![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Europees Commissaris
|
![]() Volgens een Utrechtse studie zouden de mensen die overgaan tot familiedrama's eigenlijk akelig "gewone" mensen zijn. Sterker nog, eigenlijk zijn het zelfs diegenen die het in de maatschappij nogal "goed" doen. De minste afwijking van het "geijkt patroon" (bijvoorbeeld een wasmachine die kapot gaat) zou genoeg zijn om over te gaan tot de ons gekende familiedrama's.
Bron: ergens gehoord op televisie. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De mensen die geïnterviewd werden waren kennissen van de overleden gezinnen, en bevestigden telkens dat de vaders heel gewone, rustige mensen waren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mischien kan het liggen aan de druk en stress die het dagelijkse leven met zich meebrengt . Mensen willen steeds vooruit , hoger op de ladder , en ondertussen kroppen ze al hun frustratie en mislukkingen maar op... Ooit ontploft dat dan hé... Naar een docu die ik ooit zag zouden ze hun gezin willen behoeden van verdere miserie , maar imo is dat wel een lullige manier ....
![]() |
![]() |
#4 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een mens kan veel in z'n hoofd steken , en alles blijven vastzetten . Eigenlijk zou het wel eens interresant zijn om een dader aan het woord te horen .
![]() |
![]() |
#7 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() En ondertussen de jeugd op school maar willen doen studeren en pushen om "het" te maken.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
|
![]() Nee inderdaad.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() 'k dacht het.
btw, de vroege vandaag, of gewoon de kots vantussen uw tanden aan het flossen? Laatst gewijzigd door born2bewild : 22 mei 2007 om 06:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
|
![]() Vermassen wees er ook al op dat er in elk van ons een moordenaar schuilt.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik veronderstel dat dit wel klopt, immers we zijn nog altijd roofdieren. Een moord op eigen familie, dus bloedverwanten is toch een drempel verder dan een moord op iemand die niet tot de familie behoort. Dat een man zijn vrouw wil vermoorden versta ik, immers ze doet meestal niet anders dan hem duvelen met allerlei, voor een man onbegrijpbare dingen (zal natuurlijk ook wel vice versa zijn) maar op eigen kinderen ... da's toch iets anders.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
|
![]() "Maar dat wil niet zeggen dat..."
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() No worry's de meeste op deze forum zijn excentriek van aard. =p
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die het heel slecht hebben,of hadden, weten meestal wat de waarde is van een goed leven,dus het verwonderd mij totaal niet wat de thread starter hier verteld ......
In alles zit er wel wat waarheid ,je moet er enkel maar naar willen luisteren Laatst gewijzigd door duveltje382 : 22 mei 2007 om 13:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Europees Commissaris
|
![]() De theorie zou kunnen zijn dat mensen die het "goed" doen eigenlijk onder een hele pak stress staan en de minste afwijking van het gekende patroon de stoppen doet doorslaan. Ofwel is men gewoon minder resistent tegen stress doordat men eigenlijk heel weinig tegenslagen heeft gekend.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ga nu eens iets heel dom zeggen ff goed nadenken""""LEVEN IS VOELEN""""""
![]() |
![]() |
#19 |