![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
Bekijk resultaten enquête: Op wie zou u stemmen in de tweede ronde? | |||
Nicolas SARKOZY - UMP |
![]() ![]() ![]() |
49 | 58,33% |
Ségolène ROYAL - PS |
![]() ![]() ![]() |
25 | 29,76% |
Blanco - ongeldig - ik ga niet stemmen |
![]() ![]() ![]() |
10 | 11,90% |
Aantal stemmers: 84. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#221 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]()
![]() |
#222 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Iraniër gevlucht met mama naar de U.S. na de val v/d shah in Perzië. Leefde tot z'n 40ste als een echte amerikaan. Relaties a volonté. Na z'n 40ste terug naar Iran gegaan om te trouwen met een local omdat papa die daar nog woonde dit zo wilde ![]() Maar leeft nu met vrouw en z'n moeder nog steeds in the u.s. Ik moest het ook steeds over Persians hebben en niet over Iranians ![]() Was nochthans vroeger een toffe kerel, was my roommate ![]() Maar is nu ook teveel ziekelijk bezig met z'n "roots". --------------------------------------------------- De gulden middenweg is het beste...ofwel zijn ze hier ziekelijk rechts of links ![]() Daarom dat ik Sarko steun, is ook een immigrant die het gemaakt heeft. En gespuis moet gestraft worden zowels Vlaams, Frans, Maghreb gespuis enz.... Voor mij part zou er een erasmus project moeten komen ivm gevangenissen. Serieuze gevallen moeten opgesloten worden in Marokko, China, enz...Is goedkoper voor België en de arme landen verdienen er nog iets aan ook. Laatst gewijzigd door colargo : 6 mei 2007 om 13:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#223 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En wat is uw 'point' ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#224 |
Banneling
|
![]() Dat men in z'n broek schijt om de waarheid te zeggen.
En als men die zegt, is men daar weer van je bent een rechtse ![]() Islam is gebonden en verweven in de cultuur. Europese regeltjes kunnen daar in de komde 100den jaren niets aan veranderen. Islam heeft z'n plaats in de arabische wereld waar ze compleet tot haar recht kan komen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#225 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Neen, hoor, dat er door Sarko als president maatregelen gaan genomen worden ivm vreemdelingen en veiligheid die in de lijn liggen van wat het Belang hier zou gerealiseerd willen zien.
![]() |
#226 |
|
![]() Is hij ook een Ariër dan volgens u?
![]()
![]() |
#227 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Want net zoals immigrant Sarko zijn er ook deftige allochtonen in Frankrijk niet zoals dat Maghreb-racaille die hier ook aanwezig is. Als ik hoor van maghrebs hier in België dat het schande is dat is, dat die jood de Maghrebs wil buiten krijgen terwijl zij Frankrijk eigenlijk groot hebben gemaakt!!!!. Omdat Algiers vroeger een kolonie was ![]() Zou die boel eens moeten kunnen op film zetten zonder dat ze het weten, heb wel geen camera ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#228 |
Banneling
|
![]() Hadden destijds toch een gemeenschappelijke vijand!
Saddat destijds : The enemy of our enemy is our friend...idd nazi's onder elkander. Islam is het nieuwe facisme maar veel gevaarlijker omwille dat het gelinkt is met een religie die onaanraakbaar is. Laatst gewijzigd door colargo : 6 mei 2007 om 14:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#229 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De eerste officieuze exit-polls geven 53.5% voor Sarkozy.
Edit: of 53%, naargelang de bron dus.
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 6 mei 2007 om 17:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#230 |
|
![]() Mogen we zeggen dat het binnen is voor Sarko...? Er moet toch nu al veel gebeuren opdat hij geen president zou worden!
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen |
![]() |
![]() |
![]() |
#231 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het zou straf zijn mochten ze er allen naast zitten, en met zo'n marge. Maar, foutieve exit-polls zijn al voorgekomen in andere landen. Nog even geduld voor wie de champagne wil ontkurken of zich in diepe rouw dompelen. ![]()
![]() |
![]() |
#232 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb aandelen Karcher en Peugeot Citroën ingekocht dus zit ik safe wie er ook mag winnen vanavond.
![]() Laatst gewijzigd door solidarnosc : 6 mei 2007 om 18:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#233 |
|
![]() Allez: morgen weeral veel brandjes in de banlieus
![]() De centrum fransman heeft weer niet nagedacht: indien men mensen wiens situatie hopeloos is terug opzadelt met iemand die dit niet wil oplossen dan creeëer je revolte. Ik ben beschaamd voor de "brave" burgers die dit niet inzien. Het gaat hun land tot een soort Irak maken in bepaalde wijken. Situaties zoals "south Bronx" in New York kunnen jaren voor een desastreus klimaat zorgen. Volgende verkiezing verliest Sarkozy dan tegen Le Pen of een andere zot die hem overleeft. En de Vlamingen die denken dat dit plezant is moeten twee keer nadenken. Laatst gewijzigd door ericferemans : 6 mei 2007 om 18:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#234 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Morgen. U bent behoorlijk optimistisch. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#235 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#236 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#237 |
|
![]() Euh dit is Khamenei voor de volledigheid
![]() |
#238 | |
|
![]() Citaat:
Champagne kan ik goed voor-proeven voor de echte liefhebbers, hoewel ik dat spul niet lust; maar een lekker Duits pilsje met een kleine Weinbrand ernaast zal ik zeker nuttigen, desnoods ter ere van de lieftallige Mw Royal. ![]()
Als het regent in Limburg, kan het op Aarde best mooi weer zijn. Laatst gewijzigd door willem1940NLD : 6 mei 2007 om 18:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#239 |
|
![]() Ja, had ik gezien via rechtermuisknop op de foto en "eigenschappen".
Perzen/Iraniërs zijn Indogermanen en veel van hun oerwoorden lijken op Engels, Nederlands, Latijn, Oud-Grieks en ook op die in Zigeunertalen. Ariërs waren een zijlijntje, geen echte schakel in een aantoonbare keten, maar voorzeker een Perzisch volk.
![]() |
#240 |
|
![]() Het is mijn domste opmerking sinds jaren, u hebt inderdaad gelijk
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |