![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#1621 |
|
Banneling
|
Ik blijf bij mijn standpunt dat ik al ontelbare malen verkondigd heb;De persberichten van MNFIraq zijn inhoudelijk niet overdreven optimistisch en de informatie is dus volledig geloofwaardig.Niet geloofwaardig daarentegen is ieder succes tegen de terroristen systematisch ontkennen zoals sommigen doen.Ik ben zeer blij over de irritatie van sommigen wanneer ze een ander geluid
|
|
|
|
|
|
#1622 |
|
Banneling
|
Ik blijf bij mijn standpunt dat ik al ontelbare malen verkondigd heb;De persberichten van MNFIraq zijn inhoudelijk niet overdreven optimistisch en de informatie is dus volledig geloofwaardig.Niet geloofwaardig daarentegen is ieder succes tegen de terroristen systematisch ontkennen zoals sommigen doen.Ik ben zeer blij over de irritatie van sommigen wanneer ze een ander geluid over irak
|
|
|
|
|
|
#1623 |
|
Banneling
|
Ik blijf bij mijn standpunt dat ik al ontelbare malen verkondigd heb;De persberichten van MNFIraq zijn inhoudelijk niet overdreven optimistisch en de informatie is dus volledig geloofwaardig.Niet geloofwaardig daarentegen is ieder succes tegen de terroristen systematisch ontkennen zoals sommigen doen.Ik ben zeer blij over de irritatie van sommigen wanneer ze een ander geluid over irak te
|
|
|
|
|
|
#1624 |
|
Banneling
|
Ik blijf bij mijn standpunt dat ik al ontelbare malen verkondigd heb;De persberichten van MNFIraq zijn inhoudelijk niet overdreven optimistisch en de informatie is dus volledig geloofwaardig.Niet geloofwaardig daarentegen is ieder succes tegen de terroristen systematisch ontkennen zoals sommigen doen.Ik ben zeer blij over de irritatie van sommigen wanneer ze een ander geluid over irak te horen
|
|
|
|
|
|
#1625 |
|
Banneling
|
Ik blijf bij mijn standpunt dat ik al ontelbare malen verkondigd heb;De persberichten van MNFIraq zijn inhoudelijk niet overdreven optimistisch en de informatie is dus volledig geloofwaardig.Niet geloofwaardig daarentegen is ieder succes tegen de terroristen systematisch ontkennen zoals sommigen doen.Ik ben zeer blij over de irritatie van sommigen wanneer ze een ander geluid over irak te horen krijgen.
|
|
|
|
|
|
#1626 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#1627 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Overduidelijk zijn deze categorieën vertegenwoordigd op Dit Forum.
|
|
|
|
#1628 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Is het wat moeilijk voor jou om dat bericht van de eerste keer volledig te plaatsen? Of is c/p écht een hobby van je? Laatst gewijzigd door Havana : 21 april 2007 om 17:38. |
|
|
|
|
|
|
#1629 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Irritatie ?? Goh nee jong, ik gun je je pleziertjes van harte. Qua geloofwaardigheid vertoon je trouwens veel gelijkenis met : ![]()
|
|
|
|
#1630 | |
|
|
Citaat:
|
|
|
|
#1631 |
|
|
Het kan iedereen wel eens overkomen dat het forum hapert. Het spijtige is dat je je geplaatste berichten (behalve het allerlaatste voor een korte periode) niet meer kan verwijderen dus ja, John valt in deze niet veel te verwijten hoor.
|
|
|
|
|
|
#1632 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#1633 |
|
Banneling
|
De VS zal zich op lange termijn verplichten tegenover irak;irak is een belangrijke bondgenoot in de strijd tegen het terrorisme.
http://www.mnf-iraq.com/index.php?op...11541&Itemid=1 |
|
|
|
|
|
#1634 |
|
Banneling
|
De iraakse troepen worden steeds beter in het zelf uitvoeren van operaties met steun van amerikaanse adviseurs.
http://www.mnf-iraq.com/index.php?op...560&Itemid=128 |
|
|
|
|
|
#1635 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
herinner U,"Truth is in the Eye of the Beholder". Die rapporten zullen ,op technisch en statistisch gebied correct zijn. Weet je,de Amerikaanse troepen,en de beste elementen van de Iraakse ordediensten zullen hun werk wel doen naar beste arbeid en vermogen.... Mar net als in eerdere conflicten,Vietnam springt natuurlijk direct naar voor,is "Body Count" slechts een deel van het verhaal.... ...er zijn wel degelijk aanwijzingen dat de situatie voor de Iraakse regering verbetert,of dit een blijvende tendens is ...we zullen zien.... Laat ons onszelf niet wijsmaken overigens dat het vermogen van het "verzet" (bemerk de aanhalingstekens) om massaal mensen te slachten een uitdrukking van sterkte is,het is evengoed mogelijk dat het een uitdrukking van wanhoop is.Vergeet niet,nogmaals,"body count" is maar een deel van het verhaal,voor beide kanten! Grootste probleem is de Culturele/Etnische scheiding van de Iraakse bevolkingsgroepen.eerlijk gezegd,daar kunnen de Amerikanen niks meer aan doen... |
|
|
|
|
|
|
#1636 | ||
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Hahahahahahahaha! "Irak is een belangrijke bondgenoot in de strijd tegen het terrorisme" Hahahahahahahahahaha! Onnozelaar! Hahahahahahahaha. Voor de VS daar kwam, kenden ze in Irak geen terrorisme. Het terrorisme in Irak is het resultaat van de illegale invasie en bezetting, simpleton! Hahahahahahaha "Irak is een belangrijke bondgenoot in de strijd tegen het terrorisme". Gij ziet ze helemaal vliegen, gij! Hahahahahahhahaha! Als je de realiteit in Irak wil kennen, vraag het aan iemand die er zit: Citaat:
Laatst gewijzigd door ministe van agitatie : 22 april 2007 om 23:27. |
||
|
|
|
|
|
#1637 |
|
Banneling
|
Kaadtje kan terug lachen...
|
|
|
|
|
|
#1638 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Is John Bell het zwijgen opgelegd? Of zal hij toch nog schrijven 'doet niet ter zake' of 'ziekelijk anti-amerikanisme ten top' of 'nestbevuilers'?
|
|
|
|
#1639 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#1640 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Misschien is hij tenslotte toch nog naar Irak vertrokken om zijn Amerikaanse helden te gaan helpen. Het ziet er alleszins sterk naar uit dat ze èlk beetje hulp goed kunnen gebruiken, zelfs al komt het van iemand als John Bell Hood.
|
|
|
|