![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#241 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen, aan de basis ligt de overheersing van de Ieren door de Engelsen.
![]() |
#242 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#243 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat is van Knuppel?
![]() |
#244 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Wat doet de gemiddelde vlaming dan volgens u ? Is de gemiddelde vlaming een katholiek? Gaat de gemiddelde vlaming volgens u twee keer per week op cafe? Alstublieft, neem uw tijd en geef mij een definitie van 'vlaming'. Leer mij wat een échte vlaming moet zijn en wat niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#245 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Sorry, maar Vlaamse meisjes hebben ook hun eer en ik vind dat hun vaders en broers wie deze krenkt ook eens mogen castreren. Hier werkt de zaak omgekeerd naar hun normen. Als dat hun zuur opbreekt, staat het hun vrij om te vertrekken naar de landen waar hun slachtoffers gestraft worden, omdat ze hun lusten niet onder controle kunnen houden. Ieder zijn cultuur, maar ook ieder zijn eer. Ik erger me trouwens ook mateloos aan hippie ouders die hun dochters opvoeden tot multi-oefenmatrassen, waardoor de allochtone rondhangers helemaal hun respect voor ons verliezen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#246 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die luidde: Wat doet een fatsoenlijke jongen zoals jij zo laat op straat en in de buurt van de vuigste discotheek van Vlaanderen? Ligt die soms aan het station van Gent? Zoniet waarom ga je daar dan speciaal naartoe om het Oh-volk te bekijken als het opstapt? Tegen de morgen of nog later dus? Toch niet om zélf naar de vuigste discotheek van Vlaanderen te gaan? ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#247 |
Vreemdeling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#248 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
ZOALS eerder vermeld, WOON ik in GAVERE. Vandaar dat als ik van gent kom met de laatste trein ik daar moet AFSTAPPEN. TIJDENS DE RIT kan ik dan eens goed KIJKEN naar het OH-VOLK. Als ik afstap in Gavere pak ik mijn FIETS en rijk ik naar HUIS. zo. duidelijk? had je mijn vorige posts gelezen dan had je dat daar ook uit kunnen afleiden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#249 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#250 | |
|
![]() Citaat:
Ik ben van het oeroude en rechtvaardige principe dat oog om oog, tand om tand het eerlijkst is. Nu is het een tand voor een gebit en dat steun ik niet. Ons gerecht kent geen rechtvaardigheid meer. Dus: ik verwerp de mensenrechten zoals ze nu toegepast worden, ja. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#251 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoe weet jij dat het Oh-volk dat jij vanuit de trein ziet uit de vuigste discotheek van Vlaanderen komt? Zag je het er buitenkomen vanuit de trein?
![]() |
![]() |
#252 |
Vreemdeling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#253 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat het twee verschillende christendomgeloven zijn is zuiver toevallig. Maar de autochtone noord-ieren willen gewoon terug bij Ierland gaan en de allochtone GB-ieren willen onder engels gezag blijven. dat is wat er in Ierland gaande is en niets anders. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#254 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
zij zitten bij mij op den trein eh slimmeke. van gent naar gavere zit ik met hen op de trein. ik stap samen met hen af, ik ga naar mijn fiets en rij naar huis, zij gaan recht den oh binnen (en als ge vraagt hoe ik dat weet: ze zingen vollenbak 'oh den oh oh oh oh oh' en dragen jasjes van Oh! gavere) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#255 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#256 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wie ben jij eigenlijk om de iemand 's waarde binnen dit debat en forum te bepalen maar zélf iedereen die je niet lust voor racist en pipo uit te schelden?
![]() |
#257 | |
|
![]() Citaat:
Ik blijf er bij dat wetten er op de eerste plaats moeten zijn om mensen te beschermen. Onze wetten zijn laks geworden en men geeft hier aan elke gril toe. Als u dat perfect vindt en verdedigt, goed. Maar het zijn uw kinderen die u blootstelt aan de losgeslagen gekken die u rechten wenst te geven. Ik blijf er bij dat er grenzen zijn aan menselijkheid en wie deze overschreidt, niet meer als mens behandelt hoeft te worden. Zulke individuen verdienen enkel een koekje van eigen deeg. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#258 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
In de periode vanaf de stichting van Noord-Ierland tot aan de jaren zestig was er sporadisch sprake van ernstige ongeregeldheden tussen katholieken en de protestantse bestuurders. In de jaren zestig ontstond er langzamerhand onder de katholieken een beweging die gelijke rechten opeiste. Hun acties werden door de protestantse meerderheid als zeer bedreigend gezien waardoor er met veel machtsvertoon op werd gereageerd. De spanningen in Noord-Ierland liepen daardoor snel op. In Engeland groeide het idee dat de wijze waarop het protestantse bestuur zijn macht gebruikte het probleem eerder verergerde dan oploste. Om te voorkomen dat de situatie geheel uit de hand zou lopen, koos Londen daarom uiteindelijk voor de afschaffing van het zelfbestuur. bron= http://nl.wikipedia.org/wiki/Noord-Ierland tevreden? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#259 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Oh vertel mij dan welk onrecht onze vlaamse meisjes al is aangedaan vantwege de allochtone jongeren! Welk onrecht heeft u al gezien! Ik hang aan uw lippen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#260 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Katholiek zijn hoort daar voor een aantal Vlamingen ook nog bij. Bestaat de cultuur van de moslims soms enkel uit de islam zoals je hierboven schreef?
![]() |