![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() ik twijfel alleen nog over de manier waarop ... beslissingen beslissingen ... ge zoudt er depressief van worden
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Europees Commissaris
|
![]() Iemand om zeep helpen is anders ook wel een uiting van een gevoel me dunkt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Ma ge hoort toch ook vaak dat er ze zwaar in de schulden zaten of dat bvb de vader zijn kind en zichzelf dood om de moeder te treffen etc.
![]() |
#24 |
Banneling
|
![]() toegeven dat 'ge er eindelijk wel eens vanaf wou' ... ligt misschien nog een beke gevoelig om daarna terug opgenomen te worden in de maatschappij hé ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Eigenlijk zouden ze op dat moment eerder het verstand moeten hebben om auto of huis te verkopen en bijvoorbeeld kleiner te gaan wonen maar da's dan weer een enorme deuk in hun imago van succesrijke burger. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() is "het" kapot dan?
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Eigenlijk heb je gelijk,alle spruit verder uit goede of slechte gevoelens van iets of iemand(in dit geval kan het bv zo zijn dat die persoon kwestie nooit begrepen is geweest door de samenleving) dit is maar gewoon een voorbeeld,er zijn wel honderde verschillende oorzaken die aan de basis kunnen liggen van zo een daad
![]() |
#28 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In alles zit er wel wat waarheid ,je moet er enkel maar naar willen luisteren Laatst gewijzigd door duveltje382 : 22 mei 2007 om 15:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mooie thread Karma,enkel spijtig dat er weinig gaat op gereageerd worden
![]() |
#34 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Banneling
|
![]() yep cb600f van aug 2003
een zwartje natuurlijk |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() justitie zou naast het bestraffen ook meer bezig moeten zijn met het voorkomen van misdaden.
er gebeuren verschrikkelijke dingen in dit land. en neem nu bvb het hele proces dutroux - dat heeft ons zoveel geld gekost voor die prijs zou ik als burger niet enkel willen dat dutroux gestopt wordt in zijn daden maar ook en in de eerste plaats zou ik willen weten hoe we als maatschappij dergelijke zaken in de toekomst zoveel mogelijk kunnen voorkomen. en voor zover ik bvb marche en famenne ken kan ik het echt niet helpen dat het mij niet verbaast dat er uit deze kweekvijver van marginaliteit, figuren als dutroux ontspruiten. Als je een half uur in marche en famenne bent dan wordt je door de omgeving alleen al depri.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 23 mei 2007 om 09:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Daar waar men dacht dat het misschien te vermijden was door sommige maatregelen te nemen kwam men tot de conclusie dat het nu net vooral gebeurd door mensen die het "goed" doen wat op zich het nu juist zo moeilijk maakt om het te zien aankomen. Ik plaats uiteraard het geval dutroux niet op dezelfde lijn als de familiedrama's waarover het gaat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
|
![]() Citaat:
Als je succesvol bent of een goede carriëre hebt is de druk om naar buiten toe perfect over te komen nog hoger, simpelweg omdat je je niets anders kan permitteren.
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hebt U vroeger trouwens niet veelvuldig geschreven dat U in feite liever Waal dan Vlaming zou zijn? Omdat het leven er zo veel aangenamer was? Veel minder tijdsdrukl en verdraagzaamheid? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
|
![]() een mens moet als het niet anders kan kiezen tussen van alle kwalen de minst erge. En niet heel de ardennen is zoals marche en famenne he.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
![]() |
![]() |