Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 1 mei 2007, 20:34   #21
Fieseler
Perm. Vertegenwoordiger VN

Fieseler's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bhairav Bekijk bericht
Wat als ge verschillende kleuren doorheen hebt?
Dan heb je één zweetvoet en één normale...maar of dit onderwerp zal worden van statistieken...
Oud 1 mei 2007, 20:55   #22
C2C

C2C's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Truder Bekijk bericht
Lesbische vrouwen hebben ruim twee maal zoveel kans op overgewicht dan heteroseksuele of biseksuele vrouwen. Dat blijkt uit een onderzoek aan de universiteit van Boston dat is gepubliceerd door het blad American Journal of Public Health. Als gevolg hiervan lopen deze vrouwen ook een veel groter risico op aandoeningen zoals diabetes of hart- en vaatziektes. Bij het onderzoek waren 6000 vrouwen in de VS betrokken
Bron De Telegraaf

Blijkbaar neemt de natuur wraak op tegennatuurlijke of abnormale levensvormen. Zo hebben onze vrienden met een afwijkend sexueel gedrag meer kan op ziektes zoals aids en consoorten, blijkbaar heeft decadentie een prijs. Of zie ik dat fout?
Zegt het onderzoek ook iets over de redenen voor dit verschil? Of stelt het gewoon vast dat er een verschil is?

Ik lees dit:
Citaat:
De wetenschappers zeggen niet met zekerheid te kunnen zeggen wat de oorzaak is van het verschijnsel. Wel zeggen ze de bevindingen van twee eerdere onderzoeken te onderschrijven die meldden dat lesbische vrouwen „een positiever beeld hebben van hun eigen lichaam dan heteroseksuele vrouwen”.
Je citeert dit er niet bij, waardoor je dus een beetje een fascistische zaadbal bent, hé, Truder?

Lesbische vrouwen hebben een positiever beeld van hun lichaam en zijn dus waarschijnlijk relaxter rond hun eetgewoontes. Een normale vrouw zit goed in haar vel en is "mollig" (niet graatmager zoals de hetero-kindvrouwtjes die als model staan).

We weten intussen dat vele hetero meisjes zeer zwaar lijden onder allerlei psychiatrische aandoeningen omdat ze niet tevreden zijn over hun eigen lichaam. Dat gaat van gewone neuroses, over dodelijke ziekten (anorexia, boulimie) tot psychoses. Een groot psychiatrisch onderzoek heeft dat aangetoond, op dit forum nog besproken.

Kortom, lesbische meisjes lopen misschien een hoger risico op hart- en vaatziekten omdat ze relaxter met hun lichaam en hun voeding omgaan, maar hetero-meisjes - geterroriseerd door de maatschappij in hun hetero-rol - lopen een veel groter risico op psychiatrische aandoeningen.

Kortom, mollige lesbos zijn beter dan neurotische/psychotische hetero-girls.

Zo kunnen we de zaak natuurlijk ook verdraaien.

Dus: lesbisch zijn is goed voor de gezondheid.

Laatst gewijzigd door C2C : 1 mei 2007 om 21:04.
C2C is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 mei 2007, 21:00   #23
C2C

C2C's schermafbeelding

Standaard Lesbiennes hebben een positiever beeld van hun lichaam dan hetero-vrouwen

Een groot onderzoek met 6000 vrouwen in de VS bevestigt het al eerder door onderzoek vastgesteld feit dat meldt dat:
Citaat:
"lesbische vrouwen „een positiever beeld hebben van hun eigen lichaam dan heteroseksuele vrouwen”."
http://www.telegraaf.nl/buitenland/6...en_.html?p=4,2

We weten dat zich niet goed voelen in het eigen lichaam vertaald wordt in een hele reeks psychiatrische aandoeningen, van milde neuroses tot dodelijke ziekten (anorexie, boulimie) en zware psychoses.

http://forum.politics.be/showthread.php?t=81011

Voil�*, de wetenschap bewijst dus weer al eens een voordeel van het lesbisch zijn. Moet alle vrouwen lesbienne worden?

Laatst gewijzigd door C2C : 1 mei 2007 om 21:01.
Oud 1 mei 2007, 21:04   #24
Flippend Rund
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Lesbiennes zijn doorgaans ongelukkige mensen, en laten zich daarom gaan.
Flippend Rund is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 mei 2007, 21:05   #25
C2C

C2C's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flippend Rund Bekijk bericht
Lesbiennes zijn doorgaans ongelukkige mensen, en laten zich daarom gaan.
Het onderzoek toont nogmaals aan dat lesbiennes „een positiever beeld hebben van hun eigen lichaam dan heteroseksuele vrouwen”.

We weten dat dit een doorslaggevende factor is in het geluk van vrouwen. Psychiatrisch onderzoek (zie hoger) toont dat onomstotelijk aan.

Kortom: lesbiennes zijn gelukkiger dan hetero-vrouwen.

Laatst gewijzigd door C2C : 1 mei 2007 om 21:06.
Oud 1 mei 2007, 21:13   #26
Flippend Rund
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door C2C Bekijk bericht
Het onderzoek toont nogmaals aan dat lesbiennes „een positiever beeld hebben van hun eigen lichaam dan heteroseksuele vrouwen”.

We weten dat dit een doorslaggevende factor is in het geluk van vrouwen. Psychiatrisch onderzoek (zie hoger) toont dat onomstotelijk aan.
Het beeld dat vrouwen hebben van hun lichaam is doorslaggevend voor hun geluk? Wat een seksistische opinie. Je schat vrouwen blijkbaar niet erg hoog in.

Citaat:
Kortom: lesbiennes zijn gelukkiger dan hetero-vrouwen.
En dat ondanks hun overwicht, diabetes en hart- en vaatziektes. Straf van die vrouwen.

Laatst gewijzigd door Flippend Rund : 1 mei 2007 om 21:17.
Flippend Rund is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 mei 2007, 21:17   #27
Amaj
Burgemeester

Amaj's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Een groot onderzoek met 6000 vrouwen in de VS bevestigt het al eerder door onderzoek vastgesteld feit dat meldt dat:
http://www.telegraaf.nl/buitenland/6...en_.html?p=4,2

We weten dat zich niet goed voelen in het eigen lichaam vertaald wordt in een hele reeks psychiatrische aandoeningen, van milde neuroses tot dodelijke ziekten (anorexie, boulimie) en zware psychoses.

http://forum.politics.be/showthread.php?t=81011

Voil�*, de wetenschap bewijst dus weer al eens een voordeel van het lesbisch zijn. Moet alle vrouwen lesbienne worden?
Een positief beeld is nog iets anders dan een realistisch beeld he.
Ik ken twee lesbiennes,.... en hun keuze had toch meer te maken met het feit dat ze van 't straat niet geraakten hoor.
Schoon koppel.....manmanman.
Maar kom, laat het ons houden op "de uitzondering die de regel bevestigt"
Amaj is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 mei 2007, 21:18   #28
Graaf van Vlaanderen
Partijlid

Graaf van Vlaanderen's schermafbeelding

Standaard

Weer geld verspilt aan z'on onnozel onderzoek

Hoe kommen ze toch op?
Oud 1 mei 2007, 21:21   #29
C2C

C2C's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Amaj Bekijk bericht
Een positief beeld is nog iets anders dan een realistisch beeld he.
Ik ken twee lesbiennes,.... en hun keuze had toch meer te maken met het feit dat ze van 't straat niet geraakten hoor.
Schoon koppel.....manmanman.
Maar kom, laat het ons houden op "de uitzondering die de regel bevestigt"
Maar het gaat over hoe de lesbiennetjes zichzelf zien hé, niet hoe een hetero of homo ze ziet.

Een moddervette lesbo in houthakkershemd die zich twee keer per dag scheert, maar toch een positief lichaamsbeeld heeft, is wellicht gezonder dan de bloedmooie anorectische kindvrouwtjes die in een zware depressie zitten maar wel door elke jongeheer worden nagefloten.
Oud 1 mei 2007, 21:42   #30
Bovenbuur

Bovenbuur's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Preuße Bekijk bericht
Wie tegen-natuurlijk leeft wordt door de natuur uitgeschakeld. Zelfde met homo's via aids. De natuurwetten zijn niet te tarten.
U draagt kleren? Dood zal u gaan, dood! Ter plekke te verzinnen natuurwetten die niks te maken hebben met hoe de natuur in elkaar zit zijn niet te tarten!
Oud 1 mei 2007, 21:44   #31
Bovenbuur

Bovenbuur's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ho ho, zo ver wil ik nou ook weer niet gaan.
Oud 1 mei 2007, 22:14   #32
La Chunga
Minister

La Chunga's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Truder Bekijk bericht
Blijkbaar neemt de natuur wraak op tegennatuurlijke of abnormale levensvormen. Zo hebben onze vrienden met een afwijkend sexueel gedrag meer kan op ziektes zoals aids en consoorten, blijkbaar heeft decadentie een prijs. Of zie ik dat fout?
Het schijnt dat de natuur ook wraak neemt door dwazen, hun dwaasheid ongegeneerd te laten ten toon spreiden. Ik zoek nog naar een voorbeeld. Kan u me helpen?

Oh ja, ik ben lesbisch. Mijn vriendin vind dat ik een lekker lichaam heb en dat betekent dat ook nogal wat mannen oog voor me hebben waarvan ik best wel geniet. Ik eet volgens een eerder gezond en natuurlijk voedingspatroon waardoor ik van mijn dokter steevast te horen krijg dat mijn gezondheid tiptop in orde is.
Misschien vorm ik een uitzondering omdat ik besneden ben?

Laatst gewijzigd door La Chunga : 1 mei 2007 om 22:15.
La Chunga is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 mei 2007, 22:22   #33
Pieke

Pieke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Moet alle vrouwen lesbienne worden?

Gaat dat niet in tegen het Algemeen Belang?

Of ga je dan simultaan een kweekprogramma opstarten? In vitro fertilisatie staat nog pas in zijn kinderschoenen. Hoewel, de wetenschap is al in staat om uit 2 eicellen een normaal jong te voorschijn te toveren. Misschien moeten we maar meteen alle mannen naar een Goelag sturen, saboteren daar de verwarmingstoestellen, en laten de wereld en het lot van de mensheid over aan vrouwen. Die allemaal dan wel lesbisch moeten worden, willen ze aan hun trekken komen
Pieke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 mei 2007, 22:27   #34
Amaj
Burgemeester

Amaj's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Maar het gaat over hoe de lesbiennetjes zichzelf zien hé, niet hoe een hetero of homo ze ziet.

Een moddervette lesbo in houthakkershemd die zich twee keer per dag scheert, maar toch een positief lichaamsbeeld heeft, is wellicht gezonder dan de bloedmooie anorectische kindvrouwtjes die in een zware depressie zitten maar wel door elke jongeheer worden nagefloten.
Dat mensen zich goed in hun vel voelen ondanks hun gebreken is toch niet eigen aan lesbiennes?
Oud 1 mei 2007, 22:46   #35
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Als je wèrkelijk lesbiennes kende, zou je zulke regelrechte onzin niet in het openbaar vertellen.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 mei 2007, 22:50   #36
HAMC

HAMC's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf Bekijk bericht
Als je wèrkelijk lesbiennes kende, zou je zulke regelrechte onzin niet in het openbaar vertellen.
Hoezo? Moet hij ons dan allemaal een prive bericht sturen?

Verschaeve
HAMC is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 mei 2007, 23:08   #37
Amaj
Burgemeester

Amaj's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf Bekijk bericht
Kun je even specifieren wat er zo ongeloofwaardig aan is?
Blijkbaar ken je mijn omgeving beter dan ik... dat is mogelijk, maar dan begrijp ik je reactie niet goed want je conclusie zou dezelfde zijn.

Echt, dat je mij niet gelooft tot daar aan toe maar ik snap niet waarom jij hieruit concludeert dat ik geen lesbiennes ken....
Ben jij misschien zo een type die denkt mijn wereld beter te kennen dan ikzelf misschien?
Rare jongen ben jij als je het mij vraagt.

Laatst gewijzigd door Amaj : 1 mei 2007 om 23:23.
Oud 1 mei 2007, 23:10   #38
praha
Secretaris-Generaal VN

praha's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Blijkbaar ken je mijn omgeving beter dan ik... dat is mogelijk, maar dan begrijp ik je reactie niet goed want je observatie zou dezelfde zijn.
hou het dan gewoon bij 'de uitzondering die de regel bevestigd' zoals je je voorlaatste post beeindigde
praha is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 mei 2007, 23:26   #39
Amaj
Burgemeester

Amaj's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door praha Bekijk bericht
hou het dan gewoon bij 'de uitzondering die de regel bevestigd' zoals je je voorlaatste post beeindigde
Wat ik vertel is juist en daar kan niemand iets aan veranderen.
En daar gaat die ik-weet-het-beter-Raf zeker niets aan veranderen.

Lebiennes hebben in zijn gedachtegoed blijkbaar nooit geen hetero ervaring.... enfin, dat is wat ik eruit afleidt.

Laatst gewijzigd door Amaj : 1 mei 2007 om 23:30.
Oud 1 mei 2007, 23:33   #40
carlgustaaf
Banneling

carlgustaaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Blijkbaar ken je mijn omgeving beter dan ik... dat is mogelijk, maar dan begrijp ik je reactie niet goed want je conclusie zou dezelfde zijn.

Echt, dat je mij niet gelooft tot daar aan toe maar ik snap niet waarom jij hieruit concludeert dat ik geen lesbiennes ken....
Ben jij misschien zo een type die denkt mijn wereld beter te kennen dan ikzelf misschien?
Rare jongen ben jij als je het mij vraagt.
*knip*

Persoonlijke aanvallen zijn niet toegestaan.
carlgustaaf is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:22.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be