![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#541 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
![]() Pas op of je toetsenbord is sebiet een zwembad van je eigen kwijl.
Kijk, geld! ![]() Dat vult de eenzame, eenzame avonden achter het pc-scherm zeker wel?
![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Metternich : 25 mei 2007 om 01:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#542 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() secretaresse 1 : Hij heeft me ALWEER een hoer genoemd!
HR baas : mja, kunnen we dit niet uitpraten. Hij bedoelde het niet zo. secretaresse 2 : hij deed hetzelfde met mij, de smeerlap. HR baas : kijk dames, dit alles is een misverstand. we kunnen dit toch in kalmte uitpraten? mannelijke werknemer : hij noemde mijn familie als basis van prostitutie. HR baas : Ok, ik geef mijn ontslag. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#543 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Knappe CEO. "Waarde raad van bestuur, ik weet NIKS over de markt in Polen, maar ik weet zeker dat we daar x en y kunnen doen." ![]() Te dom om te helpen donderen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#544 |
|
![]() Man I tegen man II in internetcafé:
"Maar wie is die klosjaar toch die hier elke zoveel tijd "GELD GELD!" zit te roepen achter de pc's?" "Geen idee, maar ik heb het hem duidelijk gezegd deze keer: wij willen geld in ruil voor het gebruik van onze pc's en geen sexuele diensten!"
![]() |
#545 |
|
![]() Zegt de persoon die hier veel te veel berichten over zijn geld moet plaatsen. Allee ja, ik neem toch aan dat het dwang is want een normaal persoon zou dit toch niet doen. IP-adressen zijn namelijk zeer snel te linken aan adressen en je hebt maar één iemand nodig die bij een bende zit die snel wat geld wilt gaan "vinden"...
![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Metternich : 25 mei 2007 om 01:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#546 |
Minister-President
|
![]() Noch jij noch je familie interesseren mij, dat zou nu toch al duidelijk moeten zijn? Of hebben jullie enige marktwaarde?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#547 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar tijd om hier aandacht te komen zoeken heb jij blijkbaar zat. Je beseft toch dat je intussen weer de inkomsten van een of twee klanten gemist hebt?
![]() |
#548 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#549 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Beste Raad van Bestuur, ik weet NIKS over onze mogelijkheden in Taiwan, maar ik ga toch maar iets uitbraken a la let's say VOIP of zo want dat klinkt goed, maar we kunnen ook prostitutie proberen natuurlijk. Maar ik benadruk dat ik er NIKS over weet, eh. Maar ik heb wel geld en dat maakt me intelligent. Bedankt papa voor die erfenis. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#550 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#551 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Noem het maar gerust om aandacht SMEKEN.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#552 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#553 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zou AyneRand nog antwoorden of is zijn uurtje internet café opgebruikt?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#554 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Antwoordt op de vraag, sukkel.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#555 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#556 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#557 |
|
![]() Hangt ervan af of de eigenaars van het internetcafé nu pas of een halfuur geleden al de politie belden voor die klosjaar (weeral) te komen weghalen.
![]() |
#558 |
|
![]() Marktwaardes zijn een uitvinding van de NWO! Al die getallen die voorkomen bij marktwaarde in een bepaalde volgorde gezet en dan vertaald naar de Maya-kalender in een oneven zonnejaar, etc... leidt namelijk tot 5! En we weten allemaal wat dat wilt zeggen!
![]() |
#559 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zal de vraag retourneren. Wat is jouw marktwaarde? Iedere keer dat ik je de vraag stel welk bedrijf of welk bedrijvencomplex je dan wel mag voorzitten of er eigenaar van bent, dan loop je weg. Dan ben je weer een week of twee niet op politics te bespeuren. Wat is JOUW marktwaarde en bewijs het me.
Ik denk dat dit spelletje al 2 jaar bezig is waar je steeds doet als die zot die met zijn golfkarretje in Knokke gaat rondrijden om maar vooral te showen dat hij een golfkarretje heeft. Bij specifieke vragen over jouw marktwaarde log je af en neemt het hazepad en 2 weken later duik je weer op, hopende dat die vragen vergeten zijn. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#560 |
|
![]() Alsof AyneRand het geld heeft om een golfkarretje te kopen...