![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#2921 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Nuff said Pin d'Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2922 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Je weet goed genoeg dat het bewijs voor deze testen plots verdwenen zijn. Waar Kevin Ryan het over heeft is het schriftelijk bewijs dat UL toegaf het staal getest te hebben. Zwakke poging om u er onderuit te worstelen. Dat UL het staal testte (of de assemblies hé parcifal) werd ook toegegeven in volgend artikel: http://select.nytimes.com/gst/abstra...AD0894DA404482 Dat jammer genoeg enkel voor betalende kijkers is. Heb zelf geen visa dus mensen die zich geroepen voelen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2923 | |
Staatssecretaris
|
![]() The Mystery Of The 9/11 Car Bombs
Evidence points to multiple roaming backup teams with vans full of explosives http://infowars.net/articles/april2007/230407vans.htm Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2924 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#2925 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Wederom geen enkel bewijs, enkel beweringen.
![]() |
![]() |
![]() |
#2926 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
(weer een zwakke poging om een complot te sugereren). Ik stel gewoon vast dat ik vraag naar een concreet element en dat jij dat -alweer- niet kunt geven. Zeggen dat 'Kevin Ryan dat op papier heeft' is zoals naar een krantenwinkel in Gent gaan met de bewering 'ik heb 6 juiste cijfers op de lotto deze week maar het lottoformulier ligt nog bij mijn kameraad in Oostende, en nu het geld aub'. U zal niet veel champagne moeten kopen, dat kan ik u nu al vertellen. ![]() Citaat:
Misschien toch eens een basiscursus metaalkunde volgen, Akufen? Misschien kan je eens beginnen met te verduidelijken wat ATSM E119 juist inhoud? Be my guest.... Laatst gewijzigd door parcifal : 24 april 2007 om 08:35. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2927 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Over mijn werk en bezigheden moet je je geen zorgen maken, da's erg lief hoor, maar ik heb wel degelijk een full time job in een academische omgeving. 9/11 discussies zijn gewoon een hobby tussen projecten door. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2928 | |||||||||
Minister
|
![]() Akufen,
Reeds enige maanden ben je druk doende om op dit forum allerhande beschuldigingen over het drama van 9/11 te formuleren. Om een lang verhaal kort te maken, haal ik een citaat aan waarin je die stellingen samenvat: Citaat:
We kennen onderhand je stellingen én je beweert dus dat je ze kan onderbouwen met bewijsmateriaal. Nieuwsgierig als ik ben, vraag ik mij af waarom iemand die bewijzen heeft voor een misdaad niks met die bewijzen doet. Dus stelde ik volgende vraag: Citaat:
In een andere draad – Nieuwe Wereld Orde – stelde ik dat ik uitga van de hypothese dat jullie bewijzen hebben. Ik vroeg geen bijkomende bewijsvoering maar enkel wat met de bewijzen zal worden gedaan. Je antwoordt hierop met volgende uitermate laag-bij-de-grondse post: Citaat:
Ik geef hieronder slechts tien beledigingen uit een verzameling van tientallen, die je gedurende de maanden dat je hier actief bent naar andere mensen wierp… Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Hoedanook is het voor mij duidelijk dat je om de één of andere reden overloopt van frustratie – ik vind dat jammer voor je - en erg zelfingenomen bent. Bovendien blijkt dat je niet het minste beetje respect kan opbrengen voor iemand die het niet met je eens is. Ik ben van nature een zéér verdraagzaam persoon en op dit forum hanteer ik de regel om nooit iemand op mijn negeerlijst te plaatsen. Jij bent echter de uitzondering op die regel. Vanzelfsprekend staat het je vrij om deze post te gebruiken om nog eens lucht te geven aan je innerlijke woede. LC.
Let your sympathies and your compassion be always with the under dog in the fight--this is magnanimity; but bet on the other one--this is business. - Mark Twain Laatst gewijzigd door La Chunga : 24 april 2007 om 09:13. |
|||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#2929 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Geeuw, gaan we weer beginnen met een lijstje op te maken van de krachttermen die iedereen al eens gebruikt heeft...
![]()
![]() |
![]() |
#2930 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
La Chunga, die een zeer correcte poster is, wordt zoals hij hier zeer aanschouwelijk aantoont, op regelmatige basis vrij grof door Akufen behandeld. Het wijst in elk geval op een frustratie en gebrek aan echte argumenten langs de kant van Akufen. Als ikzelf Akufen een idioot noem, doe ik dat in de eerste plaats omdat hij mij effectief een idioot lijkt en in de tweede plaats omdat hij de vijandelijkheden opent door mij hier een mossel te noemen. Ik heb helaas niet altijd dezelfde terughoudendheid als Firestone of La Chunga. Maar dan zitten Krizis,TheTruth en Akufen wel op hun paard en spreken ze van beledigingen.... ![]() Enfin, het is overduidelijk dat 'believers' liever zien dat sommige vragen niet gesteld worden en dat sommige antwoorden stelselmatig door hen genegeerd worden. En laat dat nu precies de beschuldiging zijn die zij hier nu al jarenlang opwerpen naar de critici van conspiracy theories. Oh, the irony. ![]() Laatst gewijzigd door parcifal : 24 april 2007 om 10:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2931 | |
|
![]() Hier een excellent artikel over vergeten feiten ivm 9/11. Ondermeer de zogenaamde dansende Israeli's worden onderzocht, en ook reports van trucks die ontploft zijn, alsook een truck die was gevonden en later ontploft die beschildert was met een tekening die het scenario van 9/11 beschrijft. Dit aan de hand van een authentieke tape die opgedook van de NYC Emergency Communications Channel die het volgende zegt. Het strafste van al is dat de persoon lijkt te spreken over een remote controlled plane ivm de tekening op de truck:
Citaat:
Link naar het artikel: http://infowars.net/articles/april2007/230407vans.htm Deze feiten wijzen aan dat 9/11 nog een veel grotere operatie was dan doet vermoeden.
Laatst gewijzigd door exodus : 24 april 2007 om 10:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2932 | ||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Hou u goed meneer de hypocriet! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2933 | ||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Uw gaat met uw lottoformulier naar de winkel, u zegt ik heb 6 juiste cijfers, de man neemt uw formulier aan en zegt "nu nimeer". En DAT is wat er met die papieren is gebeurt die de testen bewijzen. Jij vind dat doodnormaal, weer een toevalligheidje... Anderen vinden dat een zwakke poging om de waarheid te verbergen. Citaat:
Het is trouwens niet nodig, in het artikel staat dat het staal voldeed aan de ASTM standaard en dat UL het staal certifiëerde. Komt er van hé, als je je conclusies trekt van 5 regels intro... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2934 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Conslusies trekken in 5 regels...je beschuldigd nu net iedereen van wat je zelf doet. Iedereen vraagt hier om meer info, niet minder maar meer! Punt is dat als je die niet kan geven het daarbij stopt. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#2935 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() By the weg, nog geen stukje gevonden dat je kan quoten?
Met dergelijke beweringen kwam je nochtans snel, ik veronderstel dat je dus enkel dingen beweert als je het ook kan hard maken...? mmm, not! Jij geloofd net zoals iedereen het officiele rapport. Lieg dus niet.
![]() |
![]() |
![]() |
#2936 |
Banneling
|
![]() Dit is jammer genoeg nog steeds de belangrijkste 9/11 video.
Bekijk 'm helemaal (amper 6 min.) alvorens te oordelen! http://video.google.com/videoplay?do...%3Ayoutube.com http://www.iamthewitness.com/video/F...nnection_2.wmv extra bedenkingen http://www.iamthewitness.com/by_Hufschmid11Oct2005.htm Laatst gewijzigd door bosstraat5 : 24 april 2007 om 15:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2937 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Ik geloof dat deze kerel gewoon ne jodenhater is en ergens begrijp ik z'n standpunt wel ... maar 't gaat niet op zionisme, 't is groter dan dat ... the NWO, illuminanti.
![]() |
![]() |
#2938 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
U levert er geen. Die bewijsstukken zijn blijkbaar vernietigd volgens u. Ook hiervoor levert u op geen enkele wijze een redelijk bewijs, terwijl dat toch bijzonder makkelijk moet zijn : gewoon een getuigenis van de laboratoriumstaff of administratie van UL. U hebt met andere woorden niets in handen. Waarom zouden mensen uw beweringen moeten geloven? Omdat jij het zegt? ![]() Citaat:
En wat betekent dat dan exact, staal certifiëren? Hoe doet men dat? Welke fysische eigenschappen gaat men testen en op welke manier? Gelieve beide begrippen dus exact te definieren. Of blijf je rond de pot draaien? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2939 |
|
![]() Nieuws. Steven Jones presententeert zijn analyse van samples van WTC... en wat blijkt. Er is een perfect match met thermate... hoeveel bewijs moeten we nog hebben.
Hier is de link. Diegene met weinig tijd kunnen direct deel 7 bekijken en zien dat de overeenkomst treffend is. http://www.prisonplanet.com/articles...07Evidence.htm
Laatst gewijzigd door exodus : 24 april 2007 om 17:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2940 |
Banneling
|
![]() Mijn mening was dat de gebouwen waren ingestort door de crash, maar er is één foto die mij hier anders heeft over doen denken, en dat is deze:
![]() Een stalen kolom, perfect schuin afgesneden, met het metaal residu er nog aan. Hoeveel duidelijker kan het nog? Dit was voor mij de foto die me aan het denken heeft gezet. Laatst gewijzigd door KrisKras : 24 april 2007 om 17:42. |
![]() |
![]() |