![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Persmededelingen In dit forum kun je discussiëren over persmededelingen die verschenen zijn op onze portaalsite. Persmededelingen kunnen ons steeds via dit adres worden toegestuurd. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Uiteraard is er een nauwe band. Het Vlaams Belang heeft een nauwe band met tal ver bewegingen zoals Voorpost en NSV bijvoorbeeld. Ook deze beweging is zeer goed. Zelf ben ik even nationalistisch als NSV en Voorpost en op etisch vlak hetzelfde als de Beweging voor Christelijke solidariteit. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#103 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 |
Banneling
|
![]() filosoof is weer goed op dreef. He filosoof.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Werkelijk? Ik ken hier nochtans Vlaams Blokkers die bij hoog en bij laag blijven volhouden dat het Vlaams Blok niets tegen homoseksuelen heeft... Ik ben alleszins blij dat die pertinente leugen nu eindelijk doorprikt werd.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#107 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het Vlaams Belang heeft niets tegen mensen als dusdanig die homoseksueel zijn, maar wel tegen homoseksualiteit. Dat is een belangrijk verschil, net zoals we als christenen de zonde verafschuwen maar de zondaar niet versmaden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daarnaast mogen wij als christenen nog steeds onze mond opendoen en stellen dat homoseksualiteit abnormaal is. Geen enkele wet die ons dat verbiedt. Of kent u wel zo'n wet? Dan verneem ik graag meer daarover! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Trouwens, omdat mensen lid zijn van een bepaalde partij en tegelijkertijd van een andere vereniging, betekent dit nog niet dat er tussen de twee een band is die anders is dan de persoonlijke. Ik ben lid van het Vlaams Belang, maar ben tegelijkertijd ook lid van een wandelclub. Met mij hebben we ook nog een paar mensen die VB'er zijn. Maakt dit onze club tot de wandelclub van het Vlaams Belang? Natuurlijk niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Flauwe kul. De twee zijn onlosmakelijk met elkaar verbonden. Als je tegen de homoseksualiteit bent, ben je ook tegen de homoseksueel. Alle schizofrene katholieke prietpraat verandert daar niks aan.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#112 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tja, dat is uw visie die wij niet hoeven te delen. Wij maken immers wel dat onderscheid.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gelukkig zijn er steeds meer mensen die niet langer in dergelijke drogredeneringen trappen en die de homohaat van het Vlaams Blok doorzien.
![]() |
![]() |
![]() |
#114 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Tiens... en ik dacht dat ze hier van hun oren aan 't maken waren dat het niets van doen had met 't VB, en opeens zeggen de oerVB'ers dat het tuurlijk wel het standpunt van 't VB is...
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#116 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De katholieke Kerk heeft hetzelfde standpunt als het Vlaams Belang over homoseksualiteit, euthanasie en abortus. Waarom zouden we dat ontkennen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#117 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Geen idee, ik lees alleen maar dat een paar mensen hier op 't forum met een VB logo in hun avatar serieus van hun tap maken dat het persbericht niet van 't VB is... Blijkbaar staan die mensen niet achter die standpunten eh... of waarom zouden ze anders zo op hun tenen getrapt zijn dat het een VB persbericht was?
![]() |
![]() |
![]() |
#118 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |