![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik hou niet van voorspellingen, omdat die meestal uitsluitend gebaseerd zijn op wisfull thinking, maar nu doe ik er niet één, maar twee:
1) brulkikker de dekker haalt een intriest lage uitslag, ver beneden de kiesdrempel 2) eens daarna zal hij zich mogen beklagen over de aandacht in de nationale pers, want dan gaan ze hem zeker niet veel meer opvoeren.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik probeer mijn pc virusvrij te houden, dus ook van extreem rechtse dingen die ik zou oplopen met de Vlaams Belang site.
Maar ik heb in het verleden Vanhecke en Anke -blondje- Vermeersch al horen pleiten voor de afschaffing van provincies als nutteloze instelling. Iets waar ze zeker een punt in hebben.
![]() |
#23 |
Minister-President
|
![]() Wat een arrogantie... Die paarse duikboot doet alsof hij de paarse paus is terwxijl hij net weggeblazen wordt in een peiling. ipv zijn programma te verkondigen voert hij oppositie ... tegen de vlaamse oppositie.
Wat een farce. maar ja als je zelf alle paarse wetten hebt goedgekeurd kan je moeilijk oppositie voeren tegen paars zeker. Als hij zo verder doet haalt hij nog minder dan het liberaal appel. De grap is dat die paarse spion klaagt over een gebrek aan mediaandacht terwijl hij net een tsoenami aan mediaandacht achter de rug heeft. Dedecker is een PVV'er pur sang. Laatst gewijzigd door ilfalco : 23 mei 2007 om 21:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Onze superopportunist wordt wanhopig. Ik zie hem nog terugkruipen naar zijn paarse stal. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik doe ook eerst een kondoom aan, vooraleer ik het woord AIDS intik vb. op de site van wikipedia. Je weet maar nooit hoe hardnekkig het aids-virus is.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
|
![]() Citaat:
De 'democratische' partijen verstevigen de positie van het VB dat ze 'bestrijden'. Laatst gewijzigd door luc broes : 24 mei 2007 om 07:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De Decker dacht volgens mij aan de 40% waarmee hij ooit, op een haar na, voorzitter van de VLD werd. DAT zat in het hoofd van De Decker toen hij zijn partij oprichtte en hij zelfs Boudewijn Bouckaert meekreeg. Als De Decker dus tegelijkertijd zegt dat het hij het cs zal doorbreken en dat het VB nooit aan de macht zal komen, dan is hij een dikke hypocriet en volkomen onbetrouwbaar. Waar meent hij immers nog allemaal geen zak van? Tot voor korte tijd mocht ik De Decker best lijden. Na zijn avontuur met de N-VA had ik er zelfs sympathie voor, maar die geraakt hij intussen zienderogen kwijt.
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nog dit.
Er was ook een tijd dat de N-VA de CD&V afwimpelde. Toch tot ze doorhad dat ze de politiek vaarwel mocht zeggen als ze de kiesdrempel niet zou halen. En kijk waar vandaag de N-VA zit. Wie weet dus waar we de Decker binnenkort mogen zoeken. Alles hangt af van de wil van De Decker om door te gaan met de politiek. Ik heb eerlijk gezegd de indruk dat het eerder De Deckers' behoefte is om revange te nemen op VLD, N-VA én CD&V die hem heeft doen besluiten zélf een partij op te richten. Jammer genoeg zat hij zélf in de party die het van de grond komen van een nieuwe partij zo goed als onmogelijk heeft gemaakt door de kiesdrempel in te voeren.
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 24 mei 2007 om 08:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waardenverval =/= ethisch progressief. En Turkije binnen de EU? Oordeel zelf: Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
|
![]() In Antwerpen zou Jurgen Verstrepen wel een zetel kunnen halen volgens de peiling van de Frut.....
(Peiling staat in apart forum bij politiek binnenland)
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ik ben ook tegen het CS, het is niet nodig en zelfs belachelijk , een partij die zo verschillende standpunten heeft/had en die zelf zegt niet in coalities te willen stappen zonder grote toegaven vand e andere heb je geen CS nodig, die negeer je gewoon. Citaat:
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country." -Hermann Goering (1893 - 1946) Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor The second in command of the Third Reich |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
(Teveel kiezers zijn nog onbeslist. Maar ik kan me vergissen natuurlijk.) Laatst gewijzigd door system : 24 mei 2007 om 11:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Burger
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Schepen
|
![]() tja
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Vreemdeling
|
![]() Moesten we vandaag eens SLIM worden , en onze stem voor vld , spa , of cdv eens iedereen op ldd of vb zou stemmen dan zou er eens in al die jaren een nieuwe wind door het land gaan . Waar er eens echt verandering
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Vreemdeling
|
![]() Moesten we vandaag eens SLIM worden , en onze stem voor vld , spa , of cdv eens iedereen op ldd of vb zou stemmen dan zou er eens in al die jaren een nieuwe wind door het land gaan . Waar er eens echt verandering kan
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |