![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#281 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb in mijn zeer nabije omgeving verscheidene schrijnende verhalen meegemaakt, van een 17-jarige jongen die door pa-lief (een stoere, macho-rijkswachter) zonder pardon aan de deur gezet werd omwille van zijn geaardheid (dat kwam na enkele jaren min of meer terug goed), tot twee jongens van dezelfde leeftijd, waarvan eentje zich voor een trein wierp en een andere zich verhing op zijn "kot" in Leuven. In alledrie deze gevallen hadden deze gezinsdrama's wellicht kunnen voorkomen worden als de mensen in hun omgeving wat meer openheid aan de dag hadden gelegd.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#282 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Leven en laten leven, wederzijds. Alle info ruim tijdig, geen schade veroorzaken.
![]() |
![]() |
#283 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Precies! En de meest aangewezen methode om dat te bereiken, is om jongeren tijdig informatie te verstrekken en ze ook ALLE informatie te verstrekken en hen niet het ideaalbeeld op te dringen dat we zelf voor ogen hebben.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#284 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
komt nog bij dat er hier volgens mij geen homohaters zijn maar wel bepaalde meningen hebben over aspecten van homo of lesbiennes. jij maakt er dan homohaters van omdat het niet jou mening is. Groot verschil, maar dat is waarschijnlijk weer te moeilijk voor jou en zal weer eindigen in een persoonlijke aanval of scheldpartij?
![]() |
![]() |
![]() |
#285 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maak je geen zorgen: ik nam me voor om niet meer op jouw provocaties en ruziestokerijen in te gaan.
![]() |
![]() |
![]() |
#286 |
Europees Commissaris
|
![]() Ondenkbaar? Ik ken hier nogthans 3 mensen (misschien ligt het aan de streek die nogal conservatief is - de westhoek, weet je wel) die niets meer met hun zoon of dochter willen te maken hebben wegens hun geaardheid.
![]() |
#287 |
Gouverneur
|
![]() Als de Poolse regering dat zo beslist dan is dat zo hè ... democratie in werking heet dat ... als ze in Europa daar anders over denken ... tja, dan doen ze dat maar ... maar kvind niet dat de EU Polen meot dicteren wat het moet doen!
Ikzelf ben helemaal geen homohater en ben er ook vóór dat er over gepraat meot worden ... maar als ze ginder anders beslissen ... tja, SO BE IT! Dan meot de bevolking de volgende verkiezingen daar maar mee afrekenen ... die regering is nu eenmaal democratisch verkozen ... de E.U. moet haar bek houden.
![]() |
#288 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Hitler was ook democratisch verkozen en het lidmaatschap van de EU houdt rechten én plichten in...
![]() |
![]() |
#289 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#290 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Hitler was inderdaad eerst verkozen ... maar hoelang duurde het to hij verkiezingen afschafte en wat deed hij met oppositie? Juist ja ... ik vind het een heel flauwe redenering hoor ... om de Poolse regering met Hitler te vergelijken. In Polen staat democratie nog zeer sterk recht ... Mjah, da's cirkeldenken hè ... de huidige Poolse regering heeft nooit gewild dat de EU zoveel te zeggen had, dat komt door de vorige regeringen ... zij kunnen hier moeilijker onderuit ... maar langs de andere kant ... wat blijft er over van de grondwet van hun land? De EU groeit als een inktvis over Europe heen en zuigt op die manier de soevereniteit uit elk land ... we gaan stilaan naar een groot dictatoriaal Europa toe waar mensen het voor het zeggen hebben die je nog nooit hebt gezien ...
![]() |
![]() |
#291 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Voorts is de school heel zeker niet de meest aangewezen instantie voor de opvoeding van kinderen. Scholen slagen er al amper in kinderen de kennis bij te brengen waarvoor ze er naartoe gaan. Wat u voorstelt veronderstelt dan nog bij leraren een betrokkenheid bij hun leerlingen die er gewoonweg niet is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#292 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Ik doe wat ik wil, daar heb ik jouw vermanend vingertje niet voor nodig
Citaat:
Citaat:
The poster formerly known as kay-gell Laatst gewijzigd door Kay_ : 21 mei 2007 om 13:19. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#293 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#294 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
De EU verkozen??? Wanneer waren die verkiezingen dan? LOL Enkel mensen in het Europees parlement zijn verkozen door de Europese bevolking ... de Euopese commissie is onderling geregeld ..., da's een éénpartij-systeem, niet bepaald democratisch hè ... tot de dag van vandaag is de Europese Commissie een dictatoriaal systeem dat de souvereniteit van de EU-landen afbreekt ... Eén voorbeeld: de Europese grondwet, bij refenrendum in Frankrijk en Nederland afgekeurd ... wat zegt Merkel? Ah, die grondwet komt er wel ... we meoten eerst de bevolking er voor klaarmaken en nog wat manipuleren en dan een stemming doen als ze der klaar voor zijn. M.a.w. onze mening maakt niet uit, Europa neemt voer ... een bende bureaucraten gaan in de toekomst meer en meer zeggen hoe wij meoten leven ... gij vindt dat misschien fijn, ik niet, ik heb daar ook neit voor gekozen ... zoals geen enkele Belg ... het werd ons opgelegd (en da's een feit, gen mening). Lid van de EU houdt rechten en plichten in zeg je ... respecteren van mensenrechten zeg je ...? Moet je mij eens uitleggen op welke manier mensenrechten zijn geschonden door te zeggen dat ze niet meer uitgebreid moeten debateren in scholen over homofelie? Homofelie is tot van vandaag geen mensenrecht, open eens een boek!
![]() |
![]() |
#295 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#296 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Blader nog eens rustig doorheen het topic. Je zal die uitleg vast wel tegenkomen!
![]() |
![]() |
![]() |
#297 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#298 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#299 | |
Burger
|
![]() Citaat:
![]() Even de lijn doortrekken naar pedofielen: als men weet dat er toch een grote aversie bestaat (en terecht) tegenover pedofielen, vanwege het gros van de bevolking, dat zou volgens uw redenering dan betekenen dat de grote massa hier één grote bende pedofielen zou zijn... Achteraf niet komen janken dat ze u niet meer au sérieux nemen hé ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#300 |
Gouverneur
|
![]() Jamaar Raf, ge zijt ne simpele zeker? Ik schreef ent toch ook dat je idd verkiezingen hebt van het Europees Parlement ... maar dat parlement heeft NIKS te maken met de hele discussie met Polen ... dat is een beslissing van de EUOPESE COMISSIE, die NIET VERKOZEN IS, maar een ééN-partij-systeem, oftewel dictatoriaal ... en deze comissie die een groepje onderling geregeld is krijgt meer en meer macht ... en ik ben uw lief niet, stoephoer!