![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Banneling
|
![]() Nee, maar als jij ze wil overtuigen hun kinderen met revolvers en geweren naar school te sturen verklaren ze jou misschien wel gek?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Alleszins, ik moet seffens weg dus als je verder wil praten kom je vanavond maar naar het Clubhuis. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 |
Gouverneur
|
![]() Gewoon 365 dagen vakantie per jaar geven.
![]() |
#104 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Of beter: niemand die ertoe doet zal ze willen bekijken. Laatst gewijzigd door eno2 : 26 april 2007 om 17:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | |
|
![]() Citaat:
Tegen zo'n redenatie kan niemand op natuurlijk. Jij bent zeker het slimste jongetje uit je klas. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een .44 of .45 of .37 Mag of nen 38 hebben wel de neiging te vervormen, maar voor de .44 en .45 geld dat die zoveel stopkracht hebben, dat ge hoogstwaarschijnlijk zelf als ge zelf niet geraakt wordt, ge niet op uw benen gaat blijven staan. Bij een .44 of .45 moet ge zelf geen vitale onderdelen raken om iemand te doden, de schok van de impact is al erg genoeg om de meeste mensen een bijzonder onplezante dood te doen sterven. En dan hebben we het nog niet gehad over de Webley en Desert Eagle, de Webley is dat pistool van de Charles Bronson, heel accuraat en richt veel schade aan. de Desert Eagle is of althans was verkrijgbaar in een .50 model, het is meer een handcanon, dan een pistool. Dan heb je nog de Wilcat pistolen en revolvers. Wildaters is het zelfde als tunen, maar dan met pistolen, revolvers en munitie, dat zijn gasten die hun eigen spullen bouwen... er zijn immers pipo's die gaan jagen met revolvers op groot wild... en vrij succesvol overigens. Het enige wat echte bescherming bied tegen de meeste wapens, zijn een paar lagen kevlar en een goeie stevige pantserplaat. Ik heb gasten weten een betonijzer afschieten op 25 meter, dus wees zelf niet te zeker van een stuk ijzer op u te beschermen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
uw concept verdient verdere uitwerking, ik dacht dat we t er al over eens waren dat je niet zomaar de eerste de beste (vooral niet de beste!) leerling mocht gebruiken als schild. in het kader van 'oefening baart kunst' en training van onze kinderen moeten we dus dringend per klas, per lokaal bepalen wie de minst waardevolle of de meest waardeloze leerling is van elke klasgroep (met een paar reserven in een bepaalde rangorde natuurlijk, voor als de eerste 'waardeloze' toevallig ziek is of zo) eens we die meest waardeloze mislukkeling gekozen hebben, kunnen we oefeningen inlassen met een 'fake shooter' waarbij dan alle andere leerlingen zich achter de 'looser' scharen en aldus de 'shooter' bestormen nu nog de brieven opstellen naar de respectievelijke 'looser'-ouders om hen van het heuglijke nieuws op de hoogte te brengen dat hun zoon/dochter te beurt is gevallen en dat dochter- of zoonlief aldus toch nog (geheel tegen alle verwachting in) een belangrijke rol zal gaan spelen in de (klas)gemeenschap. maar blijft natuurlijk vraag, hoe we vermijden dat die loosers shooters worden ... tiens, was dat niet het initiële probleem al ? misschien is die 'vooral veel bidden' nog zo zot niet maar stel je voor dat je dan ook nog eens horesco referens ... zou moeten teruggrijpen naar 'waarden en normen' bijbrengen e.d. ... Laatst gewijzigd door Anna List : 27 april 2007 om 09:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | |
|
![]() Citaat:
Uw blauw plekken genezen vanzelf wel
![]() |
![]() |
#113 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Raven, als die 5 u alleen aanvallen dan bewijst dat al hoe een grote "helden" dat zijn, sla nummer 1 finaal in de kliniek en de rest gaat lopen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#114 |
Banneling
|
![]() beste oplossingen
1 voorkomen 2 gaan lopen op een afstand gevolgd door : 3 fixeren op het haantje of de grootste mond ... en niet terugdeinzen in dat geval. |
![]() |
![]() |
![]() |
#115 |
|
![]() Wel, ik had je gisteren uitgenodigd, als je nu had gekomen had je het geweten.
ik begrijp het wel, ik nodig wel eens meer mensen uit maar er komt raar of zelden iemand langs. Een uitnodeging om naar een Hells Angels Clubhuis te komen slaagt angst in het hart van de meeste mensen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#116 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En de goeie engelen winnen altijd...die van het paradijs. |
|
![]() |
![]() |
![]() |