![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#7561 | |
|
Minister
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#7562 |
|
Schepen
|
|
|
|
|
|
|
#7563 | |
|
Schepen
|
Citaat:
Lieve goldband, Je zou best mijn uitspraken nemen zoals ze zijn. Anders is discussie niet mogelijk. Ik waardeer buiten dat, je manier van discussiëren. Ik ken homo's waarschijnlijk van voor je geboorte! Een van mijn beste vrienden is in het begin van deze periode waarop Aids "ontdekt was" gestorven aan Aids. Ik heb hem mee helpen begraven. Lees dus nog eens onbevooroordeeld mijn teksten. Groetjes, Gerard Golsteyn. ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ "Post coitum omne animal triste, praeter gallum qui cantat". Na de coïtus is elk levend wezen triestig, behalve de haan die lustig kraait. (Aristoteles, Problemata, XXX,1). |
|
|
|
|
|
|
#7564 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Het is niet omdat een bepaalde eigenschap bij een minderheid voorkomt, dat die eigenschap daarom "afwijkend" of "abnormaal" is. Beide termen impliceren een moreel oordeel. Door heteroseksualiteit tot "de norm" (lees: het goede) te verheffen, reduceer je homoseksualiteit tot "afwijking" of "abnormaliteit" (lees: het slechte) en dat louter op basis van een eigenschap waar men zelf geen macht over heeft. Je kwalificeert mensen toch ook niet op basis van hun haarkleur? Terwijl zwartharigen nochtans duidelijk in de meerderheid zijn tegenover roodharigen, zal niemand die goed bij zijn hoofd is die roodharige mensen "afwijkend" of "abnormaal" noemen.
Raf.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." De langverwachte outing van duveltje382 |
|
|
|
|
|
#7565 | |
|
Banneling
|
Citaat:
statistiek is statistiek zou ik zeggen, en een outlier is wat het is. Of bent u zo een van die intelligent design adepten die het ook niet zo op de wetenschap begrepen hebben. 100 Slangen figuren en openvld newspeak zal daar geen sikkepit aan veranderen vrees ik voor u. Laatst gewijzigd door born2bewild : 13 april 2007 om 05:31. |
|
|
|
|
|
|
#7566 |
|
Parlementsvoorzitter
|
Even weggeweest, en ik zie dat deze draad nog steeds brandend actueel is. Wat is het met homoseksualiteit dat mensen zo bezighoudt?
CG lijkt alvast een manier te hebben gevonden om zijn bijdragen tot de pure essentie te herleiden.
Laatst gewijzigd door Doki : 13 april 2007 om 06:56. |
|
|
|
|
|
#7567 | |
|
Parlementsvoorzitter
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door Doki : 13 april 2007 om 07:15. |
|
|
|
|
|
|
#7568 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#7569 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." De langverwachte outing van duveltje382 |
|
|
|
|
|
#7570 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#7571 | |
|
Parlementslid
|
Citaat:
|
|
|
|
#7572 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#7573 | |
|
Schepen
|
Citaat:
Beste Raf, Omdat je al wat redelijker wordt zal ik je nog eenmaal antwoorden: Blijf strikt bij mijn tekst in je antwoord. Jouw uitleg slaat nergens op. 1. - Ik heb niet gezegd dat dit gedrag een afwijkende eigenschap is en ook niet dat "deze eigenschap afwijkend of abnormaal is." Het afwijkend gedrag kan inderdaad ook wel het gevolg zijn van een -niet noodzakelijke- afwijkende eigenschap. 2.- De beide termen door u gebruikt wijzen ook niet op een moreel oordeel. Ik verhef heteroseksualiteit niet tot de norm of het "goede". Door wie zou die norm moeten gesteld zijn? Niet door mij. Ik reduceer homoseksualiteit niet tot afwijkend of abnormaliteit op basis van een eigenschap (het slechte). Ik noem het een afwijkend gedrag. 3. - Ik kwalificeer mensen niet op haarkleur. Ik zou ze wel op haarkleur kunnen indelen. Ik wijs ook geen roodharigen af als afwijkend of abnormaal. Bij mijn weten coïteer je niet met je haardos of paardestaart. Lulkoek dus. Besluit: als je met je piemel in iemands aars zit wijk je dus wel af van het gewoon gangbare. Ook heteroseksuelen doen dat wel eens. Het is bovendien gevaarlijker dan gewoon, omdat je kwetsbaarder bent en men zeker met homoseksuelen daarbij erg oplettend moet zijn. Ze zijn immers nog altijd in de meerderheid van Aids, behalve misschien in Afrika, en ook bij de Turken die de buitenlanders neuken omdat de Turkse meisjes maagd moeten zijn bij het huwelijk. Tussen haakjes, wat mijn gewezen vriend en verrader, dokter Peter Piot als opperhoofd internationaal van de Aids-bestrijding uitkraamt, namelijk dat besnijdenis gezonder is met het oog op Aidsgevaar, is absolute nonsens. en als man of vrouw het al eens met besnedenen gedaan hebben zullen ze het wel hebben ondervonden. Waarschijnlijk is dit een uitvinding van de wereldwijde Joodse lobby, zoals B'NAI B'RITH. (Piot heeft mij vele jaren geleden, terwijl ik met hulp via RELEASE-Gent VZW bezig was, verklikt aan de politie.) In noord-Afrika zijn er ook veel meisjes die door hun vader anaal geneukt worden en aan een pijpzweer (fistula) sterven. Vraag het zo nodig eens aan Goedele Liekens. Groetjes, ![]() ![]() ![]() Gerard Golsteyn. ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ "Estote prudentes, sicut serpentes." Mattheüs 10:16. Weest omzichtig als de slangen. |
|
|
|
|
|
|
#7574 | |||||||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Raf.
|||||||
|
|
|
|
|
#7575 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
RAF HEEFT GELIJK. HET IS DOODNORMAAL.
Gisteren kreeg ik het bewijs doorgemaild. Ik wil dit jullie niet onthouden natuurlijk. Allen die het betwist hadden kunnen zich nu genomen voelen. Ik zeg alleen maar AAAAAAAAAAHHHHHHHHHHOOOOOOOOEEEEEEEHHHHHHHHHIIIIII IIIIIIIIIIIIII
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! Laatst gewijzigd door Tegendradigaard : 15 juni 2007 om 06:53. |
|
|
|
|
|
#7576 |
|
Vreemdeling
|
Opvallend hoe men oeverloos kan zeveren om "woorden" die nooit kunnen wegnemen dat holebi's een ABNORMAAL en TEGENNATUURLIJK gedrag hebben. Het is ZIEKELIJK en FYSISCH OF PSYCHISCH. Men probeert het goed te praten om verschillende redenen, die vooral psychisch zijn.
Niets méér! Gelukkig zijn er nog een paar nuchtere wetenschappers die dit ten volle inzien, maar ze mogen hun mond niet opendoen of ze krijgen de gehele agressieve meute holebi's en hun aanhangers over zich om hen te "vermoorden" |
|
|
|
|
|
#7577 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#7578 |
|
Parlementsvoorzitter
|
Ik heb zo mijn vermoeden. Alhoewel, de voorraad opgefokte kastnichtjes lijkt wel onbeperkt te zijn.
Havikje, kom toch gewoon uit de kast mijn lieve jongen. Kom eens op mijn schoot zitten en vertel eens wanneer het allemaal begonnen is met die stoute dromen.
|
|
|
|
#7579 |
|
Vreemdeling
|
al zo walgelijke antwoorden of het onderwerp zelf!
|
|
|
|
|
|
#7580 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
met Nederlands heeft hij het ook al moeilijk.
|