![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Gouverneur
|
![]() Dit wordt natuurlijk heel leuk als dat andere land dezelfde wetten stemt. Zo zijn huwelijken tussen verschillende nationaliteiten uitgesloten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
komaan hé laya, niet gulzig zijn hé, ge krijgt er geloof ik 50.000 € voor, daar mag Bodega mijn Belgische nationaliteit ook voor hebben hoor, ik trouwens content dat ik ervan af ben ! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | ||||||
Minister
|
![]() Citaat:
Citaat:
Voor economische migranten zal deze maatregel echter niet zo goed werken. De zogenaamde kennismigranten zullen zich ook laten afschrikken door extra kosten en ze zullen eerder kiezen voor landen waar men zelfs economische voordelen heeft voor deze mensen. Uw maatregel treft dus alle economische migranten en zal zeker een extra belemmering voor ze zijn, maar als dit uw doel is, dan zijn er simpelere methodes. Een verbod op elke vorm van economische migratie bijvoorbeeld. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ge zoudt van minder gaan lopen. Laatst gewijzigd door djimi : 8 mei 2007 om 19:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Gouverneur
|
![]() soort....
![]() ![]() Te belachelijk voor woorden wat hier soms allemaal word geschreven. |
![]() |
![]() |