![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Schepen
|
![]() VRT liegt door te stellen dat VB enkel geweerd wordt bij deze twee debatten en dat ze genoeg aan bod komen bij andere progs.. Ik heb ze nog niet veel in Terzake of Villa Politica gezien (Groen! zie je meer in programma's opduiken). Nu doen ze alsof ze nooit VB weren in hun programma's
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Minister-President
|
![]() Ik vind het niet netjes. Ik stem niet op het VB, maar als democraat kan ik dit niet goedkeuren. Het is één van de grootste partijen van Vlaanderen, dus moesten ze uitgenodigd worden, net zoals alle partijen die iets voorstellen (sorry BUBbels). Zo typisch Belgisch...enkel de mannekes die in het plaatje passen, mogen op tv.
Nu ja, naar die bende zeikerds ga ik toch niet kijken en waarschijnlijk stem ik weer gewoon blanco. |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niets nieuw onder de oude zon,VB word geweerd,en dat als grootste partij van België
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar uit het parlement komt de regering. Een speciaal debat voor uitgesproken Premiers is voor mij dan niet vreemd. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Partijlid
|
![]() Het VB wordt enkel uitgenodigd, wanneer men het echt kan raken
![]()
![]() |
#49 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Parlementslid
|
![]() Ze doen het zelf zo vaak... NEGATIEF dan nog wel.
![]() |
#51 |
Minister-President
|
![]() Het ligt niet aan een openbare zender om te beslissen wie een uitgesproken premier is. En dan hadden ze toch ook Di Rupo moeten uitnodigen en het een BRT/RTBF-debat moeten maken vermits een premier toch premier van alle Belgen is?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Heb jij iemand van het VB al zien linken aan het premierschap? Ik niet. En jij zegt van 'het ligt niet aan...'. Waarom niet? Dat is ook een (staats-)bedrijf dat keuzes moet maken. En dat was nu een debat dat zuiver voor kandidaatpremiers is. En Di Rupo, tjah. Het is een Vlaams debat. Alhoewel het een goed idee is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Als belastingbetaler en Vlaams Belang stemmer word ik door de rode staatszender benadeeld, gediscrimineerd als ze mijn partij niet uitnodigen in de debatten.
BOYCOT die rode zender en kijk alleen als er toevallig toch ne keer een VB mandataris mag meedoen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Minister
|
![]() Ons belastingsgeld dient niet gebruikt te worden om een forum te geven aan veroordeelde criminelen.
Trouwens hoe kan frank vanhecke nu discriminatie hekelen als hij zich zelf er constant aan bezondigt.
![]() |
#57 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
![]() OMG!!!! ik quote mezelf nog een keer Citaat:
![]() |
![]() |
#59 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Eentonig, die achterlijke linksen.
Heb ik het mis of gebruikte u hier de tegenwoordige tijd? Heb ik het mis of gebeurde de (laffe) veroordeling van het Vlaams Blok 3 jaar geleden? |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Groen! haalt amper de kiesdrempel en komt heel wat meer op TV in de zeverende dag dans Vlaams Belang ! Zelfs "de klucht" mocht zonder weerwoord of verdediging rustig een kwartier kotsen, spuwen, slaan en stampen op al wie met Vlaams Belang iets te maken heeft ! Heel moedig...
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |