![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Banneling
|
![]() 15% van het electoraat van de Nederlandse SP zijn jongeren of mensen die erop stemmen omwille van hun legalisatie standpunt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
- Een Belgische enquête over de invloed op het stemgedrag van het standpunt van een partij rond de legalisatie van cannabis zou ik wel boeiend vinden... Of, is deze enquête reeds gehouden? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Vreemdeling
|
![]() Nee, het is hier in Nederland niet moeilijk om als 13/14 jarige aan soft- of harddrugs te komen.
![]() |
#46 |
Vreemdeling
|
![]() Allemaal zeeer intressant!! Je kunt hier makkelijk de redelijke mensen eruit pikken!! Fantastisch vind ik dat! Hier mijn (kort) antwoord op ongeveer alles wat ik gelezen heb.
Iemand vond verbieden de enige oplossing, "Om labiele personen en jongeren te beschermen." Ik denk niet dat het bestaffen van gelijk wie dan de beste oplossing is. Nog iemand anders, "Veel toffer alst illegaal is, niet?" Daar ben ik dus ook niet van overtuigd. Ik voel me tenslotte geen crimineel als ik mijn jointje oplicht, net zoals duizenden andere jongens en meisjes, dames en heren, boeren en boerinnen. Alharb vroeg me of ik last heb van slapeloosheid, nu niet meer neen, ik woon langs een industriepark, en sliep nogal licht. Ik heb een paar keer slaappillen gepakt(op aanraden van een tante, ze neemt ze dagelijks, en heeft er wel last van aan haar maag trouwens), maar mijn wietjes, geschonken door de natuur trouwens, doen het toch talloze keren beter. "Onwetendheid? Beschuldig jij me van onwetendheid?" vroeg lombas! Wel, toch min of meer, afgaande op wat je allemaal uitkraamt.. Ik ken je niet goed genoeg, maar voor wat ik van je weet kom je toch redelijk rechtlijnig, ignorant over.. sorry, meningen verschillen nu eenmaal! Internaut, bedankt voor de tips, ik apprecieer het! Ook wat je vertelde over die generatiekloof was heel goed gedacht, en ik hoop dat veel mensen het gelezen hebben. Drugs is nog steeds een taboe voor veel mensen. En meestal zijn diegenen die zo tegen weed zijn, dagelijkse drinkers, ik zie het zo in al die cafés hier in de buurt, waar ik regelmatig een discussie start om meer te weten te komen over bepaalde standpunten die mensen al dan niet innemen! Nochtans iedereen die mij een beetje kent, weet dat ik regelmatig(dagelijks)blow, daarom vinden ze me zelfs geen minder mens! Mijn ouders gebruiken voor alle duidelijkheid niet, ze zien blowen als mijn manier! Belangrijk vind ik ook, ik moet het niet ontkennen, blowen heeft voor een deel mijn persoonlijkheid bepaald, alleen hoeft dat, zoals velen zouden denken, eigenlijk niet negatief te zijn! Ik ben al zeg ik het zelf, een joviale jongeman, heb amper nervositeit of agressieviteit in me zitten. Ik steek het op de drugs, ja, vroeger was ik licht ontvlambaar. en voor iemand komt met het feit dat ik nie meer licht onvlambaar ben omdat ik stoned ben, zo is het dus niet, ik ben gewoon een rustiger geworden! over het geheel! Ik ben dan ook in geen geval psychotisch, of iets in die aard. al bij al is het toch langer geworden dan voorspeld, het doet er niet toe, reacties? |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |