![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Parlementslid
|
![]() De aarde gaat om zeep. Toch jammer dat ik het niet zal meemaken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Uw atoombom is er wel over hé of wil je wat overblijft opzadelen met enkele duizenden jaren radioactiviteit? Wat op zich echter, op termijn, ook wel weer "opgelost" zou raken... Iemand gebruikt hier het onderschrift "het is nooit te laat om te herbeginnen" en inderdaad, ook voor de aarde en het leven er op niet. 't Kan tellen hé " een nuchtere kijk op klimaatsverandering" ![]() Laatst gewijzigd door lantjes : 26 april 2007 om 11:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik beweer op dit moment dat de bijdrage van de antropogene contributie op de huidige klimaatsverandering in voldoende mate kan ingeschat worden, en in belangrijke mate bijdraagt tot die klimaatsverandering.
![]() |
#84 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() U bent waarschijnlijk te laf om datgene aan uzelf te doen waarvan u geen grammetje spijt zou hebben moest het miljarden anderen overkomen?
![]() |
#85 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Wat zou je me aanraden? en zou dat iets helpen? Of ik persoonlijk spijt zou hebben is trouwens niet relevant en maakt bijgevolg voor de aarde noch de mens iets uit...het gaat hier om een NUCHTERE kijk en geen door emoties verbloemde.
Laatst gewijzigd door lantjes : 26 april 2007 om 14:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() LEVE DE OPWARMING VAN DE AARDE !!!!!!!!!
Kan er iemand nog wat CO in de lucht uitstoten aub. Het gaat hier echt de goede kant op. alle dagen zomer.... jooooooeeeeeppppiiiiiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeeeeeee
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Europees Commissaris
|
![]() wacht maar tot juli. En vooral tot uw salade 5 euro per krop kost (of hebt ge nog niet gemerkt dat het al een maand niet meer geregend heeft?).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Is, als ik het goed begrijp, wat u me probeert aan te praten trouwens niet strafbaar? Of maakt dat als Turkje deel uit van het strategisch plan?
![]() |
#89 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
|
![]() Citaat:
Ik concludeer dat de klimaatsverandering die voorspeld wordt op zich te klein is om via systeemsanalyse nauwkeurig te voorspellen. Dan hebben we het nog niet over de gebrekkigheden van de modellen zelf.
![]() |
![]() |
#91 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Daarbuiten snapt ge wel wat ik bedoel. Als het zo doorgaat gaat get nogal moeilijk worden om uw eigen groenten te kweken zonder een hoge waterfactuur te krijgen. Pomp zal droog komen te staan. Regenton ook. Lage druk op de kraan. Prijzen van het kraantjeswater zal ook stijgen. Etc... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
|
![]() Citaat:
De prijzen zullen vooral stijgen omdat er onheilsprofeten zijn die de global warming zullen aangrijpen om meer winst te maken. Het zal dus veel meer aan de onheilsprofeten liggen dan aan de warmte zelf.
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! Laatst gewijzigd door Tegendradigaard : 26 april 2007 om 16:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
|
![]() Deze week nog beelden gezien van ergens anders op de planeet waarbij een hele vloot boten vast geraakte in het pakijs en ze konden niet verder varen om zeehondjes dood te knuppelen.
Net goed dat die boten vast geraakt zijn. Maar ben ik nu de enige die opmerkt dat : 1. Die vloot er van uit ging dat het water vrij zou zijn (of komen) 2. Dat het dus daar op die plaats veel kouder is/was dan normaal. 3. Hier warmer en daar kouder ? Hoe kan men dat rijmen met GLOBAL warming ?? global = global he en dan moet het overal warmer zijn. A propos : terwijl wij hier de warmste winter noteerden was het in andere streken de strengste winter ooit....
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! Laatst gewijzigd door Tegendradigaard : 26 april 2007 om 16:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
|
![]() Citaat:
Als het te warm is Als het te koud is Als het te veel regent Als het te droog is Als het te veel waait Als het niet genoeg waait Als er ergens een natuurramp plaatsvind Al deze evenementen worden nu geclasseerd onder "Climate Change". Op die manier kunnen ze om de vijf minuten eens aan de alarmbel trekken en past alles in hun kraam.
![]() |
![]() |
#95 |
Staatssecretaris
|
![]() in het klimaar spelen vele factoren een rol en een zeer belangrijke rol zijn de zeestromingen. Deze voeren warmte af van de evenaar en brengen deze naar de polen.
De golfstroom is verantwoordelijk voor het relatief zachte klimaat in west-europa, de labrador stromingen zorgt daarentegen voor afkoeling in new york en dit terwijl belgie en new york relatief opdezelfde breedte graad liggen. dus de zeestromingen hebben wel degelijk een grote invloed. nu wat heeft dit te maken met global warming? doordat de aarde opwarmt stroomt er meer zoetwater naar de oceanen waardoor deze zoeter word en het is dit effect dat er voor zorgt dat er storingen komen in de zeestromingen en zelfs kunnen stil te komen liggen. dit zorgt op zijn beurt dan weer voor enorme warme en droge pieken of koude of natte pieken op plaatsen waar we ze niet verwachten. zo kan global warming de oorzaak worden van een nieuwe ijstijd omdat de zeestromingen zodanig verstoord worden of stil komen te liggen. men durft dit nu ook wel de big freeze noemen tegenwoordig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Staatssecretaris
|
![]() de dag dat de mensen ineens hun wc niet meer kunnen doorspoelen of zich niet meer kunnen wassen zullen ze beseffen dat warmte en droogte toch niet zo fijn zijn
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#98 | |
|
![]() Citaat:
Voila se, nu hebben we alletwee een non-argument gemaakt.
![]() |
![]() |
#99 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
heb ik toegang tot dergelijke data??? neen Is mijn reactie wetenschappelijk onderbouwd??? ja kan ik de toekomst voorspellen??? neen blijkbaar kun jij dat wel en vertel jij me eens dan jouw versie in plaats van kritiek te geven?? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
|
![]() zou het door de opwarming van de aarde zijn dat ik problemen heb met het doorspoelen van mijn wc's ? Of heeft er iemand te dik gescheten.... ???
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |