![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#901 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Al zeker geen huursubsidie. Want de wet is zo gemaakt, dat niemand ervoor in aanmerking kan komen. En als er dan toch nog een paar gekken rondlopen, die denken van wel, dan worden ze wel afgeblokt door een defaillerende hoofddeskundige of een van zijn creaturen of diensten die zich gewoon niet ter plekke begeven.... In elk geval kom je nooit mogelijkerwijs in aanmerking voor een verhuispremie en huursubsidie, ook al wordt je bouwvallig huis onder je gat afgebroken en ook al vind je niets betaalbaars om in te trekken, zodat je je meubels moet stockeren en vijf maanden op zoektocht gaan. Ook is er in de gemeente natuurlijk geen noodopvang. Daarvoor moet je 15O KM verder gaan en je volledige uitkering afgeven... Is dat handig genoeg zo? Misschien kan eens iemand een parlementaire vraag stellen over de huursubsidie, hoeveel aanvragen, hoeveel toekenningen en zo? Een eventueel antwoord zou al wat opklaring verschaffen... Het schijnt zo te zijn dat de voorwaarden verruimd zijn per één mei 2OO7 Maar daar heb ik verder niets aan. Bovendien hoe na te gaan of er nu wel iets toegekend zal worden??? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#902 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() we moeten wel worden als palingen waar al hun stront gewoon afdruipt
soms heb ik het er ook moeilijk mee maar wat er ook gebeurt altijd blijven lachen ons eigen goeie humeur daar kunnen ze ons ook onmogelijk ooit geld voor gaan vragen, dat kunnen ze nooit monopoliseren zo is er nog vanalles dat ze ons nooit kunnen afpakken maar ik weet dat het gemakkelijk gezegd is
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 16 mei 2007 om 10:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#903 |
Banneling
|
![]() Hela hela ik kan ook wel de loterij winnen zunne...
Van defaillerende schijnhulpinstanties zal niemand rijk worden. Laatst gewijzigd door eno2 : 16 mei 2007 om 10:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#904 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ten eerste jij bent degene die het percé wilde raporteren..geen probleem mee zoals ik al zei. Ik heb een waarschuwing gekregen voor persoonlijke aanvallen waardoor ik natuurlijk jou persoonlijke aanvallen ook gemeld heb, iedereen gelijk voor de wet of niet? Je denkt blijkbaar dat jij overal een voorkeurbehandeling moet krijgen om nog steeds onbekende reden? Jij maakt ook persoonlijke aanvallen en bedreigt dan ook nog mensen. Dat wil niet zeggen dat ik schrik van jou moet krijgen, je hebt gewoonweg 2x dreigementen uitgesproken punt! En zo te zien blijf je persoonlijke aanvallen posten...jou keuze. Je zou beter gewoon op de simpele vragen antwoorden en het jezelf wat gemakelijker maken hierdoor.
![]() |
![]() |
![]() |
#905 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Poging nr 5
1) Waarom wil je niet zeggen wat je wil doen en wat je kan? 2) Hoe kan het dat je tijdens de zomer geen tijd hebt, zelfs niet voor een belletje? 3) Wat wil je dus doen en wat kan je?
Laatst gewijzigd door illwill : 16 mei 2007 om 11:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#906 |
Minister
|
![]() Beste forummers,
Gelieve op te houden elkaar persoonlijk aan te vallen. Ik begrijp dat de thread een persoonlijk probleem van een forummer behandelt, maar de discussie kan volgens mij toch wel in algemene termen worden gehouden zonder gebruik van scheldwoorden en bedreigingen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#907 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#908 |
Banneling
|
![]() Als iedereen zijn persoonlijk woonprobleem zo handig oplost als ik het mijne, zouden er niet veel daklozen overschieten.
Maar aan de huursubsidies zal het niet liggen... |
![]() |
![]() |
![]() |
#909 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kijk, niet ik scheld. Op heel open vragen antwoordt u onmiddellijk met een hoop gescheld. U beweert dat u jarenlang een topverkoper was en dat u nu aan de grond zit. Welnu, dat bevreemdt me. Een topverkoper verdient goed en heeft pakken legale voordelen buiten zijn gewoon loon. Daarom mijn vraag: wat is er met al uw geld wel gebeurd? Heeft u echt niet gespaard? Nooit een appeltje voor de dorst achtergehouden? Royaal geleefd? Alles aan de vrouwen gegeven? Echtscheiding? Ik zie ook niet dat een topverkoper geen ander "waardig" (zoals u dat dan omschrijft) beroep zou kunnen vinden of zelfs iets uit de grond stampen. Als men ziet hoe een van het duo L&H weer actief is geworden, dan merk ik een duidelijk verschil tussen iemand die het heft weer in handen neemt en iemand die de maatschappij verfoeit maar toch eist dat die u alles gratis en op een mooi gepresenteerd bordje bezorgd. Ik vind u gewoon niet consequent en, rekening houdend met wat u eerder schreef, een grote profiteur.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#910 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat is niet zeldzaam hier op forum, integendeel, het is de regel tegenover werklozen. Sommige gedeelten van mijn curriculum kan je gemakkelijk sprokkelen uit vele van mijn postings. Andere delen zijn voorbehouden aan gelijkgezinden. Ik ga daar nu verder niet meer op in. Als je niet "de vijand" was, konden we het er per PB verder over hebben... Ik heb al de onzinnigheid van je argumentatie aangetoond, in deze thread. Ook dissidenten en critici behouden hun volle burgerrechten. Overigens heb ik wel twintig jaar gecollaboreerd met het o zo verfoeide kapitalistische systeem. Dat is waar. Dat was zeker niet consekwent. Maar ik had een familie te onderhouden.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#911 |
Banneling
|
![]() Hopelijk is hij zijn strafpunten kwijtgeraakt...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#912 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#913 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hulp! Ik word opnieuw dakloos!
Erg dat je in deze tijd anno 2007 nog met deze angsten moet leven,een regelrechte schande is het ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#914 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als iedereen zoals de meesten hier ervoor zorgden dat ze geen woonprobleem hadden zou dat nog beter zijn...
![]() |
![]() |
![]() |
#915 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een simpele ( ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#916 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#917 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Poging nr: 10
1) Waarom wil je niet zeggen wat je wil doen en wat je kan? 2) Hoe kan het dat je tijdens de zomer geen tijd hebt, zelfs niet voor een belletje? 3) Wat wil je dus doen en wat kan je?
![]() |
![]() |
![]() |
#918 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#919 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Don't give up yet ! Laatst gewijzigd door Duupje : 17 mei 2007 om 11:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#920 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat doe ik niet, elke keer hij hier komt vraag ik het opnieuw.
![]() |
![]() |