![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Banneling
|
![]() [quote]
Citaat:
Vergeet ook niet, zoals Bush aanraadt, vooral "veel te bidden". Tegen zulke Amerikaanse Droom is maar één middel tegen bestand: terstond HAMC ombrengen. Laatst gewijzigd door eno2 : 26 april 2007 om 15:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Nee, de weg van de escalatie mogen we niet inslaan, integendeel, dan nog liever yoga-meditatie verplicht op het lesrooster zetten... Laatst gewijzigd door eno2 : 26 april 2007 om 15:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() [quote=eno2;2628467]
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ge moet alleen cash hebben en de juiste mensen kennen, dan kunt ge alles kopen. Maar het is inderdaad nie gemakkelijk meer om rap efkes een pistool of iets dergelijks te kopen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Banneling
|
![]() Ik zei al, als er op het einde van de dag tien keer meer schietpartijen geweest zijn dan de dag ervoor, toen niemand wapens had, behalve één gek, dat je dan geen slachtoffer opgeschoten bent, integendeel, dan zit je met een proliferatie van een onaaangenaam verschijnsel.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Banneling
|
![]() Dress to kill???
Laatst gewijzigd door eno2 : 26 april 2007 om 16:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
|
![]() Citaat:
Alsof dat mensen die zich bewapenen om zich te kunnen verdedigen plots allemaal maniakale moordenaars worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar de gevolgen kunnen zo ernstig zijn, dat je beter het experiment in de praktijk niet overweegt. Ik geloof niet dat er voldoende serieuse mensen te vinden zijn in de politiek (waar die toch al vanzelf schaars zijn), om zo een tot de tanden bewapende oplossing door te voeren, als door jou voorgestaan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Trouwens uw levend schild zou u traag maken, als ge met een geoefend schutter te doen hebt, heeft die meer dan tijd genoeg om u alle twee af te maken en ondertussen nog een tas koffie te drinken... zaak is, van u als doelwit zo klein en snel mogelijk te maken, alleen dan maakt ge eventueel een kans, maar een kerel die weet waar hij mee bezig is en over een automatisch wapen of een geweer dat met schroot geladen is, maait u dan nog omver. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Is zo'n twee "entree" potentieel even dodelijk? Ik ga er dan ook van uit, voor wat de optie "aanval" betreft, dat er een vorm van voorbereiding geweest is op de scholen, en dat er meerderen gelijktijdig op afgaan. Het moet niet het toevallige initiatief zijn van één held... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De goed uit de kluiten gewassen elementen eronder, bedoel ik, met haar op hun tanden en motivering. Hoe oud waren die tienduizend "college-kids"? Toch geen vijftienjarigen? En dan nog... Op vijftien was ik zo sterk als een paard. Laatst gewijzigd door eno2 : 26 april 2007 om 16:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
|
![]() Ik denk als u dit voorstelt aan doorsnee ouders dan gaan die mensen u terstond volledig gek gaan verklaren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
|
![]() Citaat:
Maar in mijn wereld is het nu eenmaal zo dat ouders er niet op aandringen om hun kinderen willoos te laten afslachten. |
|
![]() |
![]() |