Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 15 mei 2007, 14:50   #881
eno2
Banneling

Standaard

Precies niet veel plaats voor outcasts.
eno2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 mei 2007, 14:50   #882
illwill
Secretaris-Generaal VN

illwill's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eno2 Bekijk bericht
Ik heb al 25 jaar een laag inkomen, waarvan slechts tien jaar werkloos.
En nog steeds geen sociale woning. En al zeker niet, toen ik dakloos werd.

Als er een link lag, zou ik toch een SW moeten gekregen hebben toen ik dakloos werd, maar toen waren er 3546 wachtende voor mij...
Je weigert 2x een woning en ik wil niet weten hoeveel x je al jobs geweigert hebt. Nu moet je dus niet komen bléren.
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 mei 2007, 14:55   #883
eno2
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill Bekijk bericht
Je weigert 2x een woning en ik wil niet weten hoeveel x je al jobs geweigert hebt. Nu moet je dus niet komen bléren.
Jamaar ik heb die pas vijf jaar later geweigerd nadat ik ze nodig had! En gevraagd had.
En toen ik ze weer nodig had, stond ik onderaan op de wachtlijst opnieuw, weer voor vijf jaar.
Ik wil je wel antwoorden off topic over die jobs hoor!
Stuur me een een PB, dan moet ik je niet melden bij de moderatie over het de hele thread door blijven hameren over vermeende werkweigering...
Nog één keer en ik rapporteer je...

Laatst gewijzigd door eno2 : 15 mei 2007 om 14:59.
Oud 15 mei 2007, 15:17   #884
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Jamaar ik heb die pas vijf jaar later geweigerd nadat ik ze nodig had! En gevraagd had.
En toen ik ze weer nodig had, stond ik onderaan op de wachtlijst opnieuw, weer voor vijf jaar.
Ik wil je wel antwoorden off topic over die jobs hoor!
Stuur me een een PB, dan moet ik je niet melden bij de moderatie over het de hele thread door blijven hameren over vermeende werkweigering...
Nog één keer en ik rapporteer je...
Als je denkt dat je met je vingers moet kunnen knippen en alles krijgt vanaf de moment dat jij wil... Natuurlijk dat alles dan slecht is in de maatschappij.

Komaan kerel, voor iemand als jij kan ik nooit iets goed doen. Ik heb je genoeg keren gevraagt om wat je wilde doen en wat je kon doen. Je had me toen maar PB moeten sturen indien openbaar zulk probleem was geweest.

Jij klaagt de hele tijd over hetzelfde en opent een hoop topics met een andere titel die over hetzelfde gaan...je rapporteerd dus wat je zelf wil, ik doe niets tegen de regels van dit forum. Trouwens over het houden aan regels moet jij dus niet spreken é.
Oud 15 mei 2007, 15:38   #885
eno2
Banneling

Standaard

Citaat:
Als je denkt dat je met je vingers moet kunnen knippen en alles krijgt vanaf de moment dat jij wil... Natuurlijk dat alles dan slecht is in de maatschappij.

Komaan kerel, voor iemand als jij kan ik nooit iets goed doen. Ik heb je genoeg keren gevraagt om wat je wilde doen en wat je kon doen. Je had me toen maar PB moeten sturen indien openbaar zulk probleem was geweest.

Jij klaagt de hele tijd over hetzelfde en opent een hoop topics met een andere titel die over hetzelfde gaan...je rapporteerd dus wat je zelf wil, ik doe niets tegen de regels van dit forum. Trouwens over het houden aan regels moet jij dus niet spreken é.
Je rijgt het of-topic aaneen met persoonlijke aanvallen die nergens op slaan.
Waar mijn threads ook over gaan, jij bestookt me altijd met jezelfde clicheetjes en stigma's over werkloosheid.

*knip*

Geen medeforummers bedreigen.

Laatst gewijzigd door eno2 : 15 mei 2007 om 15:41.
Oud 15 mei 2007, 15:56   #886
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

*knip*

Geen persoonlijk gedoe.

Laatst gewijzigd door illwill : 15 mei 2007 om 15:58.
Oud 15 mei 2007, 16:38   #887
duncan
Banneling

Standaard

reken mij maar als de ain-soph het niets -iets ...nen moeilijke persoon die niet meer graag buiten komt BIJ de maatschapij maar in het klein IN de maatschapij leeft .

Of het nu religieus / spiritueel of alternatief van aard is vermeld ik doel bewust niet maar euhmmm misschien ist een mengeling & bemerk ik veel meer onbegrip dan begrip .

Lap ik weer nen etikette bij eerst borderliner nu outcast hmmm benieuwt wat het morgen wordt .

Zij die zonder zonde zijn werpe de eerste steen
duncan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 mei 2007, 17:12   #888
Edina
Perm. Vertegenwoordiger VN

Edina's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tashunka Bekijk bericht
Ja de ware aard van eno2 komt boven...
Ik vind eerlijk gezegd dat hij al te lang verbale slagen moet incasseren in deze topic. De virtuele dreiging kan je dus gerust zelfverdediging noemen.

Ik begrijp eerlijk gezegd ook niet goed waarom mensen, die niets zinnigs te zeggen hebben over het onderwerp van deze topic (het tekort aan sociale woningen en aan betaalbare huurwoningen in het algemeen), hier niet gewoon wegblijven in plaats van de hele tijd op eno2 zijn kap te zitten op basis van veronderstellingen.

Of ontkennen jullie de aangehaalde problematiek?
Edina is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 mei 2007, 17:21   #889
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Edina Bekijk bericht
Ik vind eerlijk gezegd dat hij al te lang verbale slagen moet incasseren in deze topic. De virtuele dreiging kan je dus gerust zelfverdediging noemen.

Ik begrijp eerlijk gezegd ook niet goed waarom mensen, die niets zinnigs te zeggen hebben over het onderwerp van deze topic (het tekort aan sociale woningen en aan betaalbare huurwoningen in het algemeen), hier niet gewoon wegblijven in plaats van de hele tijd op eno2 zijn kap te zitten op basis van veronderstellingen.

Of ontkennen jullie de aangehaalde problematiek?
Zeg toch gewoon dat je hem gelijk geeft omdat ik het ben...of durf je dat niet?

Niemand ontkent de problematiek, probleem is dat hij ontkent werk te weigeren wat al snel duidelijk geworden is é. Dan nu nog zeggen dat hij 6 maand geen tijd heeft gehad...zelfs niet om eens te bellen...komaan é. Als je op zoek bent naar een woning, niet werkt en dan gewoon in de zomer gene tijd hebben...werk dat men hem aanbied dan ook zonder reden weigeren, niet willen zeggen wat hij wil en wat hij kan, geen reden kunnen geven waarom hij het niet wil zeggen... aub é.
Hij heeft een probleem ja, maar het is zijn eigen schuld blijkbaar.

P: als wij allemaal fout zitten en het zijn waardeloze veronderstellingen die wij maken...dat hij dan eens duidelijk antwoord had gegeven ipv als een klein kind de vragen ontwijken, zonder reden dus niet antwoorden,...

Laatst gewijzigd door illwill : 15 mei 2007 om 17:24.
Oud 15 mei 2007, 17:52   #890
eno2
Banneling

Standaard

Hulp! Ik heb geen hulp nodig!
Oud 16 mei 2007, 06:56   #891
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Je rijgt het of-topic aaneen met persoonlijke aanvallen die nergens op slaan.
Waar mijn threads ook over gaan, jij bestookt me altijd met jezelfde clicheetjes en stigma's over werkloosheid.

*knip*

Geen medeforummers bedreigen.
De openstaande vragen voorlopig...

1) Waarom wil je niet zeggen wat je wil doen en wat je kan?
2) Hoe kan het dat je tijdens de zomer geen tijd hebt, zelfs niet voor een belletje?
Oud 16 mei 2007, 08:31   #892
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Jan van den Berghe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
De openstaande vragen voorlopig...

1) Waarom wil je niet zeggen wat je wil doen en wat je kan?
2) Hoe kan het dat je tijdens de zomer geen tijd hebt, zelfs niet voor een belletje?
En de vraag blijft ook: als hij dan toch zo'n topverkoper was, hoe komt het dan dat hij nu geen rooie duit meer heeft? Niet gespaard? Financieel drama? Moeilijke echtscheiding? Royaal geleefd en nooit aan de toekomst gedacht?
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 mei 2007, 09:21   #893
eno2
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
En de vraag blijft ook: als hij dan toch zo'n topverkoper was, hoe komt het dan dat hij nu geen rooie duit meer heeft? Niet gespaard? Financieel drama? Moeilijke echtscheiding? Royaal geleefd en nooit aan de toekomst gedacht?

Je mag nog drie keer raden, of scheld mij nog eens voor profiteur, dan kan arnold mij nog een paar strafpunten bijgeven voor mijn reactie daarop....
zoals hij ook doet voor mijn reacties op spammen, voortduren off-topic en persoonlijke aanvallen...

Laatst gewijzigd door eno2 : 16 mei 2007 om 09:28.
Oud 16 mei 2007, 09:47   #894
eno2
Banneling

Standaard

Citaat:
U kent mij niet. Ik jaag helemaal niet. Het is eerder uw kennis die rammelt, als uw verhaaltjes kloppen natuurlijk. U ontbreekt de kennis om op te komen voor uw rechten blijkbaar, of bent u te lui? Of en dat zal het misschien zijn, uw verhaaltjes zijn pure verzinsels...
Je jaagt alleen op economisch zwakken? OOk goed.Laf en arrogant.

Aan jou onzin komt geen eind, maar je schrijft die per definitie liever anderen toe natuurlijk, met ontkenning van de meest bewezen feiten..
Je gebruik van het woordje "misschien "is hilarisch.

Raadpleeg eens een huursubsidie- en verhuispremie -document inplaats van je dromen voor werkelijkheid te nemen.
Jij met al je ervaring in huursubsidie...

En over het voeren van nutteloze processen nog dit:

Hoe heerlijk dat ik tegen Rohm huisvesting vlaanderen geen geding moest
inzetten.

Omdat ik nu eenmaal niets kon huren onder de vereiste maximumgrens van 4OOE per maand en dus sowieso niet in aanmerking kwam.

Oud 16 mei 2007, 09:59   #895
eno2
Banneling

Standaard

Citaat:
Illwill
Jij weet niets over de besproken onderwerpen, daarom heb je het maar de hele tijd over iets anders: gespam en persoonlijke aanvallen en beledigingen. Verdraainingen van feiten en toestanden. Je staat bol van de loze presumpties en *knip*.

In feite begrijp je maar één iets: werkweigering. En dan heb je het daar ook nog verkeerd voor.

Je weet niet eens wat huursubsidies zijn en dat er twee verschillende soorten van zijn. Die van de Woningendienst, en die voorgestaan door Groen. Bijvoorbeeld. Als tijdelijke oplossing van de wantoestanden en de tekorten in de sociale woningbouw.
Maar daar bekommer je je helemaal niet om, *knip*.
Het enige wat je interesseert is wild op je heen slaan.

Je bent dus niet meer dan een *knip*.

Gelieve niet persoonlijk te blijven.
Oud 16 mei 2007, 10:08   #896
Tashunka
Gouverneur

Tashunka's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Je jaagt alleen op economisch zwakken? OOk goed.Laf en arrogant.

Aan jou onzin komt geen eind, maar je schrijft die per definitie liever anderen toe natuurlijk, met ontkenning van de meest bewezen feiten..
Je gebruik van het woordje "misschien "is hilarisch.

Raadpleeg eens een huursubsidie- en verhuispremie -document inplaats van je dromen voor werkelijkheid te nemen.
Jij met al je ervaring in huursubsidie...

En over het voeren van nutteloze processen nog dit:

Hoe heerlijk dat ik tegen Rohm huisvesting vlaanderen geen geding moest
inzetten.

Omdat ik nu eenmaal niets kon huren onder de vereiste maximumgrens van 4OOE per maand en dus sowieso niet in aanmerking kwam.
Ah de reden van de weigering was omdat u niets vond onder de 400€, daarvoor was het omdat U niet te klein woonde en omdat de experts niet waren geweest en het heeft anderhalf jaar geduurd...
U verhaal zit vol tegenstrijdigheden en misschien wel leugens (let op het woord misschien)
U loopt hier wat te schelden.
Als u dan zoiezo niet in aanmerking kwam, wat is dan het probleem met uw aanvraag?

*knip*.
Ik jaag overigens niet op armen, en als u mij wat wilt bedelen met scheldwoorden s dat U zaak ik kan er alleen maar om lachen.
Tashunka is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 mei 2007, 10:09   #897
eno2
Banneling

Standaard

Wie had er ooit gedacht dat zoveel mensen eerlijk zouden geïnteresseerd zijn in mijn noodoproep, ik, die geen hulp nodig heb van defaillerende schijnhulpinstanties......
Oud 16 mei 2007, 10:11   #898
eno2
Banneling

Standaard

Citaat:
Ah de reden van de weigering was omdat u niets vond onder de 400€, daarvoor was het omdat U niet te klein woonde en omdat de experts niet waren geweest en het heeft anderhalf jaar geduurd...
U verhaal zit vol tegenstrijdigheden en misschien wel leugens (let op het woord misschien)
U loopt hier wat te schelden.
Als u dan zoiezo niet in aanmerking kwam, wat is dan het probleem met uw aanvraag?

U bent wat mij betreft een leugenaar.
Ik jaag overigens niet op armen, en als u mij wat wilt bedelen met scheldwoorden s dat U zaak ik kan er alleen maar om lachen.
*knip* in deze zaken die geen enkel andere stijlfiguur van discussie beheerst dan deze destructiefste van alle vooe elke discussie, zonder daarbij gehinder te worden door enige feitenkennis, dat laat zich merken.

Ik heb geen tijd meer aan je te besteden. Daarbij heb ik toch alles gezegd wat er te zeggen viel.

Loop dus naar de pomp misschien, of naar het OCMW om je eens deftig te laten voorlichten voor je nog eens je smoeltje opentrekt.

Of ga eens te rade bij de "hoofddeskundige" Mr de Degryze, van Rohm Wewt Vlaanderen. Je hebt het werkelijk dringend nodig...

Laatst gewijzigd door eno2 : 16 mei 2007 om 10:20.
Oud 16 mei 2007, 10:14   #899
manta
Secretaris-Generaal VN

manta's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wie had er ooit gedacht dat zoveel mensen eerlijk zouden geïnteresseerd zijn in mijn noodoproep, ik, die geen hulp nodig heb van defaillerende schijnhulpinstanties......
Mischien nog eens duidelijk neerpennen (typen) wat je dan zoekt , en wat je wil .
Zou al veel handiger zijn .
Manta heeft altijd gelijk of 't moet zijn dat hij eens geen gelijk heeft maar dat gebeurt enkel en alleen als-ie ongelijk heeft.
manta is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 mei 2007, 10:20   #900
Edina
Perm. Vertegenwoordiger VN

Edina's schermafbeelding

Standaard

Grappig dat niemand door schijnt te hebben dat dit topic werd gestart in maart 2006 en dat eno2 ondertussen zichzelf al heeft geholpen. Hij heeft dus nu niets meer nodig. Hij klaagt dus nu enkel het falende woonbeleid aan waarmee hij werd geconfronteerd door plots op straat gezet te worden. En van dat falende beleid zijn elke dag nog mensen het slachtoffer. Gelukkig dus dat er mensen zijn die ons daar af en toe op attent maken. Jammer genoeg zijn er altijd wel mensen te vinden die dat niet te geloven en die dan zonder scupules de mensen die ermee geconfronteerd worden beschuldigen dat ze het aan zichzelf te danken hebben.

Laatst gewijzigd door Edina : 16 mei 2007 om 10:23.
Edina is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:38.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be