![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Het spreekt voor zich dat geen 25% van de alochtonen voor het Vlaams Belang zal stemmen, zonder in wiskundige termen te treden is het dus niet moeilijk om hieruit je conclusie te trekken. Met Vlaamse groeten, Sam
![]() |
![]() |
#2 |
Burger
|
![]() Redelijk normaal dacht ik zo. Wie nog jong is en geen kinderen ten laste heeft wil in de stad wonen, dicht bij vrienden, café's en restaurants en zo. Eenmaal een gezin gesticht wordt, zoeken de meesten dan een wat groter huis met een tuin in een rustige buurt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Vlaanderen lééft!!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Dat ruikt naar electorale relativiteitstheorie ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
![]() Citaat:
Ik ben niet graag in Brussel, ik moest daar vroeger af en toe zijn en merkte meermaals dat men daar niet vriendelijk is tegenover Nederlandstaligen. Een familielid van me die er een paar jaar woonde, zei me hetzelfde.
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
|
![]() Omdat Brussel een verpauperde rotte buurt is waar je als blanke vlaming uit sommige buurten beter wegblijft. Tenzij je in't nieuws wilt komen als slachtoffer van zinloos geweld
![]()
NEE tegen assimilatie! NEE tegen racisme! Laatst gewijzigd door Raven : 9 mei 2007 om 20:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Beter laat dan nooit ![]()
![]() |
![]() |
#11 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() En dan maar zagen dat Brussel "verislamiseert" en wat weet ik al niet. Als alle Vlamingen in het in hun broek doen om een voet in deze stad te zetten dan zouden ze zich daar niet al te veel zorgen om moeten maken niet?
![]() |
![]() |
#13 |
Europees Commissaris
|
![]() Mag ik er de starter van de thread op wijzen dat Brussel de hoofdstad van Europa is en dat het betrekkelijk normaal is dat daar dan veel mensen van buiten onze landsgrenzen (eurocraten, lobbygroepen) zich daar dan gaan vestigen.
![]() |
#14 |
|
![]() Het gros van de nieuwe buitenlanders in Brussel zijn vermoedelijk rijke expats en bimbos die voor de Europese Unie werken.
De vraag is: moeten Vlamingen ophouden met zagen over Brussel aangezien ze er toch niet durven gaan wonen? Het is niet de eerste keer dat de toch niet zo verstandige Vlaming zijn eigen graf graaft. Eerst door massaal gastarbeiders te importeren en na te laten ze te integreren (in andere landen wonen dezelfde migranten en toch zijn die zeer goed geïntegreerd; het probleem ligt dus duidelijk bij de autochtone gemeenschap). En nu gooien ze Brussel weg omdat ze te sissie zijn er te gaan wonen. En achteraf maar blijten. Beetje zielig is dat. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Dat ze inderdaad eens kiezen de Vlamingen : ofwel aanvaarden ze Brussel als hoofdstad, nemen ze hun verantwoordelijkheid op, en komen ze hier terug wonen, en dan mogen ze van mij een grote bek opzetten. Ofwel mijden ze Brussel als de pest, maar dan zou ik zeggen kleppen toe.
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Citaat:
In Wallonie zijn er ook grote problemen met allochtonen alleen is er daar geen partij die tegen allochtonen is. In Australie en Nieuw-Zeeland worden allochtone bootvluchtelingen in kampen geplaatst en zonder pardon teruggestuurd. In de USA zijn de ghettos van anderstaligen(Spaans) zo groot dat het geen ghettos meer zijn en een deel van de bevolking. En EU allochtonen zijn wettelijk geen allochtonen maar daar zijn ook geen problemen mee(op wat hooligans na). Over welke landen heb je het ? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Parlementslid
|
![]() Ik vind dat iedereen de taal mag spreken die hij/zij wil, maar om sympathiek gevonden te worden helpt het wel om de taal te leren van de stad waar je woont. In Brussel spreekt men Frans (logisch dat een wereldstad een wereldtaal gebruikt).
Het vaderland van de wijze is de wereld. (Heliodorus) Laatst gewijzigd door Goldband : 9 mei 2007 om 21:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#19 | |
|
![]() Dat zie ik niet als een negatief iets voor dit land
Citaat:
![]() |
![]() |
#20 |
Banneling
|
![]() GIJ zijt vriendelijk, om het zo zacht uit te drukken...
|
![]() |
![]() |