Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 26 april 2007, 16:51   #101
eno2
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HAMC Bekijk bericht
Dat is waar natuurlijk.

Maar in mijn wereld is het nu eenmaal zo dat ouders er niet op aandringen om hun kinderen willoos te laten afslachten.
Nee, maar als jij ze wil overtuigen hun kinderen met revolvers en geweren naar school te sturen verklaren ze jou misschien wel gek?
eno2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 april 2007, 17:02   #102
HAMC
Perm. Vertegenwoordiger VN

HAMC's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eno2 Bekijk bericht
Nee, maar als jij ze wil overtuigen hun kinderen met revolvers en geweren naar school te sturen verklaren ze jou misschien wel gek?
Daarom had ik dan ook gezegd dat de leraren het best gewapend zouden zijn.

Alleszins, ik moet seffens weg dus als je verder wil praten kom je vanavond maar naar het Clubhuis.

Verschaeve
HAMC is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 april 2007, 17:17   #103
Fille van de Foor
Gouverneur

Fille van de Foor's schermafbeelding

Standaard Hoe de schoolkillers te counteren?

Gewoon 365 dagen vakantie per jaar geven.
Oud 26 april 2007, 17:18   #104
eno2
Banneling

Standaard

Citaat:
Daarom had ik dan ook gezegd dat de leraren het best gewapend zouden zijn.

Alleszins, ik moet seffens weg dus als je verder wil praten kom je vanavond maar naar het Clubhuis.
Neenee, dankjewel, ik hou je argumenten wel voor bekeken.
Of beter: niemand die ertoe doet zal ze willen bekijken.

Laatst gewijzigd door eno2 : 26 april 2007 om 17:19.
Oud 26 april 2007, 17:22   #105
HAMC

HAMC's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Neenee, dankjewel, ik hou je argumenten wel voor bekeken.
Of beter: niemand die ertoe doet zal ze willen bekijken.
Ah ok.

Tegen zo'n redenatie kan niemand op natuurlijk. Jij bent zeker het slimste jongetje uit je klas.

Verschaeve
Oud 26 april 2007, 17:45   #106
eno2
Banneling

Standaard

Citaat:
Ah ok.

Tegen zo'n redenatie kan niemand op natuurlijk. Jij bent zeker het slimste jongetje uit je klas.
En wat doe jij in het clubhuis?
De argumenten voorbij laten waaien?
Oud 27 april 2007, 06:50   #107
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik bedoelde bij de handwapens.
Is zo'n twee "entree" potentieel even dodelijk?
Ik ga er dan ook van uit, voor wat de optie "aanval" betreft, dat er een vorm van voorbereiding geweest is op de scholen, en dat er meerderen gelijktijdig op afgaan.
Het moet niet het toevallige initiatief zijn van één held...
Een 9mm heeft in elk geval de eigenschap, van te penetreren, omdat die doorgaans niet vervormt, van korte afstand, is de kans dus groot dat die er losdoor gaat, of hij dan nog dodelijk is, is de vraag, maar ge zult hoogstwaarschijnlijk toch wel tegen de grond kwakken.

Een .44 of .45 of .37 Mag of nen 38 hebben wel de neiging te vervormen, maar voor de .44 en .45 geld dat die zoveel stopkracht hebben, dat ge hoogstwaarschijnlijk zelf als ge zelf niet geraakt wordt, ge niet op uw benen gaat blijven staan.

Bij een .44 of .45 moet ge zelf geen vitale onderdelen raken om iemand te doden, de schok van de impact is al erg genoeg om de meeste mensen een bijzonder onplezante dood te doen sterven.

En dan hebben we het nog niet gehad over de Webley en Desert Eagle, de Webley is dat pistool van de Charles Bronson, heel accuraat en richt veel schade aan. de Desert Eagle is of althans was verkrijgbaar in een .50 model, het is meer een handcanon, dan een pistool. Dan heb je nog de Wilcat pistolen en revolvers. Wildaters is het zelfde als tunen, maar dan met pistolen, revolvers en munitie, dat zijn gasten die hun eigen spullen bouwen... er zijn immers pipo's die gaan jagen met revolvers op groot wild... en vrij succesvol overigens.

Het enige wat echte bescherming bied tegen de meeste wapens, zijn een paar lagen kevlar en een goeie stevige pantserplaat.

Ik heb gasten weten een betonijzer afschieten op 25 meter, dus wees zelf niet te zeker van een stuk ijzer op u te beschermen.
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 april 2007, 08:10   #108
Kaal
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door C2C Bekijk bericht
Lees na de schietsessie de Bijbel, en citeer wrede passages uit het Oude Testament (over hoe God ongehoorzamen de kop inklopte.)
Probleem is wel dat Amerika toen het nog christelijker en nog lakser was tov wapenbezit, MINDER criminaliteit en helemaal geen school killing kende. Een goede parodie moet altijd ergens een kern van waarheid bevatten
Kaal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 april 2007, 09:02   #109
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Noch wenstheorie noch werkhypothese.
Dat het gaat gebeuren, dat weten we. Wanneer, dat niet.
Maar sinds ik mijn concept van dekschilld bedacht heb, riskeert de innovator er bekaaid af te komen, want hij krijgt de doorzeefde porren naar zijn kop geslingerd...
Ik zal wel weer van mysoginie beschuldigd worden...

uw concept verdient verdere uitwerking, ik dacht dat we t er al over eens waren dat je niet zomaar de eerste de beste (vooral niet de beste!) leerling mocht gebruiken als schild.

in het kader van 'oefening baart kunst' en training van onze kinderen moeten we dus dringend per klas, per lokaal bepalen wie de minst waardevolle of de meest waardeloze leerling is van elke klasgroep (met een paar reserven in een bepaalde rangorde natuurlijk, voor als de eerste 'waardeloze' toevallig ziek is of zo)

eens we die meest waardeloze mislukkeling gekozen hebben, kunnen we oefeningen inlassen met een 'fake shooter' waarbij dan alle andere leerlingen zich achter de 'looser' scharen en aldus de 'shooter' bestormen

nu nog de brieven opstellen naar de respectievelijke 'looser'-ouders om hen van het heuglijke nieuws op de hoogte te brengen dat hun zoon/dochter te beurt is gevallen en dat dochter- of zoonlief aldus toch nog (geheel tegen alle verwachting in) een belangrijke rol zal gaan spelen in de (klas)gemeenschap.

maar blijft natuurlijk vraag, hoe we vermijden dat die loosers shooters worden ... tiens, was dat niet het initiële probleem al ?

misschien is die 'vooral veel bidden' nog zo zot niet maar stel je voor dat je dan ook nog eens horesco referens ... zou moeten teruggrijpen naar 'waarden en normen' bijbrengen e.d. ...

Laatst gewijzigd door Anna List : 27 april 2007 om 09:04.
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 april 2007, 09:07   #110
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Iemand neerschieten alvorens hij de kans heeft om 33 mensen te vermoorden is in effect escalatie tegen gaan.
preemptive strike ... als het ware ... toch maar beter 'veel bidden' dan ... zo zie je maar de Bush Jr itt sommigen hier wél bijleerd uit zijn fouten
Oud 27 april 2007, 09:10   #111
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick Bekijk bericht
Als ge met een .308 of een NATO kaliber van korte afstand op iemand schiet is de kans groot dat ge er losdoor gaat, ook met zware jachtkalibers, als ge met bv , nen .270 winchester op iemand zou schieten van korte afstand, krijgt ge een geweldige exit wound, en het projectiel zal ongetwijfeld nog genoeg energie hebben om nummer 2 die daar achter staat ook om te leggen. (ook al is de kogel op dat moment al gemushroomed en aan het tollen... ) we spreken hier over een aanvangsnelheid van 2 x het geluid op een projectiel de grote van een stylotsjoepken... dat wilt ge nie in uw lijf krijgen, zelf niet als het eerst al eens door iemand doorgegaan is, of al eens door een houten deur gevlogen is of zo...

...
Eno2 , noteer 'loosers' testen op aids, ge wilt als tweede in de rij toch geen aids oplopen via zo'n kogel die dwars door nr 1 gaat hé ...
Oud 27 april 2007, 09:26   #112
Raven

Raven's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door IlluSionS667 Bekijk bericht
Niet iedereen heeft de fysieke sterkte of de skills om het op te nemen tegen groepjes van leeftijdsgenoten. Één bully is misschien gemakkelijk te weren, maar als ze met een groepje je in elkaar beginnen te slaan, dan kunnen de meesten er niet echt iets tegen doen.
Als ze met een groepje op u afkomen weet je zo hoe het gaan eindigen, maar als je werk had gemaakt van die fysieke kracht, ga je zeker 1 of misschien 2 fameus kunnen bewerken. Ze gaan u zeker op de grond krijgen, en ga je nog spijt hebben dat je niet was gaan lopen terwijl ze u in elkaar schotten. Maar eens in de kliniek hoef je je voor niemand te schamen.

Uw blauw plekken genezen vanzelf wel
Oud 27 april 2007, 09:49   #113
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raven Bekijk bericht
Als ze met een groepje op u afkomen weet je zo hoe het gaan eindigen, maar als je werk had gemaakt van die fysieke kracht, ga je zeker 1 of misschien 2 fameus kunnen bewerken. Ze gaan u zeker op de grond krijgen, en ga je nog spijt hebben dat je niet was gaan lopen terwijl ze u in elkaar schotten. Maar eens in de kliniek hoef je je voor niemand te schamen.

Uw blauw plekken genezen vanzelf wel

Raven, als die 5 u alleen aanvallen dan bewijst dat al hoe een grote "helden" dat zijn, sla nummer 1 finaal in de kliniek en de rest gaat lopen.
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 april 2007, 10:23   #114
Anna List
Banneling

Standaard

beste oplossingen

1 voorkomen
2 gaan lopen

op een afstand gevolgd door :

3 fixeren op het haantje of de grootste mond ... en niet terugdeinzen in dat geval.
Oud 27 april 2007, 18:42   #115
HAMC

HAMC's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
En wat doe jij in het clubhuis?
Wel, ik had je gisteren uitgenodigd, als je nu had gekomen had je het geweten.

ik begrijp het wel, ik nodig wel eens meer mensen uit maar er komt raar of zelden iemand langs. Een uitnodeging om naar een Hells Angels Clubhuis te komen slaagt angst in het hart van de meeste mensen.

Verschaeve
Oud 2 mei 2007, 09:24   #116
eno2
Banneling

Standaard

Citaat:
Wel, ik had je gisteren uitgenodigd, als je nu had gekomen had je het geweten.

ik begrijp het wel, ik nodig wel eens meer mensen uit maar er komt raar of zelden iemand langs. Een uitnodeging om naar een Hells Angels Clubhuis te komen slaagt angst in het hart van de meeste mensen.
Wat lang geleden dat ik nog eens een bare-fist -fight had, maar als je wat wil sparren, altijd welkom. Ik moet bij gelegenheid trouwens een paar wat jongere bully's in elkaar slaan en daarvoor heb ik wat oefening nodig, af en toe..
En de goeie engelen winnen altijd...die van het paradijs.
Oud 2 mei 2007, 09:25   #117
eno2
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
beste oplossingen

3 fixeren op het haantje of de grootste mond ... en niet terugdeinzen in dat geval.
ook niet als die een mes trekt (in nood?)
Oud 2 mei 2007, 16:32   #118
HAMC

HAMC's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wat lang geleden dat ik nog eens een bare-fist -fight had, maar als je wat wil sparren, altijd welkom. Ik moet bij gelegenheid trouwens een paar wat jongere bully's in elkaar slaan en daarvoor heb ik wat oefening nodig, af en toe..
Ik heb liever geen geweld maar als het perse moet stuur je me maar een prive bericht, dan spreken we wel af. Dan kan je wat trainen.

Citaat:
En de goeie engelen winnen altijd...die van het paradijs

Hells Angels zijn ook engelen uit het paradijs orgineel.

Verschaeve
Oud 3 mei 2007, 09:47   #119
eno2
Banneling

Standaard

[quote]
Citaat:
Ik heb liever geen geweld maar als het perse moet stuur je me maar een prive bericht, dan spreken we wel af. Dan kan je wat trainen.
Ok Ok ik heb me vergist, je bent geen hufter, je bent het echte ding.

Citaat:

Hells Angels zijn ook engelen uit het paradijs orgineel.
Ok ok ik heb me vergist. Het zijn dus gevallen engelen ...
Oud 3 mei 2007, 10:05   #120
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
ook niet als die een mes trekt (in nood?)

daar is het nu te laat voor hé ... had je maar oplossing 1 of 2 moeten kiezen !

veruit te verkiezien, altijd en overal !
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:24.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be