![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Maar het gaat om veel meer dan dat natuurlijk. Eigenlijk gaat het om een evolutie die met het menselijk verstand niet meer te volgen is en dan mogen er duizend Al Gore's, Bushes of Bill Gates bestaan, als de grote massa niet meer ingaat op waar zij voor staan dan staan ze voor Piet Snot. Al die grote kleppers (en de meeste kennen we niet eens van naam) willen ons doen geloven dat wij niet zonder hen kunnen en gaan zover dat we er op den duur achterdochtig van zullen worden en dat ze niet meer zullen geloofd worden en dat is meteen het einde van hun macht (over ons). Ik veronderstel dat het einde van dit tijdperk niet meer ver uit zicht is, hoogstens nog tien, twintig jaar (zeker aan de snelheid dat de economie nu draait). Laatst gewijzigd door Karma : 2 mei 2007 om 22:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Minister
|
![]() De SP.A spreekt zich uit tegen de graaitaks en daarmee is de gedachte naar de prullenmand verwezen.
Wel pleit de SP.A voor openbaarheid van de opbouw en grootte van de vergoedingen en voordelen van managers en bestuurders van ondernemingen.
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar ondertussen is het wel duidelijk dat de SP.a en de PS kopstukken liever niet hebben dat er duidelijkheid komt over hun myrade aan extra inkomsten. Gelukkig genoeg voor hen is de hoofdmoot ervan toch niet in de witte boeken geschreven?
![]() |
#44 |
Banneling
|
![]() in belgië is het woord graaitaks een pleonasme.
Verhofstadt en de PS graaien al acht jaar teveel van mijn loon weg ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Burger
|
![]() Graaitaks
Vandaag berekening van gezinspensioen voor mei ontvangen 670 Euro vakantiegeld 355 Euro meer voorheffing als in april rest = 315 Euro. Dat die zeikers van de vakbond daar is iets aan doen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Minister-President
|
![]() Worden zitpenningen van de politici ook bij de graaitaks gerekend meneer verafstoot ?