![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#7541 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#7542 |
|
Parlementslid
|
Okee nogmaals:
"de goeden moeten het met de slechten bekopen, dat is altijd zo geweest". "men moet ergens de grens trekken" Dat zijn gewoon oneliners, carl, geen redeneringen. Bij een redenering heb je een bewering EN DAARBOVENOP de argumentatie, m.a.w. WAAROM iets zo of zo is. Belangrijk is dat de argumentatie de bewering HARD maakt. Dat iets altijd zo geweest is, is bijvoorbeeld een bewering die niets zegt over de waarde van het voorgaande (i.e. "de goeden moeten het met de slechten bekopen"). Dat bedoel ik met een drogredenering.
|
|
|
#7543 | |
|
Parlementslid
|
Citaat:
"Never wrestle with a pig. You'll both get dirty, and only the pig will enjoy it."
Het vaderland van de wijze is de wereld. (Heliodorus) Laatst gewijzigd door Goldband : 12 april 2007 om 12:25. |
|
|
|
|
|
|
#7544 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Ik weet echter nog steeds niet welke "drog-argumenten " ik volgens u gebruik, en in welke context?...Je bent natuurlijk niet verplicht om te antwoorden, en je kan je bij de horde toetreden, die mij gedurig afbreken wil |
|
|
|
|
|
|
#7545 |
|
Parlementslid
|
Ik heb geantwoord, carl zo'n 5 minuten geleden (nadeel van forums hé)
|
|
|
#7546 | |
|
Banneling
|
Citaat:
"out of your mind" dus in dit geval, vermits we met woorden worstelen... |
|
|
|
|
|
|
#7547 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Wart verstaat ge daar niet van?Zijn dit drog-redenen? Zo ja, waarom volgens u?En tot slot, als ge daar niet mee akkoord bent, moet ge gaan klagen bij het Rood Kruis... Alles duidelijk? Niet te moeilijk? |
|
|
|
|
|
|
#7548 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#7549 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#7550 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#7551 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#7552 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#7553 |
|
Banneling
|
ik zei reeds dat het Rode Kruis niet elk geval apart kan onderzoeken.Ze moeten dus afgaan op wat de statistieken hen leren, op "algemeenheden" als ge verkiest...en de statistieken zeggen dat Aids méér voorkomen bij de homos, als bij de rest van de bevolking.Simpel , en juist.Het tegenovergestelde van een "drog-reden".Ge kunt daar geen speld tussen krijgen...En deze redenering is dus niet door mij gemaakt, maar wel door een gerespecteerd organisme, dat boven elke verdenking van primaire homo-haat staat, of beweert u het tegenovergestelde?
|
|
|
|
|
|
#7554 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#7555 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#7556 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#7557 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Wat ze daar eigenlijk willen doen, is de mensen bewust maken dat ze een risiko lopen, want op die vragen moet je gewoon antwoorden, maar je kan ook liegen, niemand hoeft een bewijs voor te leggen. Het staat niet op je voorhoofd met wie je vrijt, en hoe...Als één van uw janette-vrienden absoluut bloed wil laten aftappen, hoeft hij maar te zeggen dat hij hetero is, en al 20 jaar met dezelfde vriendin vrijt, en enkel met haar... Maar dat is de bedoeling niet hé, van die mannen?Wat hun dwars zit , is dat ze IN PRINCIPE geweigerd worden, wegens hun geaardheid. En dat is nu nét wat mij dwars zit, dat ze die principiële kwesties belangrijker vinden dan de algemene volksgezondheid.Als ze op iemand boos moeten zijn, is het wél op de onverantwoordelijke feest-gay-neuzen, die er maar op los neuken, en de Aids aldus helpen verspreiden, en hun ganse gemeenschap een zéér slechte naam geven.Op het Rode Kruis moeten ze zich niet kwaad maken, die doen gewoon hun best.Het Rood Kruis verwijten aan discriminatie te doen, is net als op de boodschapper schieten... |
|
|
|
|
|
|
#7558 |
|
Banneling
|
Wel, ik probeer u een beetje op te voeden.Een beetje beleefdheid bij te brengen, dat kan u alleen maar helpen in het dagelijks leven...
Maar zoals gewoonlijk zal ik wel niet beloond worden voor mijn goede daden... |
|
|
|
|
|
#7559 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#7560 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Dit komt van jou? Dit is als een kinderlokker die tegen pedofiele ouders zegt dat ze het rustig aan moeten doen met hun kind. |
|
|
|
|