is dat de schuld van CO2, prima. Is het de schuld van de koeiescheten, ook prima. Is het het resultaat van jouw windmaken, bedankt.
![]() |
#7 |
Europees Commissaris
|
![]() Je weet toch ook wel dat "het lekkere weertje" niet het enige gevolg is van de overvloed van greenhouse gasses in onze atmossfeer. Heb ik het nu verkeerd onthouden of klopt het dat je ind. ir bent van beroep?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() I love CO2 too. In de bouw is het aangenaam werken met zulk weer. Al die korte rokjes
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je hebt dat volledig verkeerd begrepen DaBlacky. Ik ben maar een A3tje mechanica. Maar met een bult praktrijkervaring en onofficiële scholing.
Eneuh, dat de zon uiteindelijk beslist hoeveel energie er de atmosfeer ingepompt word is mij welbekend.
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zie Humo van vorige week ofzo. Nog iets; het ging in dat bewuste artikel steeds weer over 1987. Vanaf dat jaar beginnen allerlei grafieken raar te doen. Wat gebeurde er in 1987 wat ons klimaat (hier in Belgie althans) zo deed veranderen? Of zijn het de naweeen van Tjernobyl? Of was het omdat ik in 1986 met nen brommer begon te rijden?
![]() |
![]() |
#11 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Werken ze in de bouw met rokjes aan ?
![]() |
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Banneling
|
![]() ik hou vooral van de TAKS die ze op die CO2 heffen.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() CO2 heeft in de lente en herfst zeker zijn voordeel.
De winters daarintegen, zoals de vorige, altijd maar regen, zacht en vochtig prutweer. Ook de zomers, ik ben benieuwd hoe aangenaam we het nog zullen vinden als de temperatuur hier ooit 40 graden gaat halen in de schaduw. Het kan hoor, het nationale record ligt rond 38 graden, met CO2 kan het zeker stijgen. Laatst gewijzigd door Max van Dietschland : 10 april 2007 om 17:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Europees Commissaris
|
![]() Volgens mij kunnen palmbomen niet groeien in onze bodem.
Dat is zoiets dat vele "CO2-lovers" vergeten. Flora is niet enkel afhankelijk aan het klimaat, maar ook aan andere factoren zoals bodem en vochtigheidsgraad. Het is niet zo dat de planten simpelweg verhuizen, ze verminderen/verdwijnen gewoon. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Lokaal Raadslid