![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#381 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wij kunnen er ook niet aan doen dat het vol onbekwame nullen zit. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#382 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Uit eigen ervaring met een verslaafde weet ik echter dat remmen onder invloed wegvallen waardoor de ware aard van het beestje pas goed boven komt.
![]() |
![]() |
#383 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#384 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Zijn jullie die belachelijke BertBibber-Verafstoot-DiPupo humor nu echt nog niet beu? Als jullie dat echt grappig blijven vinden ga ik onze Kamervoorzitter nog moeten geloven... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#385 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Alle problemen in de huidige wereld worden momenteel veroorzaakt door het feit dat er oenen rondlopen, zoals jij, die alles als één grote eenheidsworst denken te moeten voorstellen. Je kunt blijven dromen van een globalisering inzake broederschap. De ontworteling van hele volken over de wereld is er het gevolg van. Zelfs het islamfundamentalisme wordt, als tegenreactie, veroorzaakt door die onnozelaars die maar blijven beweren dat er heus geen verschillen bestaan. Je houdt zo erg van de mensheid, maar je hebt je nog nooit een bal geïnteresseerd in hetgeen hen écht bezig houdt. En voor het gros van de mensheid is dat heden ten dage, tot spijt van wie het benijdt, hun familie, tradities, omgeving, geloof en cultuur, in een voorthollende maatschappij waar velen geen ander houvast meer in vinden. Je bent zo gefixeerd op het VB, dat je compleet de realiteit der volkeren niet meer kunt vatten. Jouw visie, en geen andere, zal de ondergang worden van deze wereld. Die atoomwapens waar je het over had zullen niet afgevuurd worden door mensen omdat ze elkaar haten vanwege hun nationalisme, hun identiteit, maar precies omdat ze elkaars identiteit willen afnemen en hun eenheidsworst willen opdringen. Denk daar maar eens over na. En wat betreft je quotes over het "wippen" van "onze" vrouwen, daar blijf ik bij. De teneur van zo'n stellingen is er één van latente afkeer. Wie kan jou nou serieus nemen? Die ambetante zotten bij Spirit niet meer, die arrogante klootzakken bij Spa niet meer, tja, misschien nog eens proberen bij Pvda? Er rest niks meer... Wie is er hier eigenlijk wereldvreemd?
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) Laatst gewijzigd door Nierika : 12 april 2007 om 11:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#386 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#387 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het oogt idd niet netjes om aan iemand's naam te prutsen, maar je eigen voorzitter een 'stralend ego' verwijten en een ex.bubgenoot 'Vlaamse liberaal& confederalist' naar zijn belgicistische kop gooien is dat nog veel minder.
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 12 april 2007 om 11:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#388 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#389 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Lenin en ook Stalin waren wel gedwongen om de natiestaten in beperkte mate toe te staan ,om de bevolking mee te krijgen in hun revolutie. Zij zagen de natiestaten als een tijdelijke fase om uiteindelijk tot een internationaal arbeiders paradijs te komen. Ook in Yoegoslavie (4e internationale) was de natiestaat uit de boze. Alle pogingen om bovennationale rijken / staten te realiseren zijn mislukt of het nu Napoleon, Hitler of Stalin was. Aan alles kwam een einde,waarschijnlijk ook aan Belgie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#390 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#391 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat niet al lachende kan gezegd worden is de waarheid niet...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#392 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het geheugen van mijn pc is gelukkig nog perfect in orde. Misschien heeft De Croo een betere verklaring voor bepaalde.....ahum.... ziektes?
![]() |
![]() |
#393 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#394 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wellicht omdat ze aan jouw ziekelijke geest ontsproten zijn en nergens in de realiteit bestaan...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#395 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#396 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#397 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Guynokkio voorbij steken ??? nog harder liegen ??? ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#398 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kronkel dus gerust nog wat verder.....
![]() |
![]() |
#399 |