![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Maar Jozef toch, ge moet dat tegen de hoofdredacteur economie van Knack zeggen, niet tegen mij.
Ge beweert historicus te zijn (wat we nu toch sterk mogen beginnen betwijfelen), welnu, ge moet uw bronnen dus goed natrekken hé. Dan weet ge tenminste op wie ge moet schieten. Nu lult ge hier maar wat raak, met dat fantastische standaardzinnetje van u. De meeste van mijn bijdragen zijn gewoon tekstjes van experts die ik hier ter debat gooi. Ik apprecieer uw grote bijdragen aan die debatten ("U illustreert nogmaals uw domheid" etc...), maar ge moet beter leren onderscheiden waar uitspraken vandaan komen. Het verbaast me niet dat ge, zoals we onderhand weten, geen doctoraat in de geschiedkunde hebt behaalt. Ge zijt daar niet toe in staat. |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
|
![]() Citaat:
Goed lezen dus hé. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Parlementslid
|
![]() "Kameraad" C2C vertelde aan de heer Ostyn :
Citaat:
Die experts kan je gewoonlijk terugvinden op duplog, een website die "gestuurd" wordt door de kameraad Jan Van Duppen ... vd PVDA ... C2C je wordt vervelend met je eentonig, partijdig, geraas ... Naschrift. Op die website heb je b.v. de naam stiglitz gevonden. Een zéér controversieel Nobelprijswinnaar. O.a. buitengewipt bij het IMF wegens ... onbekwaamheid.
Pour les flamands la même chose ... Laatst gewijzigd door predator : 21 april 2007 om 07:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
|
![]() Citaat:
Maar ik begrijp u: ge vindt het gewoon verschrikkelijk wanneer autoriteiten die normaal gezien als rechts-liberaal bekend staan, plots eens een ander verhaal tonen. Autoriteiten als den hoofdeconoom van Knack en Joseph Stiglitz. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
|
![]() Trouwens, nu ge toch op dezen toer bezigt zijt: gij zijt degene van wie we met redelijkheid kunnen vermoeden dat ge liegt. Ge hebt gezegd dat ge een doctoraat in de geschiedenis hebt behaald. We hebben dat nagecheckt, en in geen enkele database is uwen naam, laat staan uwen doctorstitel terug te vinden.
De bewijslast ligt dus bij u hé. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
|
![]() Citaat:
Idioot. Trouwens, waart gij geen prof aan een middelgrote universiteit? U bent een zielige leugenaar en negationist. Doe gerust verder. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
|
![]() Citaat:
Geef toe, dat is een tikje vreemd. De meeste doctorandi verwijzen zo nu en dan wel eens naar hun academische status of naar hun publicaties. Dus, nogmaals: de bewijslast ligt nog steeds bij u. Ik heb nooit beweerd dat ik een prof ben aan een middelgrote universiteit. Ik heb wel ne keer gezegd dat ik daar les geef. Da's natuurlijk iets anders hé. Laten we deze bezweetten handdoek niet nodeloos uitwringen. Ge kunt uw lijden verkorten door gewoon de referentie naar uw doctoraat hier te tonen of naar mijnen inbox te versturen. Dan zijt ge echt van uw kwelling verlost. Ge kunt natuurlijk ook uw academische competenties hier blijven bewijzen met uw standaardvolzinnen zoals daar zijn: "Idioot." "Gij zijt dom." "Gij zijt idioot." Etcetera. Maar dat neemt natuurlijk den twijfel niet weg. Dat spreekt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
|
![]() Trouwens, aan de Ohio State University waar ge ofwel gestudeerd ofwel gewerkt hebt, hebt ge alvast geen doctoraat behaald.
![]() Niks man. Niks te bespeuren. Eén academisch artikeltje van 1995 in The Historian - staat niks bij over een doctoraat. Zero. Noppes. Een doctorandus publiceert normaal wel wat meer, of wordt na zijn doctoraat toch wel eens of wat geciteerd. In uw geval echt niks. Dat kan toch niet aan die databases liggen hé. Laatst gewijzigd door C2C : 21 april 2007 om 18:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
C2C's argument over het feit dat de sterke euro zorgt dat we goedkoop olie kopen is dan weer bollocks. De Verenigde staten belasten olie amper waardoor het daar goedkoper is dan bronwater. Hier zijn er zoveel accijnzen en belastingen op olie dat we al snel spreken van 1 euro per litertje diesel (op het moment van schrijven is dat 1,36 dollar). Verder geraffineerde producten zoals benzine zijn dan nog een stuk duurder. Ik kan me niet voorstellen dat je in de VS tussen de 1 a 2 dollar neerlegt voor 1 litertje benzine... Het is een van de redenen waarom zo'n amerikaanse slee met een 6000CC motor het hier niet echt goed doet. Het is onbetaalbaar qua verbruik.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 21 april 2007 om 19:05. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat doet me denken aan die forumkerel die zei dat de doden onder Stalin het gevolg waren van slecht werkende verwarmingstoestellen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
|
![]() Citaat:
De notering van ruwe olie in dollars, en de sterken Euro zijn dus wel degelijk een groot voordeel. Onderschat de energie-intensiteit van onze economieën niet en onderschat de zeer lage prijselasticiteit van olie niet hé. EDIT: wij hebben relatief gezien 30% minder kosten aan geimporteerde olie dan de VS. Wij importeren 11 miljoen vaten per dag, Amerika 13 miljoen. Reken maar uit wat het voordeel is aan ne gemiddelden olieprijs van rond de US$60pb. Laatst gewijzigd door C2C : 21 april 2007 om 19:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() We hebben bijna de hoogste belastingen in heel de wereld en ons percentage van mensen onder de armoedegrens = het percentage van mensen onder de armoedegrens in de VS. Gaat daarmee te biechten. |
|
![]() |
![]() |