![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Op welke partij zou u stemmen in 2004? | |||
VLD |
![]() ![]() ![]() |
8 | 7,41% |
CD&V |
![]() ![]() ![]() |
9 | 8,33% |
SP.A spirit |
![]() ![]() ![]() |
6 | 5,56% |
Vlaams Blok |
![]() ![]() ![]() |
38 | 35,19% |
N-VA |
![]() ![]() ![]() |
23 | 21,30% |
Groen! |
![]() ![]() ![]() |
5 | 4,63% |
Liberaal appel |
![]() ![]() ![]() |
4 | 3,70% |
AEL |
![]() ![]() ![]() |
4 | 3,70% |
andere |
![]() ![]() ![]() |
8 | 7,41% |
Ik weet het nog niet |
![]() ![]() ![]() |
3 | 2,78% |
Aantal stemmers: 108. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Op welke van deze partijen zou u stemmen in 2004?
Het Liberaal Appel profileert zich als een rechts-liberale partij voor mensen die genoeg hebben van een te links beleid en het Vlaams Belang een stap te ver vinden. Meer info op www.liberaalappel.org of [email protected] |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() BUB.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Europees Commissaris
|
![]() N-VA
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() CD&V, om paars te breken!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Europees Commissaris
|
![]() Vlaams Blok, omdat ze zeggen wat ik denk!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Burger
|
![]() Ik weet het nog niet...
Stem traditioneel op vld Vlaams blok trekt me meer en meer aan Liberaal appel is ook een optie
![]() |
#7 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Liberaal Appel: goed, maar geen potentieel om electoraal iets te betekenen volgende verkiezingen Vlaams Blok: goede oppositiepartij om problemen aan te kaarten, maar hou ze daar aub, we willen ons land liefst niet failliet maken denk ik in deze tijden => blijft over als alternatief: CD&V: -electoraal potentieel (grootste oppositiepartij) -inhoudelijk sterk, enkel kritiek dmv alternatieven U zult mij wellicht betichten van subjectiviteit bij deze laatste statement, maar ik zat eens ook in dzelfde situatie als u: trouw VLD'er, teleurgesteld, vastgesteld dat CD&V op de meeste punten dicht aanleunt bij VLD=> nu CD&V'er ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Uiteindelijk heeft de CD&V niet het monopolie op de slogan "Voor meer inhoud dan verpakking" Eens wij onze verkiezingscampagne op gang trekken, dan zal de kiezer wel zien dat er WEL potentieel zit in het Liberaal Appel! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#10 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
We zijn er voor 100% voor, ...... maar toch zullen we ons onthouden. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | ||
Burger
|
![]() Citaat:
Wat een verwaande mensen zitten er in die partij! Toen ze aan de macht waren wisten ze het altijd beter,toen de burger hun een nederlaag bezorgde was diezelfde burger antipolitiek. Nu nog,komen ze met hun kop op de tv met een mentaliteit als lands grootste helden. Neen,geen cd&v voor mij hoor. Toch bedankt voor je info
![]() |
![]() |
#12 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik hoop dat Vivant een kartel aangaat met de VLD, dan kunnen zij op mijn stem rekenen. Anders weet ik het nog niet goed.
Moest ik mij uitsluitend op de partijnaam baseren dan zou ik het Liberaal Appel overwegen, maar na daarstraks nog eens eventjes een kijkje te hebben genomen op hun website...
Met dank aan: TomB, Supe®Staaf, Brabo, Sato, boer_bavo, @lpha, Knuppel, Raf, Antoon, Tantist, Distel, Pelgrim, Paulus, nou nou, Bobke, Griffin, Spetsnaz, oriana, C uit W, Seba, ingenious, Zeno!, zorroaster, alpina, dejohan, circe, Kotsmos, S., luc broes, Aangebrande, solidarnosc, maddox,Tzuvar Raemborr, Spelev, Mieke 79, DaBlacky, numarx,Vlaanderen Boven, bartje, Turkje, ossaert, Fribre, de Vexille, Groot Bakkes, Jos Verhulst, Bece, Babeth, Nynorsk, driewerf, wb, cuboidz, sancho, Dimitri, e.a. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Staatssecretaris
|
![]() N-VA!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Staatssecretaris
|
![]() Ik weet vooral op wie ik niet ga stemmen, nu niet, nooit niet en van m'n leven niet !
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Nieuw-Vlaamse Alliantie, eerste keer dat ik zal mogen gaan stemmen. 8)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Banneling
|
![]() Het blok zie ik nog niet in een regeringscoalitie (geen absolute meerderheid en geen coalitiepartners)...
NVA, LA, Groen, Vivant zijn te klein om verandering te brengen in de regeringscoalitie... Oh ja, AEL was toch de Moslim Democratische Partij geworden, niet? Nog zo'n uppie! ![]() VLD en SPa hopen nu al om verder te prullen,... ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Worden er elke maand van die op wie stemt u polls gehouden?
Niet zo slecht eigenlijk, dan kunnen we zien hoe alles evolueert.
![]() |