![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
hoe dan ook maakt hij een denkfout. 't is niet omdat het genetisch is dat het daarom onbehandelbaar is. en 't is ook niet omdat het onbehandelbaar is dat het genetisch is. Het voorspelt niet veel goeds als een potentiële leider niet kan omgaan met dergelijke evidenties ![]() ik maak trouwens ook graag nog een onderscheid tussen genetisch en aangeboren.
![]() |
![]() |
#24 |
Banneling
|
![]() Dat is een gevaarlijke positie die ze daar innemen, want Sarkozy kan razendsnel van positie veranderen en zij niet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Bvb, iemand kan geboren worden met een enorm potentiël agressiviteit, en toch géén misdadiger/moordenaar enz enz worden.In goede banen geleid, kan het een uitstekend soldaat of politieagent worden...Of een beroepsbokser, of beoefenaar van andere brutale sporten. En zo is dat met alles... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Banneling
|
![]() in het geval van pedofilie is er geen behandeling nodig: eens ge zo ver gesukkeld zijt, speelt het eigenlijk geen rol meer of het nu door uw genen komt, of door de voorbeelden in uw omgeving, of gelijk wat anders.Je bent gewoon te ver gegaan, en de enige goede oplossing voor dat probleem is een nekschot.Of een dodelijk spuitje...Afgelopen .
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Edina : 18 april 2007 om 13:16. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Banneling
|
![]() Laatst gewijzigd door carlgustaaf : 18 april 2007 om 13:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Want op stedelijk, provinciaal, gemeenschaps- en nationaal vlak zal het niet lukken, laat staan internationaal. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Edina ![]() Volledig akkoord! Citaat:
eno: En de context??? Laatst gewijzigd door eno2 : 18 april 2007 om 13:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Banneling
|
![]() hoe dan ook maakt hij een denkfout. (sarkozy)
't is niet omdat het genetisch is dat het daarom onbehandelbaar is. en 't is ook niet omdat het onbehandelbaar is dat het genetisch is. Het voorspelt niet veel goeds als een potentiële leider niet kan omgaan met dergelijke evidenties ik maak trouwens ook graag nog een onderscheid tussen genetisch en aangeboren. context mijn antwoord: goed zo |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Banneling
|
![]() ze dragen dezelfde genenpoel met zich.(nature)
hun motivaties zijn anders (nurture) De resultaten zijn in beide gevallen desastreus.Gewelddadig, en niet doeltreffend, want ze brengen hun niks anders op dan last... De methodes trekken wel op mekaar...Genetisch aangeboren mischien? |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Probleem is dat gedachten en gevoelens vrij zijn, en niet controleerbaar. Iemand kan in zijn bedje liggen fantaseren over het verkrachten van een vrouw, dat is niet verboden. Iemand kan in zijn bedje liggen fantaseren over het verkrachten van een kind, of zich aangetrokken voelen tot een kind, ook dat is niet verboden. Het is pas verboden wanneer je het ook daadwerkelijk DOET. Pedofielen vergrijpen zich niet noodzakelijk aan kinderen. Je kunt ze opsporen als ze zich aan een kind vergrepen hebben, maar tot nu toe bestaat er geen methode om een pedofiele voorkeur vast te stellen. Die mensen met een nekschot afmaken zal dus moeilijk zijn. Zelfs �*ls het mogelijk zou zijn, lijkt het me belangrijk dat gedachten en gevoelens vrij zijn. Het lijkt me namelijk veel belangrijker dat mensen die zich tot kinderen aangetrokken voelen dit durven zeggen tegen een professioneel, zodat pedoseksualiteit kan voorkomen worden. Bescherming van de maatschappij. Als je dit niét toelaat, dan kan je er van op aan dat het risico op pedoseksualiteit stijgt, omdat pedofielen zich nergens zullen melden. Ik ben er trouwens van overtuigd dat de incidentie van pedoseksualiteit zou dalen wanneer het taboe op 'hulp zoeken' enigszins zou doorbroken worden voor pedofielen. Heel wat pedofielen beseffen maar al te goed dat wat ze voelen absoluut verkeerd en onwenselijk is, en zij zouden beter hulp zoeken voor ze ook iets walgelijks doen als het misbruiken van een kind. Het 'taboe' nog erger maken door een nekschot te beloven wanneer je aan de omgeving kenbaar maakt dat je je aangetrokken voelt tot kinderen, lijkt me echt nérgens toe te leiden. Pedofielen die graag dood willen, kunnen immers nu al kiezen voor zelfmoord.
![]() |
![]() |
#36 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() http://www.mentalhealthandillness.co...n/Genetic.html
![]() |
![]() |
#37 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#38 | ||||||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
![]() ![]() Citaat:
Ik vind het allemaal nogal Shakespeariaans "much ado about nothing". Citaat:
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als je uw been breekt gaan ze uw been in de gips steken, ze gaan u niet terug in de tijd sturen en ervoor zorgen dat je deze keer niét van de ladder valt. en? moet die tekst een ondersteuning geven aan je smiley? ![]() d�*t mag je dan toch wel eens argumenteren. Er zijn genoeg cognitieve processen bijv. die al dan niet ongemerkt 'doorgegeven' worden aan kinderen. Een voorbeeld: een aantal ouders met een depressie die uitermate hoge eisen aan zichzelf stellen ('als ik dit niet kan ben ik een mislukkeling') geven dat al dan niet expliciet door aan hun kinderen. Krijg je die mensen later in therapie, dan geven ze vaak aan dat ze dat ook hebben. Dat ze het gevoel hebben dat ze tekort schieten omdat ze niet 'perfect' zijn. Dat ze leven met de opvatting dat fouten maken toch wel iets ergs is. Of dat ze merken dat ze op dezelfde manier reageren als hun ouders als iets mis gaat, ook als die manier niet bepaald de meest constructieve is. Dat hoeft niet 'genetisch' te zijn, dat kan evengoed 'aangeleerd' zijn. En dan zijn er gewoon nog de leefomstandigheden. Een depressie wordt in de meeste gevallen 'getriggerd' door een gebeurtenis of een reeks gebeurtenissen (de emmer die overloopt). Een ouder die een kind verliest, bijvoorbeeld, kan depressief worden, maar haar ander kind heeft evengoed een broer of zus verloren en dat kan ook een trigger zijn voor een depressie. Je mag van mij gerust stellen dat opvattingen, gedragingen, emoties, reacties,... van de ouders geen invloed hebben op opvattingen, gedragingen, emoties, reacties,... van hun kinderen, los van genen, maar dat lijkt me serieus onzinnig.
![]() |
![]() |
#40 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
tot dusver bestaat er echter volgens mij geen behandeling voor pedofilie die ervoor zorgt dat je na je behandeling geen pedofiele gedachten meer hebt. Citaat:
![]()
![]() |