![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Allé jong, ! Als ge bier moet drinken om zat te worden, koopt u dan een fles goeiekopen alcool in den aldi, dan zijde veel rapper zat en goeiekoper... Waarom drinkte bier, en ik bedoel dan wel deftig bier hé, zo gene goeiekopen pilsbucht van 13 in een dozein, ... echt bier, Trappist, (echten trappist zo gene brol van den interbrew of een ander industrieel product) of bier gelijk Geuze of andere spontaane gistingskes of artisanaal gebrouwen spul. The real thing dus, niet dien brol die ze in grote hoeveelheden op flessen trekken om in sloten op te zuipen in voetbalcantines en studentenkoten. Dat drinkte puur voor de smaak, dat heeft niks met zat worden vandoen, 1 of 2 zo op 't gemakske... Ik ben in holland ooit wel eens op zwaar export spul uitgegaan omdat dien heineken niet te zuipen, was, da was duur, maar toch niet te vergelijken met dien holandsen bazaar, mijne maat was zo ziek als nen hond van een paar liter van die kattepis, ik had 5 of 6 zwaar pinten dooreen gedronken, van Delirium Tremens, tot Duvel, en ne Judas zat daar ook nog tussen, en we hadden eerst ne Chimay achterover gekapt, ik hem niet gevoeld, just bij die laatsten Duvel, voelden ik dak moest stoppen, Duvel is gevaarlijk, daar is iets speciaals mee, wa da weet ik niet, maar ik vind da veel gevaarlijker dan bv den 12 van Rochefort, en dat is er eentje, voor kenners die er tegen kunnen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Al de rest: not interested. Duvel is dan ook het enige bier dat ik idd gematigd drink. Al de rest (pilsen...) gratis op cantussen om licht t eworden. Maar zoals gezegd. Dat doe ik mss 2 keer op een jaar. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Wat daar dan beter aan is begrijp ik niet goed. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Allé voortuit ge zijt geslaagd, ![]() Allé ikke toch. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
(Ohja, Kriek (en aanverwanten) is frisdrank. Maar met een bier-inslag. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
|
![]() Ja, dat dacht ik wel, maar Savatage bedoelde het niet zo.
Denk ik... |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
|
![]() Citaat:
Collectieve trance door met in een groepken same met uw voeten rond een vuur op de grond te stampen en dat een halfuur aan een stuk. Dat werk al 200,000 jaar. Lijkt mij zeer effectief. Sex en architectuur, daar valt ook nog veel mee te doen. Meditatie uiteraard is totaal bingo. Gewoon blijven zoeken, en dat dan subsidiëren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Cool ...MAAR zie dat er dan gewerkt wordt hé of geeft mij die zweep ofzow ....xal niemand bezwepen hihihi terror terror lol Mé al die rokende stonies tssss arg Dat ze der maar veel ziektes mee oplossen met dat kruid van Jezus mariach chuanna. 1/4 is beter dan den alcool 3/5 ofzo hé das erger psychophatischer brrr . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Banneling
|
![]() ik ga me lekker ene rollen.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
ik ben voor wat meer gevaar in deze saaie maatschappij. Laatst gewijzigd door born2bewild : 15 mei 2007 om 01:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Vreemdeling
|
![]() man made booze, nature made grass.. who do you trust ?
pint,joint, whatever, zolang ik er geen last van heb/krijg mag ieder doen wat hij wil ![]() btw, enige wat gestegen is de laatste jaren is de prijs die staat in de THC-Index
![]() |
#97 |
|
![]() In bier zit wel hop, de kruipende variant van cannabis.
http://www.metaseek.nl/cgi-bin/meta/...nabis&where=nl
![]() |
#98 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Banneling
|
![]() geestig
maar het blijft ook nog seutig. Sorry. ge doet me wat aan Bert Anciaux denken. Laatst gewijzigd door born2bewild : 15 mei 2007 om 05:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
|
![]() Wat is nu juist seutig? Cannabis?
|
![]() |
![]() |