![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#501 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En van welk kaliber ben jij? Zo een van het kaliber die zelfgemaakte diplomaatjes uitreikt van "echte armen"? Laatst gewijzigd door eno2 : 9 mei 2007 om 09:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#502 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als je dan een woning KRIJGT en toch nog klagen dat het niet goed genoeg is...sorry, dat gaat er bij mij niet meer in. Ik heb ook lang in een appartementje gewoont omdat ik niets anders kon betalen, en ja ik had ook last van buren...wat wil je dan? Dat iedereen een vrijstaande woning krijgt met ruime kamers op de plaats waar hij of zij zouden willen? ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#503 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het moet maar eens gedaan zijn de grondwet en de mensenrechten op een behoorlijk dak boven je hoofd met de voeten te treden. Stel je voor dat je een sociale woning moet weigeren omdat hij te duur is... Er zijn er VIJF in mijn gemeente...(voor alleenstaanden) IPV vijfhonderd...(Wat het geval zou zijn als een normale norm van 15% sociale woningen aangehouden werd, zoals in beschaafdere buurlanden verplicht is) DE gevel, van natuursteen en geklasseerd, is door de gerenommeerde restaurateur Vandekerkhove uit Ingelmunster twee jaar geleden volledig gerenoveerd. De kostprijs daarvan wordt aan de sociale huurder doorgerekend. Zodat je hier plaatselijk 3OOE moet betalen per maand, terwijl het gros van de sociale huurders van mijn laagste inkomenscategorie niet meer dan 15OE betaalt. Maw je huishuur kan verdubbelen volgens de postcode!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Wat is daar zo biezonder sociaals aan????????????????? Als ik dan oude en min of meer bouwvallige woningen opzoek, waar de huur lager ligt, hoeft dat niemand te verwonderen. Het is niet alleen dat de huur lager ligt. Ik heb het je al gezegd dat ik een afzonderlijke keuken en een tweede slaapkamer heb VOOR MINDER GELD. De woonzekerheid is er natuurlijk wel minder, ze worden zo onder je gat afgebroken... Laatst gewijzigd door eno2 : 9 mei 2007 om 10:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#504 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Wat een staaltje van ILLWILL!!!!!!!! Hulp, mijn perfecte woning stort in!!!!!!!!!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#505 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Uit wiens zak moet volgens jou al dat geld komen? Zoals ik al zei, als je kan aantonen dat je geen 300 euro kan betalen...wat ik niet geloof want je hebt zo te zien wel een pc en internet dan kan dat geen probleem zijn.
![]() |
![]() |
![]() |
#506 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De 2 woningen die jou aangeboden werden stonden op instorten? Was dat het probleem?
![]() |
![]() |
![]() |
#507 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#508 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het is een riante asociale toestand dat huurprijzen verdubbelen voldgens de post- code en vooral, dat er op vele postcodes gewoon geen sociale woningen zijn... Voor wat mij betreft, moet er geen geld komen uit niemands zak, voor het onderbrengen in sociale woningen van mensen die vier keer mijn netto-inkomen hebben. Het moet maar eens gedaan zijn met dat belastingsgelden als water naar zee dragen, met die sociale mix waar goedverdieners sociale huurwoningen toegewezen krijgen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#509 |
Banneling
|
![]() error
Laatst gewijzigd door eno2 : 9 mei 2007 om 16:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#510 |
Banneling
|
![]() Er moet ook plaats zijn voor outcasts, excentriekelingen, dissidenten, alternatievelingen, outsiders, non-conformisten, recalcitranten, lijntrekkers, defaitisten, mystiekers, hippies, onproductievelingen, m'enfoutisten, marginalen, dropouts.
Hun behandeling door de maatschappij is een lakmoestest voor het gezonde samenleven, het tolerantievermogen, de vrijheidsgraad en de humaniteit van een gegeven maatschappij... Zonder dewelke de cultuur wel erg bedompt wordt... Laatst gewijzigd door eno2 : 9 mei 2007 om 17:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#511 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#512 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Geen pc en geen internet...waar zit je dan de godganse dag te internetten? Wie verplicht jou om voor die postcode te kiezen, is dat ook jou keuze niet? Tja, dat er niet genoeg sociale woningen zijn en dat het duurder word is normaal, de prijzen van alles gaan de lucht in en zoals ik al zei moet iemand het betalen. Jij hebt geen flauw idee wie wat verdient. Wat verdien jij per maand? Je bekijkt het enkel van jou standpunt zo te zien. Iemand die meer verdient als jij heeft geen zekerheid op een woning é. Stel iemand verdient 300 euro meer dan jou, jij zegt dat het goedverdieners zijn misschien, kunnen zij met dit kleine bedrag meer een woning kopen? Nee, hebben zij recht op ook een sociale woning...ja.
![]() |
![]() |
![]() |
#513 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Andere vraag, wat diploma heb je, hoe lang ben je werkloos en wat voor werk ben je bereid te doen in welke regio?
Laatst gewijzigd door illwill : 10 mei 2007 om 08:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#514 |
Banneling
|
![]() En Eno schreef , zoals zo dikwijls :
"Jij weet nergens van en begrijpt niets." -------------------------------------------------- Als een machtige adelaar keek hij, vanop duizelingwekkende hoogte, neer op het domme gepeupel. Maar zijn haviksoog keek scheel van de honger, want hij kon zelfs geen muis vangen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#515 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#516 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als hij meent wat hij hier zegt verdient hij zeker geen hulp.
![]() |
![]() |
![]() |
#517 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#518 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#519 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#520 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dan moet u ook niet bedelen voor een sociale woning. U kiest ervoor buiten de maatschappij te staan, en bijgevolg is het ook uw taak voor uzelf in te staan. U heb de maatschappij vaarwel gezegd, bijgevolg moet de maatschappij ook niet opdraaien voor uw keuzes. U moet verantwoordelijkheid leren opnemen.
|
![]() |
![]() |