![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#341 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#342 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ernstig blijven.
![]() |
![]() |
#343 | |||||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() [quote]
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Ze isoleren, en de verfoeilijke nationalisten die er aan het bewind zijn laten voorploetere zou een stommiteit zijn. Die moeten inbinden en buigen. Citaat:
Citaat:
Regionale bevoedheid? Zeker. Nationalistische isolatie: fini! Laatst gewijzigd door ericferemans : 11 april 2007 om 23:25. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#344 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En qua inhoud is hij ook compleet Verhofstadt... Vacuum.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 12 april 2007 om 00:17. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#345 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ge moogt toevallig op leeftijd zijn en heel uw leven hard hebben gewerkt en ge moet volgens system toch maar dankbaar zijn dat ge eens vlees moogt eten. En nee... na 40-50 jaar van werken mag je totaal geen fiets hebben. Dat is uitgesloten. Dat kan gewoon niet. Knuppel... verander van naam. System is echt het systeem en hij wil dat je je fiets inlevert!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#346 |
Parlementslid
|
![]() De sterke arbeidersbeweging heeft volgens u blijkbaar niet bestaan? Het Rode Gevaar, nooit reëel geweest in de politieke geesten? Maak uzelf toch niks wijs, de elite geeft geen cadeaus.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#347 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#348 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat geld voor die fiets en dat bad kon beter naar Wallonië gaan. Daar kon het beter worden gepompt in een bedrijf dat putten maakt. Waarom willen we in de luxe van een bad en een fiets leven als Wallonië bodemloze putten heeft? Hoe egoïstisch zijn we wel niet? Waarom willen wij een fiets terwijl er in Wallonië staatsgesubsidieerde bedrijven zijn die putten maken en wij zijn daar niet eens solidair mee? We moeten dringend onze fiets opgeven. We moeten ook dat vlees op ons bord opgeven. Tijd om solidair te zijn. En die auto die ons naar ons werk brengt waarvan het loon 50% afgeroomd wordt om de walen te helpen... die auto moet ook maar weg. Solidair! *zucht* makker... gij leeft in een andere wereld, zenne.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 12 april 2007 om 00:41. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#349 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Er is al een vereniging van alle landen: de Verenigde Naties. Deze dient qua bevoegdheden te worden uitgebreid, en landen die onafhankelijk oorlogen beginnen dienen fermer te worden aangepakt, inclusief de VS. De realiteit is geen fabel: we zijn met zes miljard en steeds meer nationalisten hebben kernwapens. Indien dit zo doorgaat is het vroeg of laat gedaan met alle mensen. Het probleem is veel groter nog dan "global warmer" Het gaat hier niet om opwarmen maar om nucleair gestoofd worden. Het probleem niet bespreken, doen of het niet bestaat, terug willen naar de primitieve tijden waar we mekaar met goedendags de kop in sloegen: dat is wat de Vlaamse Nationalisten willen. Maar zij vangen omdat een waterstofbom niet te vergelijken valt met een knuppel, en zeker niet met den slagh der Guldenen Spooren. Het is deze keer menens. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#350 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#351 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
"Onze" vrouwen zijn verkracht geweest Feremans. Ze lieten zich niet "wippen". Niks meer, niks minder. Heb jij misschien een probleem met "wippen"? Zelf geen kleine kunnen maken dat je omschrijvingen van vrouwen zo druipen van de afkeer? Te klein pietje? Ik noteer alvast dat dit uit jouw schimmig brein als vergoeilijking naar voor wordt geschoven om Decroo's uitschuiver te verklaren.
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) Laatst gewijzigd door Nierika : 12 april 2007 om 01:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#352 |
Europees Commissaris
|
![]() ...komt uit India.
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
![]() |
![]() |
![]() |
#353 |
Europees Commissaris
|
![]() Dan vraag je je af, wie is er nu zot?
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
![]() |
![]() |
![]() |
#354 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#355 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk dat onze forumdictator dit topic liefst van al naar K&K verplaatst zou zien... zoals alles wat niet in zijn kraam past.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#356 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Volgens het volkerenrecht heeft ieder volk recht op een eigen Staat. Hoe dat in een bovennationaal land als Belgie geregeld moet worden is blijkbaar nog steeds een probleem. Natuurlijk kun je niet ieder gebied ,zoals Limburg of Brabant ,een Staat maken.Hoe dan wel..... Het is de taak van de politici om leiding te geven aan deze discussie. Zij gaan over de rechten van de mens en het functioneren van de Staat. De doctoren gaan over ziektebeelden en verstandelijk gehandicapten. Laatst gewijzigd door I amsterdam : 12 april 2007 om 06:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#357 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar ge ziet overal in Europa dat minderheden voor hun rechten opkomen, de Bretoenen, Basken, Friezen, Beieren, Vlamingen, etc... tot zelf de inwoners van een klein Fins eiland dat amper een voorschoot groot is, slaagt erin zijn stempel te drukken op het Fins beleid bv ,inzake Europa... U en veel andere linksen zoals het Orakel van brakel, zijn vies van "zoveel nationalisme... " maar ge zijt begot zelf "nationalisten", want ge zijt voor belgië, een kunstmatig gevormd bufferstaatje, een bufferstaat die al lang niet meer nodig is, juist door Europa... Dus er is geen enkele reden om belgie te laten bestaan, Bovendien wil ik er u op attent maken, dat als u ziek wordt van nationalisme , u best in belgië blijft, want met mijn ervaring inzake andere europeanen, van Zweden tot Spanjaarden, heb ik nog nergens een volk tegengekomen dat zo anti nationalistisch is als de vlamingen, ... zelf de doorsnee waal is nationalistischer als de meest die hard vlaming. Om van Italianen en Fransen nog maar te zwijgen, ... Dat moet hier in europa dus vollopen met mentaal gehandicapten en randdebielen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#358 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb nog nooit zelf verklaard Einstein te zijn, lieve schat. Bovendien verwar je ongeïnteresseerdheid in je zoveelste platitude met "met de mond vol tanden staan".
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#359 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ge zou voor mindr ongeïnteresseerd zijn. 't Is altijd dezelfde zever die we hier horen. Wat er ook gebeurt, 't zal wel de schuld zijn van de Walen, van België en van de VLD. Ah, en van de Koning.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#360 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ongeïnteresseerdheid en profileringsdrang. Dat moet pas zorgen voor boeiende interventies.
|
![]() |
![]() |