Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 7 mei 2007, 16:47   #121
Edina
Perm. Vertegenwoordiger VN

Edina's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Laat me raden.... met de opdeling in de maatschappij tussen uebermenschen en untermenschen die extra yizyah taksen moeten betalen als "bescherming" om geen kopje kleiner te worden gemaakt?????
Je moet dringend eens iets aan die fantasie laten doen. Het begint ongezonde proporties aan te nemen.
Edina is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 mei 2007, 18:26   #122
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Edina Bekijk bericht
Je moet dringend eens iets aan die fantasie laten doen. Het begint ongezonde proporties aan te nemen.
Jij moet eens dringend de realiteit onder ogen leren zien. Je bent zowat de enige overgebleven multikulfundamentalist die in haar zelfopgelegde oogkleppen blijft geloven. Belachelijk hoor ! Ieder nuchter mens weet intussen wel beter.
Online is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 mei 2007, 18:31   #123
Banneling

Standaard

Citaat:
Is dat niet lastig zo'n ongebreidelde fanatsie? Waar heb ik beweerd dat dit een verschil maakt?

Ja, en die kijk op de maatschappij die ze aangeleerd krijgen, heeft alweer niets met afkomst te maken.
Die kijk op de maatschappij heeft alles met hun afkomst te maken. Zelfs snel-Belg papieren veranderen niets op die kijk. Het is nog steeds de etnische kijk op de maatschappij (en die vertaalt zich op allerlei manieren) die het onderscheid tussen allo's en auto's maakt.
Oud 7 mei 2007, 18:36   #124
Banneling

Standaard

Citaat:
De afkomst wordt dan ook helemaal niet verzwegen. Alleen wordt er niet meer aandacht dan nodig aan besteed. Wat maakt de afkomst van de daders in hemelsnaam uit?!? Verandert dat iets aan de ernst van de feiten? of is het belangrijk omdat het dan politiek gerecupereerd kan worden?
De afkomst van de daders is een essentieel element van informatie. Indien je werkelijk problemen wil aanpakken moet de je de dingen bij naam durven noemen. Dat multikulfascisten het daar niet mee eens zijn, verwondert niemand. Het behoort tot hun politiek correcte cultuur van onderkruiperigheid om de dingen onder de mat te vegen, althans als de daders van allochtone origine zijn.
Zijn de daders autochtonen dan keren de multikulfascisten selectief hun kar en wordt zelfs de partijkaart van ooms en tantes een cruciaal element in de benadering van de zaak.
Oud 7 mei 2007, 19:14   #125
djimi
Secretaris-Generaal VN

djimi's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Online Bekijk bericht

De afkomst van de daders is een essentieel element van informatie.
Dat is m.i. enkel het geval wanneer een 'robotfoto' van voortvluchtige verdachten moet opgemaakt worden, of wanneer men een reeds bekende dader moet opsporen (WIE en WAAR moet gezocht worden).

Wanneer de dader(s) reeds opgepakt zijn, worden andere gegevens véél belangrijker : het HOE en vooral het WAAROM van een misdaad.

Laatst gewijzigd door djimi : 7 mei 2007 om 19:14.
djimi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 mei 2007, 19:42   #126
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door djimi Bekijk bericht
Dat is m.i. enkel het geval wanneer een 'robotfoto' van voortvluchtige verdachten moet opgemaakt worden, of wanneer men een reeds bekende dader moet opsporen (WIE en WAAR moet gezocht worden).

Wanneer de dader(s) reeds opgepakt zijn, worden andere gegevens véél belangrijker : het HOE en vooral het WAAROM van een misdaad.
Ja ja, tot een autochtoon opgepakt wordt waarvan de tante een verkeerde partijkaart heeft. Kruip en spartel maar verder.
Oud 7 mei 2007, 20:33   #127
djimi
Secretaris-Generaal VN

djimi's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ja ja, tot een autochtoon opgepakt wordt waarvan de tante een verkeerde partijkaart heeft. Kruip en spartel maar verder.
Ik hoef helemaal niet te kruipen en evenmin te spartelen (in deze niet-olympische disciplines bent u trouwens toch de onbetwiste grootmeester).

Mocht blijken dat de partijkaart van de opgepakte autochtoon RELEVANT was bij het verklaren van het WAAROM van de misdaad door die autochtoon gepleegd, dan zou ik begrijpen dat er over gepraat werd/wordt. Dat bleek niet het geval te zijn, en daarom dienden/dienen daar ook geen woorden meer aan verspild te worden, wat ik bijgevolg ook niet deed. Of wel soms?
Oud 7 mei 2007, 20:41   #128
Banneling

Standaard

Citaat:
Citaat:
Ik hoef helemaal niet te kruipen en evenmin te spartelen (in deze niet-olympische disciplines bent u trouwens toch de onbetwiste grootmeester).

Mocht blijken dat de partijkaart van de opgepakte autochtoon RELEVANT was bij het verklaren van het WAAROM van de misdaad door die autochtoon gepleegd, dan zou ik begrijpen dat er over gepraat werd/wordt. Dat bleek niet het geval te zijn, en daarom dienden/dienen daar ook geen woorden meer aan verspild te worden, wat ik bijgevolg ook niet deed. Of wel soms?
Jij persoonlijk misschien niet, maar ik had het wel over de Linkse Kerk en jij voelde je onmiddelllijk aangesproken....
Uiteindelijk geef je spontaan de onmetelijke hypocrisie toe die de Linkse Kerk aan boord legt als het over daders en hun afkomst gaat.
Fijn, meer moest dat niet zijn. Dat had je onmiddellijk kunnen doen zonder al dat typsich links gekronkel en selectief geouwehoer.
Oud 7 mei 2007, 20:48   #129
djimi
Secretaris-Generaal VN

djimi's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

... ik had het wel over de Linkse Kerk en jij voelde je onmiddelllijk aangesproken...
Neen, u had het erover dat de afkomst van de dader een 'essentieel element van informatie' is.
Mijn berichtje was d�*�*r een antwoord op.

U mag wat mij betreft tientallen keer per dag tekeer gaan tegen de Linkse Kerk, als dat u vooruithelpt.
Ik voel me daar allerminst door aangesproken en ik lig er zeker niet wakker van.

Laatst gewijzigd door djimi : 7 mei 2007 om 21:16.
Oud 7 mei 2007, 21:03   #130
Banneling

Standaard

Citaat:
Neen, u had het erover dat de afkomst van de dader een essentieel element van informatie' is.
Mijn berichtje was d�*�*r een antwoord op.

U mag wat mij betreft tientallen keer per dag tekeer gaan tegen de Linkse Kerk, als dat u vooruithelpt.
Ik voel me daar allerminst door aangesproken en ik lig er zeker niet wakker van.
Zo blijven kronkelen djimmi. Als je d'r niet wakker van ligt, waarom al die moeite om de hypocrisie van de Linkse kerk te verdedigen ? Je voelt je meer dan duidelijk aangesproken !
En uiteraard is de afkomst van de dader een essentieel element. Al is het maar om in functie ervan een deugdelijk migratiebeleid op af te stemmen.
Oud 7 mei 2007, 21:27   #131
djimi
Secretaris-Generaal VN

djimi's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

1) Zo blijven kronkelen djimmi. Als je d'r niet wakker van ligt, waarom al die moeite om de hypocrisie van de Linkse kerk te verdedigen ? Je voelt je meer dan duidelijk aangesproken !

2) En uiteraard is de afkomst van de dader een essentieel element. Al is het maar om in functie ervan een deugdelijk migratiebeleid op af te stemmen.
1) U kunt ook elders gaan trollen, hoor. Niemand zal u dat kwalijk nemen.

2) Alsof u ooit in aanmerking zou komen om een migratiebeleid af te stemmen. Om van deugdelijk nog maar te zwijgen.
Oud 7 mei 2007, 21:40   #132
Banneling

Standaard

[quote]
Citaat:
1) U kunt ook elders gaan trollen, hoor. Niemand zal u dat kwalijk nemen.
Arme djimmie. Duidelijk klem gereden en dus maar wat verder spartelen.

Citaat:

2) Alsof u ooit in aanmerking zou komen om een migratiebeleid af te stemmen. Om van deugdelijk nog maar te zwijgen.
Het zou alvast deugdelijker zijn dan wat de Linkse Kerk ervan gebakken heeft. Ganser rifdorpen met analfabete werklozen importeren die na 4 generaties nog niet meekunnen , noch meewillen en bijgevolg noodzakelijkerwijs in de sociale hangmat blijven liggen, is dat zo'n succes? De banlieus en het racaille, de markantste linkse verwezenlijking van de laatste eeuw, is dat een succes? Is d�*t het grote linkse idee van "verrijking"???
Oud 7 mei 2007, 21:49   #133
djimi
Secretaris-Generaal VN

djimi's schermafbeelding

Standaard

[quote=Online;2648742]
Citaat:

1) Arme djimmie. Duidelijk klem gereden en dus maar wat verder spartelen.

2) Het zou alvast deugdelijker zijn dan wat de Linkse Kerk ervan gebakken heeft. Ganser rifdorpen met analfabete werklozen importeren die na 4 generaties nog niet meekunnen , noch meewillen en bijgevolg noodzakelijkerwijs in de sociale hangmat blijven liggen, is dat zo'n succes? De banlieus en het racaille, de markantste linkse verwezenlijking van de laatste eeuw, is dat een succes? Is d�*t het grote linkse idee van "verrijking"???
1) Niks klem gereden. U heeft zich blijkbaar een idee van mij gevormd, en bent niet meer in staat het aan de werkelijkheid aan te passen. Denkt u nu echt dat ik nog veel zin heb op dat soort infantiliteit in te gaan? U doet er goed aan uzelf niet te overschatten.

2) Een van de markantste verwezenlijkingen van de laatste eeuw is de scholingsplicht, maar die was blijkbaar aan u niet besteed.
'Wat baten kaars en bril, ...'
Oud 7 mei 2007, 22:12   #134
Banneling

Standaard

[quote=djimi;2648769][quote=Online;2648742]

Citaat:
1) Niks klem gereden. U heeft zich blijkbaar een idee van mij gevormd, en bent niet meer in staat het aan de werkelijkheid aan te passen. Denkt u nu echt dat ik nog veel zin heb op dat soort infantiliteit in te gaan? U doet er goed aan uzelf niet te overschatten.
Je hebt jezelf klem gereden door de hypocrisie van de linkse kerk duidelijk toe te geven. Meer moest dat niet zijn. Hou voor de rest jouw infantiel gekwetter maar voor jezelf.

Citaat:
2) Een van de markantste verwezenlijkingen van de laatste eeuw is de scholingsplicht, maar die was blijkbaar aan u niet besteed.
'Wat baten kaars en bril, ...'
Ga maar lekker offtopic. Altijd handig om netelige vragen te ontwijken alsook de 'verrijkingen' (kuch) van de linkse kerk (muticulturaliteit én multicriminaliteit, geimporteerde werkloosheid, banlieues, taalachterstand van generatie op generatie, etc.) niet onder ogen te zien.
Oud 7 mei 2007, 22:21   #135
djimi
Secretaris-Generaal VN

djimi's schermafbeelding

Standaard

[quote=Online;2648804][quote=djimi;2648769]
Citaat:

Ga maar lekker offtopic. Altijd handig om netelige vragen te ontwijken alsook de 'verrijkingen' (kuch) van de linkse kerk (muticulturaliteit én multicriminaliteit, geimporteerde werkloosheid, banlieues, taalachterstand van generatie op generatie, etc.) niet onder ogen te zien.
Als ik in uw plaats was, zou ik eerst eens de geschiedenis van de (im)migratie bestuderen.

U weet wel : WIE? WAT? WANNEER? WAAR? HOE? WAAROM? MET WELK RESULTAAT?

en vooral : VOOR WIENS PROFIJT?
Oud 7 mei 2007, 22:30   #136
Banneling

Standaard

[quote=djimi;2648822][quote=Online;2648804]
Citaat:

Als ik in uw plaats was, zou ik eerst eens de geschiedenis van de (im)migratie bestuderen.

Ja, heel interessant. Vooral het gedeelte over de volgmigratie nadat de mijnen gesloten waren en de linkse kerk vers kiesvee nodig had.
Een kosten-baten analyse vindt je niet in België : dat is zoals met de studie van Van San : als de boodschap niet politiek correct is, vliegt ze in de onderste lade.
In Nederland heeft men minder schroom. Daar is al lang duidelijk dat de migratie bakken meer kost dan ze ooit bijgedragen heeft aan de maatschappij. Tegenwoordig kan je dat zelfs als blinde al met het blote oog vaststellen.

Jij kan misschien eens uitgebreid verslag maken van al die verrijkingen waar de linkse kerk het immer over heeft. Laat de culinaire verrijkingen maar achterwege. Die kennen we al en die verantwoorden al lang geen migranteninvasie meer.
Oud 7 mei 2007, 23:06   #137
Edina
Perm. Vertegenwoordiger VN

Edina's schermafbeelding

Standaard

Vreemd dat geknor hier. Er was wel ooit eens een varkentje op het forum, maar dat werd al lang geleden verbannen. Waarschijnlijk een geval van online reïncarnatie... De vermomming was weliswaar goed, maar kon niet blijven duren natuurlijk.
Edina is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 mei 2007, 07:10   #138
illwill
Secretaris-Generaal VN

illwill's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
De afkomst wordt dan ook helemaal niet verzwegen. Alleen wordt er niet meer aandacht dan nodig aan besteed. Wat maakt de afkomst van de daders in hemelsnaam uit?!? Verandert dat iets aan de ernst van de feiten? of is het belangrijk omdat het dan politiek gerecupereerd kan worden?
Komaan é, de afkomst word wel degelijk verzwegen. Vele malen maakt men een omweg door te zeggen dat het om jongeren gaat of iets van die aard. Vele malen als het om een autochtoon gaat geeft men zelfs naam en adres. De afkomst is heel belangrijk om de reden die ik al gaf. Indien men nu zegt het gaat om jongeren uit brussel zegt 80% in zichzelf...aha tzijn weer allochtonen.
Wat het ook belangrijk maakt is hetfeit dat het grote aantal criminele feiten worden gepleegt door allochtonen wat wil zeggen dat men hier iets aan moet doen en dat dit zeker niet verzwegen mag worden.
Waar het idd niets aan verandert, maar dat heb ik ook nooit gezegt is de ernst van het gepleegt feit.

Vind je dat cijfers over het aantal allochtonen die werkloos zijn ook zinloos? Dergelijke dingen moet je weten en bekentmaken zodat er iets aan gedaan kan worden.

Laatst gewijzigd door illwill : 8 mei 2007 om 07:11.
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 mei 2007, 10:12   #139
frituur oswald
Partijlid

Standaard

[quote=djimi;2648822][quote=Online;2648804]
Citaat:

Wetenschappelijk onderzoek dat de correlatie verklaart tussen migratie (althans een deel ervan) en criminaliteit (althans een deel ervan) werd reeds gevoerd. Niet dat het laatste woord hierover de nek gebroken is, niet dat bijkomende onderzoeksdaden niet opportuun zouden zijn, maar toch ... Marion Van San, om maar iemand te noemen, verrichtte in deze even moedig als gefundeerd onderzoek dat uitmondde in wetenschappelijk onderbouwde publicaties. Dus uw vraagjes zijn minder pertinent zijn dan u laat uitschijnen.
Waar het onderzoek niet mee gebaat is, is een schoolmeester die zijn beroepsbezigheden afwisselt met het wereldkundig maken van inzichten die gebaseerd zijn op hoogst persoonlijke gewaarwordingen ten gevolge van een intens doorgedreven luistersessie naar het verzamelde werk van K3.
Spijtig, want als ervaringsdeskundige zou u een zinvolle bijdrage aan het debat kunnen leveren, maar dan moet u wel de moed opbrengen om A) uw koptelefoon waar K3 door schalt af te leggen ; B) accepteren dat empirisch verworven kennis niet noodzakelijk naar politiek correcte conclusies leidt.
frituur oswald is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 mei 2007, 10:24   #140
AdrianHealey
Secretaris-Generaal VN

AdrianHealey's schermafbeelding

Standaard

[quote=frituur oswald;2649259][quote=djimi;2648822]
Citaat:

Wetenschappelijk onderzoek dat de correlatie verklaart tussen migratie (althans een deel ervan) en criminaliteit (althans een deel ervan) werd reeds gevoerd. Niet dat het laatste woord hierover de nek gebroken is, niet dat bijkomende onderzoeksdaden niet opportuun zouden zijn, maar toch ... Marion Van San, om maar iemand te noemen, verrichtte in deze even moedig als gefundeerd onderzoek dat uitmondde in wetenschappelijk onderbouwde publicaties. Dus uw vraagjes zijn minder pertinent zijn dan u laat uitschijnen.
Waar het onderzoek niet mee gebaat is, is een schoolmeester die zijn beroepsbezigheden afwisselt met het wereldkundig maken van inzichten die gebaseerd zijn op hoogst persoonlijke gewaarwordingen ten gevolge van een intens doorgedreven luistersessie naar het verzamelde werk van K3.
Spijtig, want als ervaringsdeskundige zou u een zinvolle bijdrage aan het debat kunnen leveren, maar dan moet u wel de moed opbrengen om A) uw koptelefoon waar K3 door schalt af te leggen ; B) accepteren dat empirisch verworven kennis niet noodzakelijk naar politiek correcte conclusies leidt.
Wordt Van San echt nog gebruikt in discussies?
Je kan die haar onderzoek gebruiken in een opleiding methodologie van het wetenschappelijk onderzoek als toonbeeld van hoe het niet moet.

'We noteren van elke crimineel zijn nationaliteit en kijken dan naar de meer criminele nationaliteiten en dan weten we welke nationaliteiten crimineler zijn.'

Blimey. :')
AdrianHealey is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:11.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be