![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#201 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
het is zelfs zo ver gekomen dat de lijn een 2de man moet plaatsen op een bus in de buurt van gevoelige wijken. ( lees wijken met met een sterke migrantenpopulatie) ze hebben dit enkele dagen geleden vermeld. (lijn 6/34) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#202 |
Gouverneur
|
![]() Zoals ik al zei hoogmoed komt voor de val...
Jaren lang moesten gastarbeiders komen om het europese rijk op te bouwen met grondstoffen gestolen uit hun Kolonies. Nu de grondstoffen zijn uitgeput... blijven alleen de gastarbeiders over... Loontje komt om zijn boontje... |
![]() |
![]() |
![]() |
#203 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Diegenen die hier steeds maar zitten te beweren dat er precies nergens niets aan de hand is "want zij zullen het toch wel weten zeker" die zullen in ieder geval al de problemen die "ze" veroorzaken niet oplossen... En die problemen zijn er, en groeien steeds maar verder. Het "ranzige vb-gedachtengoed" zoals je meent dat te moeten noemen... Laatst gewijzigd door andev : 9 mei 2007 om 10:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#204 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wie en waar zegt men voortdurend dat alle moslims terroristen zijn en het land uit moeten? Diegenen, die paar duizenden volgens jou, die moeten aangepakt en verwijderd worden. Daarna zorgen dat we niet verzuipen in de profiteurs en nietsnutten en de rest kan blijven, als mensen onder de mensen. Is dat zo moeilijk? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#205 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
8000 zijn vreemdelingen. De rest zijn Vlamingen. Als we die nu eens allemaal buitensmijten, zijn we dan niet gelukkiger? Laatst gewijzigd door ericferemans : 9 mei 2007 om 11:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#206 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Opgeruimd staat netjes. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#207 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Wat is dat nu weer voor onzin. Ons land teld 408.000 islamieten waarvan er statistisch gezien 2% extremist zijn. Dat maakt dat er grofweg 8000 zware extremisten rondlopen in Belgie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#208 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Tijdelijk houdt in, dat het de bedoeling is terug te keren naar het land van herkomst, wanneer dat niet meer het geval is, is er sprake van immigratie en wordt de gastarbeider een immigrant Je moet de zaken niet omdraaien! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#209 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#210 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is toch wat je soms leest... en het zou wel eens kunnen kloppen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#211 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Het klopt idd dat ze het westen propageren als een land zonder zeden en dat de meisjes hier sletten zijn. Mss daarom ze zo onbeschoft omgaan met vlaamse vrouwen. Toch een rare gewoonte omdat ze 9/10 hier geboren zijn. Zwijg stil van hun tongval...zelfs Vlaams krapuul neemt dat taaltje over. Vorige zondag vroegen 4 buitelanders(turken of marokanen) in een auto de weg aan een vrouw. Terwijl de vrouw de weg aan het uitleggen was floten 2 gasten op de achterbank naar de dochter van die vrouw die mee aan het helpen was in de verhuis. De vader ervan trok zijn vrouw stilletjes weg van de auto en de 4 reden verder... weer 4 mensen geconfronteerd met onbeschoft allochtoon gedrag. 5 met mij er bij. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#212 | |
|
![]() Citaat:
Als ik vandaag op straat ga een ik voel mij onveilig hoe zal die gevoel van onveiligheid dan zitten bij een "autochtone" ?? maw de crimminaliteit van vandaag of zeg maar crapulisme (vandalisme) is één van de normaalste zaken geworden bij de jongeren (de meeste en niet allemaal )en we spreken hier nog niet over de moord en de wanpraktijken van allerlei bendes en maffia groeperingen in antwerpen (en natuurlijk andere grootsteden ) !!! Hier wat leesvoer: http://www.standaard.be/Artikel/Deta...MF09052007_010
"Moslim freedom, Now !!!" "Free people around the ka3ba for a free faith around the world !" ![]() Laatst gewijzigd door Lincoln : 9 mei 2007 om 16:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#213 |
Vreemdeling
|
![]() Ik voel me niet echt onveilig, maar 's nachts alleen rondlopen in borgerhout doe ik niet.
de meeste jongeren zijn "normaal". Normaal is gedrag dat niet opvalt. Maar in een beroepsschool heb je ze allemaal bijeen. Stoer gedrag, primitief gedrag enz. Toch gedragen de meeste jongen zich. Allochtone jongeren darentegen gedragen zich op hun mannier...hebben vaak de zelfde kleding, zelfde haarsnit. De echte ambetanterikken hebben een addidasbroejes met 3 witte strepen achteraan, witte kousen over hun broek enz...mja gelukkig minderheid. Om nu te zeggen dat de meeste jongeren het foute pad zijn opgegaan is een brug te ver. |
![]() |
![]() |
![]() |
#214 |
Partijlid
|
![]() Met arab power bedoel je toch Noord-Afrikanen? Bij de noord-afrikanen zij de arabieren in de minderheid en de berbers in de meerderheid! Dus eigenlijk zet je arab power terwijl meer dan de helft daar geen arab is...
Dus als je correct wilt zijn, zet je gwn Noord-afrikanen power ofwat dan ook |
![]() |
![]() |
![]() |
#215 | |
|
![]() Citaat:
Waarom zou ik naar Aghanistan gaan? Hier is immers een reuze partij met dezelfde doelstelling als de Talibaan: - ethnocentisme - vreemdelingenhaat - chauvinisme �* volonté - hekel aan holebis - vrouwen zijn minderwaardig (Beste compliment aan een COLLEGA politica: ze heeft de capaciteiten van ... een MAN) En die partij zegt dat ze steeds meer stemmen gaat halen! Gewoon wat geduld hebben, schat: het wordt hier beter dan in afghanistan! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#216 |
|
![]() De vraag is of we nog over ARAB power moeten spreken, of over BERBER power? Moslims zijn ook nog etnisch verschillend.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#217 | |
|
![]() Citaat:
![]() Man man man,ga eens ergens anders huilen... ![]()
"Moslim freedom, Now !!!" "Free people around the ka3ba for a free faith around the world !" ![]() Laatst gewijzigd door Lincoln : 9 mei 2007 om 21:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#218 |
Partijlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#219 | |
|
![]() Citaat:
Het verschil tussen Berbers en Arabieren is zoals Limburgers en Vlamingen. Strict genomen hebben de 2 niet veel met elkaar te maken, maar er gaan niet veel Limburgers zijn die zich ook niet vlaming noemen, of daar zelfs bij stilstaan. Buiten dan die activistische limburgers op dit forum die na een heel betoog waarom ze zich geen Vlaming willen noemen, toch voorstander zijn van een unitair BuB-like België ![]()
NEE tegen assimilatie! NEE tegen racisme! Laatst gewijzigd door Raven : 9 mei 2007 om 21:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#220 | ||
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Het is geen tralala maar pure werkelijkheid. In princiepe vraag ik gewoon om NORMAAL te doen, en de norm is niet erg complex. Wees vriendelijk voor iedereen en behandel mensen zoals jij wil dat ze jou behandelen. En dit staat los van religie en klederdracht! Spijtig dat het vaak de zelfde zijn die niet "normaal" doen. Met hun mannier bedoel ik "vrij onbeschoft" het was gewoon vriendelijk en met wat minder provocatie uitgedrukt, maar nu krijg ik stank voor dank. Citaat:
Het klopt idd dat ze het westen propageren als een land zonder zeden en dat de meisjes hier sletten zijn. Mss daarom ze zo onbeschoft omgaan met vlaamse vrouwen. Toch een rare gewoonte omdat ze 9/10 hier geboren zijn. Zwijg stil van hun tongval...zelfs Vlaams krapuul neemt dat taaltje over. Vorige zondag vroegen 4 buitelanders(turken of marokanen) in een auto de weg aan een vrouw. Terwijl de vrouw de weg aan het uitleggen was floten 2 gasten op de achterbank naar de dochter van die vrouw die mee aan het helpen was in de verhuis. De vader ervan trok zijn vrouw stilletjes weg van de auto en de 4 reden verder... weer 4 mensen geconfronteerd met onbeschoft allochtoon gedrag. 5 met mij er bij. Laatst gewijzigd door robi : 9 mei 2007 om 23:57. |
||
![]() |
![]() |