![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Koning Albert koopt jacht in Italië
![]() ROME - Koning Albert II heeft samen met koningin Paola een nieuw jacht gekocht in Italië. Het Belgische koningspaar bestelde de 15 meter lange boot bij Rizzardi in Sabaudia, in de provincie Lazio. Dat heeft het Italiaanse persagentschap Ansa bekendgemaakt. Koning Albert II en koningin Paola verlieten de haven van het naburige San Felice Circeo en vaarden richting het Italiaanse eiland Ponza, aldus het agentschap. Het jacht "Quartour" heeft een waarde van ongeveer 1,5 miljoen euro, meet 15 meter en heeft een capaciteit voor acht passagiers. Het is al het tweede jacht dat het koningspaar aankoopt bij Rizzardi. Het Italiaanse bedrijf weigerde echter commentaar te geven. .................................................. .................... vrt radio en zeggen dat het crisis is leve Paars zal Flup en Beer Bibber zeggen Laatst gewijzigd door Marlientje : 24 mei 2007 om 21:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Vreemdeling
|
![]() 15 m is niet zo groot voor een yacht, ze hebben zich ingehouden
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Vreemdeling
|
![]() Baa, plat populisme, voor die mensen is dat een peuleschil door hun geld dat ze sowieso hebben zonder de dotaties, ik laat mezelf niet vervallen in zo'n dogmatisme.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Philippe heeft een helicopter, waarom zou Albert dan geen yacht mogen hebben!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Op zijne leeftijd kan hij gratis op het openbaar vervoer stappen ....
![]()
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() 15 m. Tis niet alsof hij decadent bezig is. Das een klein ding.
De meeste rijke zakenlui hebben veel grotere dingen. Die tientallen miljoenen kosten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
|
![]() Ik denk dat den Aynerand zijnen boot veel groter is.....
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
|
![]() 1.5 miljoen euro....
Ik stel voor dat we hem zijn dotatie wat verhogen... hoe gaat diene mens nu nog choco op zijnen boterham kunnen smeren....
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik vraag mij af of hij met zo'n klein bootje wel binnen mag in Saint-Tropez, volgens mij kijken ze hem daar buiten ... ![]() Voor die prijs kunnen er aleerst nog geen gouden kranen in zijnen douche staan, ... Toch wel ne must op zo'n potserig poepsjiek jacht nietwaar... ? Had de Flahaut, geen Fregat meer op overschot om de Roy cadeau te doen, ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
|
![]() Die jaloerse draden toch ook altijd.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wel ik hoop dat ze BTW betalen, dan hebben we al 21% van onze dotatie terug.
Als ze dat niet gedaan hebben, ligt het er wel vingerdik op, ze gunnen ons niets |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Burgemeester
|
![]() hoe durven ze zo'n klein jacht te kopen.ze moesten beschaamd zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
|
![]() En zeggen dat er in Vlaanderen (Wallonie weet ik niet) ook jachten gebouwd worden. Zo zie je maar hoeveel ze geven om het eigen land onze royals he......
Liever hun, allez onze, centen in Italie uit geven dan hier..... Waar is de guillotine... ?
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() jongens wat een slechte managers zitter er daar in de regering: zit er nu echt geen clausule in de dotatie dat hofleveranciers aan Belgie moeten verbonden zijn. En zeg nu niet weer dat Europa boven onze koning staat.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Even off-topic, maar het grootste motorjacht dat wordt gebouwd in Belgie is 12 meter - jachtwerf Etap in Malle. Verder zijn er maar een handvol werven meer over, voornamelijk toegespitst op renovaties en reparaties. Mocht Etap niet bestaan zou Belgie in de yachtingwereld nul komma nul voorstellen.