![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geen wonder dat Patriot nog liever op de eveneens zinkende VLD-boot overstapte.
![]() |
#42 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
"BUB: Stem voor de koning!" ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nu mag je dat nog allemaal zeggen, maar binnen een goed jaar mag je Patriot niet meer aan zijn vroeger leven herinneren, hoor. Dat mag enkel over de collaboratie.....van de Vlamingen.
![]() |
#45 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#46 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Weinig ex-bubbels willen nog aan die partij herinnerd worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vandaag is het hun lidmaatschap van de bub waar ze niet meer aan herinnerd willen worden, en morgen de VLD.
![]() |
#48 |
Gouverneur
|
![]() in ieder geval.. het is een actie die toch voor media-aandacht heeft gezorgd...
![]() overigens... hans van de cauter werd een aparte pagina toegemeten op de franse wikipedia.. nu nog de nederlandse vertaling? nu ja.. nederlands is toch geen wereldtaal.... 't is blijkbaar beter bescheiden te blijven.. http://www.politics.be/interviews/427/ Laatst gewijzigd door vulpes : 17 mei 2007 om 18:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom in een taal die hij wil zien uitsterven? Hitler had toch ook geen joden als hoge officiers?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Collaboratie op nieuwer wijze...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Burger
|
![]() Ik stel mij toch wel even een vraag.
Sinds wanneer kan je je eigenlijk je kandidaat stellen voor een premierschap waarin je niet rechtstreeks kan verkozen worden ? Was dit vroeger ook zo ? OK , je kon afleiden aan de partijstructuur wie bij een eventuele regering de nieuwe premier zou kunnen worden , maar kandidaturen stellen voor het premierschap is toch iets nieuws denk ik ? Maar goed ik kan fout zitten. Als voorstander van de democratie kan ik zijn kandidatuur echter wel waarderen , en een zeteltje voor het BUB zou wel wat leuke spanningen kunnen opleveren in de kamer ^^ |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Minister
|
![]() Quoi? Het VlaemSSche Media Complot kan het wéér niet laten. Monsieur de Cauter est Bruxellesois! Vlaanderen ligt ongv. 50 km verder, daar waar Oost-Vlaanderen begint.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
|
![]() Sinds Hans dat beslist als Goede Belg®
![]() |
#55 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zeg dat wel.
Het moet een enorme klap zijn voor Hans om zoiets schandelijks te moeten lezen in zijn favoriete, Franstalige media.
![]() |
#57 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ouch... ik hoop dat hij zijn hart-medicatie bij zich heeft. of minstens toch zijn puffertje tegen astma.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
|
![]() Moest koning Filip I De Taaie de regering mogen samenstellen, lijkt Hans I zeker niet ondenkbaar als eerste minister.
|
![]() |
![]() |