![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#261 |
Banneling
|
![]() ik vermoedde al lang dat jij last had om op een vraag te antwoorden
Laatst gewijzigd door born2bewild : 20 mei 2007 om 20:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#262 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Lazer dan op naar een thread waar ze op jouw povere provocatietjes zitten te wachten, als die er al zijn en laat de mensen met rust die wèl over dit onderwerp van gedachten willen wisselen.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#263 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wij zien geen probleem en vragen een duwtje in de rug maar dat is blijkbaar een probleem voor je, wat ons verbaast. Uw methodiek lijkt ons nogal onorthodox : eerst een oplossing zoeken en vervolgens een probleem dat erbij past. Koel een beetje af en probeer dan te antwoorden. Zullen we dat afspreken? doei! Laatst gewijzigd door born2bewild : 20 mei 2007 om 21:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#264 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
De concrete vragen zijn niet van belang voor het principe dat een kind ergens terecht moet kunnen met om het even welke vraag omtrent seksualiteit.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#265 |
Banneling
|
![]() komt dat zo in de eindtermen? (in Warchau)
Laatst gewijzigd door born2bewild : 20 mei 2007 om 21:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#266 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
||
![]() |
![]() |
![]() |
#267 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Er waren welzeker pesters en slachtoffers op school maar enig verband met sexuele voorkeur heb ik nooit kunnen waarnemen of vermoeden.
Als het regent in Limburg, kan het op Aarde best mooi weer zijn. Laatst gewijzigd door willem1940NLD : 20 mei 2007 om 21:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#268 |
Banneling
|
![]() Akkoord. Ik denk dat volwassenen hier hun eigen problemen aan kinderen willen aanpraten en voor hun politieke kar willen spannen. Goed dat daar wat weerwerk wordt tegen geboden.
Laatst gewijzigd door born2bewild : 20 mei 2007 om 21:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#269 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat zegt misschien meer over jou dan over dat pestgedrag...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 Laatst gewijzigd door Raf : 20 mei 2007 om 21:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#270 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#271 | |
|
![]() Citaat:
(Mijn geboortejaar staat in mijn nickname). Mijn 6 kinderen, 2x3, gingen in de 70/80/90-er jaren school.
![]() |
![]() |
#272 | |
|
![]() Citaat:
In mijn schooltijd - en op mijn werk nu nog geregeld- worden termen als jeanet of flikker duidelijk als scheldwoord gebruikt. Jou kinderen zullen daar waarschijnlijk niet mee afkomen, (en gezien wat je hier post kan ik die dutskes daar geen ongelijk ,ingeven), maar dat maakt dat er rond homosekualiteit een meer dan duidelijke aura van negativiteit hangt, en dat een eventuele leerling die wél homo is, daar niet, of veel moeilijker mee naar buiten kan komen.
de Universele Verklaring van de Rechten van de Mens Laatst gewijzigd door driewerf : 20 mei 2007 om 21:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#273 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#274 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het zou overigens mooi zijn als je ook hier even op reageerde: http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=266
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 Laatst gewijzigd door Raf : 20 mei 2007 om 22:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#275 |
|
![]() Dat zou ik ook eens willen weten.
![]() |
#276 | |
|
![]() Citaat:
Wel griezelige getallen waar ik totaal geen weet van heb; op 1 van de scholen van mijn kinderen werd 1x een zelfmoord bekend, binnenschools verricht. Mijn kinderen waren, op 1 na, op hun 18e klaar met school en meteen aan het werk. Zelf werkte ik al ("andere tijd") full time op mijn 16e, volgde daarbij nog wel avondschool. Het wil er bij mij niet in, dat school en/of werk gezinsvervangende functies zouden moeten runnen; dit even los van de door mij als normaal beschouwde voorzichtige, medemenselijke waakzaamheid en eventuele signaalfunctie als een klasgenoot of collega echt door het lint gaat of dreigt te gaan.
![]() |
![]() |
#277 |
Banneling
|
![]() ja, een "jongere" van 24-25 jaar die zal echt wel behoefte hebben op een "praatpunt" waar specifiek zijn "school" voor moet instaan.
Laatst gewijzigd door born2bewild : 20 mei 2007 om 23:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#278 |
|
![]() Jawel hoor; ik ben immers al bijna 67.
![]() |
#279 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#280 | ||||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
6 kleinzoons tussen 10 en bijna 16. De twee oudsten hebben al minstens een jaar een vriendinnetje en allemaal vallen ze hier graag binnen voor een hap en een slok, gezellige babbel, gamen & chatten op Oma's computer en dat soort dingen. Vorige nacht logeerden 3-stuks hier want wij wonen dicht bij een forse visvijver, ze stonden tegen zessen 's-morgens op om daarheen te gaan, af en toe kwam er 1 terug even binnen om proviand en snoepgoed te scoren en te vertellen over de vangsten, 1 vriendin liep ook in en uit, die meisjes zijn ook al aan ons gewend. Natuurlijk is niet alles rozegeur en maneschijn, 3 van de 6 leveren serieuze schoolproblemen, maar géén die in deze draad zouden "passen"; meer op het punt van dwarsheid, onverschilligheid, onbeleefd ruzie maken met leraren en af en toe weglopen/spijbelen; hier moeten ouders en wij ons af en toe wel erg streng tegen opstellen, want geleerd moet er worden. Citaat:
In de 3 volggezinnen wordt overwegend op deeltijd-basis ook wel door moeders gewerkt en de opvang van de boefjes wordt dan even telefonisch afgestemd met de 3 voorhanden grootouderparen. Wij wonen allemaal niet erg ver uit elkaar, grootste afstand ca. 3 kilometer. Je zult mijn verhaal wel ouderwets en eentonig vinden, maar tot hiertoe leven alle betrokkenen tamelijk tevreden en comfortabel.
![]() |