![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() in de jaren 60 gingen veel hippies het Joodse geloof aanhangen
in de jaren 70 was daar niks meer van over stel meelopers ![]() Muslims often brag and gloat over news of non-muslims converting to Islam, but they don't tell other side of the story where muslims are leaving Islam in droves. There are more muslims leaving Islam than new converts joining Islam. Muslims are leaving Islam in millions, which is unprecedented in the history of Islam. This page will contain news relating to "Muslims Leaving Islam" and links to Testimonies of Muslims who left Islam and converted to other beliefs. According to research by Dr. Ilyas Ba-Yunus, 75% of New Muslim Converts in the US leave Islam within a few years. http://www.wikiislam.org/wiki/Muslims_Leaving_Islam |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Bron van deze tekst : mijzelf, ex-moslima en deel uitmakend van de moslimgemeenschap, willen of niet...
Hoelang gaan de politiek correcten nog hun ogen sluiten voor het vrouwenleed onder de islam ?!? Het is geeneens een ver-van-mijn bed historie, aangezien er ook in onze westerse landen vrouwen polygamie dienen te dulden en thuis opgesloten zitten...
http://www.faithfreedom.org http://dutch.faithfreedom.org/forum islamisme is een waanzinnige, fascistische cultus en gematigde islam is hun paard van Troje In islam erft een vrouw slechts de helft van wat haar broer krijgt |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat me het meeste is opgevallen aan je verhaal, is het feit dat je nog steeds getrouwd bent met je islamitische man, de aanhanger van een ideologie waarvan je zo'n grote afkeer hebt. Interessant. Laatst gewijzigd door Uh-Huh : 24 mei 2007 om 16:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Uh-Huh
Citaat:
En zijn dus miljoenen moslims die nooit de koran of ahadith gelezen hebben en die zijn volgens jou geen moslims ? Ik hoop voor jou dat ze het niet horen...ze hebben lange tenen zie je. Veel moslims snappen geen woord Arabisch trouwens, ze dreunen magische formules op uit de koran en de ahadith zonder er een iota van te snappen, snap je ? Ik heb inderdaad een afkeer van de ideologie die mijn man aanhangt (hij had geen keuze, hij is moslim van geboorte), maar ik heb geen afkeer van mijn man, waarom zou ik ? Nog nooit van echte liefde gehoord zeker? Trouwens, mijn man is een slechte moslim, hij weet dat ik nu atheist ben, dus zou hij volgens de islam stante pede van mij moeten scheiden en onze kinderen van mij moeten weghalen... Of ga je dit ook ontkennen ? De liefde is in zijn geval echter sterker dan de islamnonsens, gelukkig maar ! Tof dat je mijn "verhaal" promoot !!!!
http://www.faithfreedom.org http://dutch.faithfreedom.org/forum islamisme is een waanzinnige, fascistische cultus en gematigde islam is hun paard van Troje In islam erft een vrouw slechts de helft van wat haar broer krijgt |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je bent het struisvogeltype dat met tolerantie zit te zwaaien maar telkens in een haatbom verandert als een niet multicultureel correcte mening of ervaring wordt mede gedeeld die niet in je sprookjeswereld past. Op dat vlak scheel je eigenlijk niet met die islamitische extremisten die je zo nauw aan het hart liggen. En dan al dat minimaliserend gedoe : hoeveel miljoenen vrouwen moeten nog lijden onder de islamitische cultuur alvorens jouw ogen open gaan en het niet meer hebt over een handvol enkelingen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Banneling
|
![]() En morgen beweer je waarschijnlijk het tegendeel als een ervaringsdeskundige 'gematigde' moslim komt vertellen hoe progressief de vrouwenrechten zijn in de islamitische wereld. Wie zal er dan weer dogmatisch bezig zijn ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Iemand die zijn stellingen niet hoeft te baseren op objectieve gegevens quoi. Iemand die bulkt van het groot gelijk en dus vrijelijk uit z'n nek kan kletsen.
![]() |
![]() |
#30 | |
Banneling
|
![]() [quote=lincoln;2681075][quote]
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dan zal ik hoogstens eens zeggen: 'zie, je moet niet veralgemenen.' Want dat doet de tekst. Maar nee hoor, ervaringsdeskundige zijn quasi altijd zinloos, omdat het altijd maar gaat om 1 situatie. En het immigratieverhaal vindik ook wel grappig. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Banneling
|
![]() Oorspronkelijk geplaatst door filosoof
![]() Je bedoelt dat je geen debat hier kan voeren zonder dat elke moslimhater aanhaalt dat wat in beperkte mate (te veel nog!) in enkele landen gebeurt, ook bij alle moslims voorkomt... Citaat:
Laatst gewijzigd door filosoof : 25 mei 2007 om 01:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik wel. In het verleden heb ik al gesproken die gewoon "omwille van de eenvoud" zich tot de religie van hun man bekeerden. "Dat vermijdt problemen". Voor die vrouwen was dat gewoon een loutere formele stap net zoals je ook de auto gebruikt die de man heeft gekozen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Ik heb het grote geluk zeer intelligente kinderen te hebben. Zij hebben een grondige spirituele basis meegekregen, namelijk de Gouden Regel "doe niet aan een ander wat je niet voor jezelf wil", hebben ook van hun vader de islambasis meegekregen, maar die zélf verworpen na het lezen van de koran en de ahadith en na het persoonlijk "beleven" van wat de islam voor hen in petto heeft. Hun vader is daar natuurlijk niet zo happy mee, hij heeft zo immers gefaald in zijn moslimplicht. Maar hij houdt van zijn kinderen, dus is de liefde eens te meer sterker dan de islamnonsens.
Zeg, het gaat hier wél over luxemoslima's hé. Heeft niemand daar iets over te zeggen, iets op feiten gebaseerd tegen in te brengen ? Ik zie enkel ongefundeerd gefilosofeer, geen praktische zaken.... Nochtans weet ik dat vrijwel iedereen wel zo'n suikermoslima in zijn of haar omgeving kent...ga eens na hoe ze zover gekomen is !?!
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | ||
Banneling
|
![]() [quote]
Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Online, als jij de ervaringsdeskundige van de negatieve kant direct aanvaard, ben je dan bereid om een ervaringsdeskundige van de positieve kant direct te aanvaarden?
(Ik aanvaard geen van beide, 'ervaring' is altijd subjectief.) |
![]() |
![]() |