![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik heb de internationale media niet horen berichten over het homostandpunt van het VB tijdens de verkiezingsperiode. Ik hoor de internationale media wel regelmatig berichten over het islamitische homostandpunt en dan blijft het opvallend stil vanuit de hypocriete linkse zijde. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
En wat zou daar dan wel de reden voor mogen zijn? Zouden ze het soms fijn vinden om ervan langs te krijgen door islamieten, die "linksen" en "homo"s"? Belachelijk. Ik kan je alvast meegeven dat ik zelf bijzonder weinig aandacht heb voor iemand's kleur of religie als die persoon mij uitscheldt voor flikker. Voor mijn part is het een marsmannetje, ik accepteer dat van niemand.
![]() |
![]() |
![]() |
#104 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Je moet eens een woordenboek kopen en de woordjes die je wil gebruiken eerst even opzoeken alvorens je belachelijk te maken. Dan zal je bijvoorbeeld ontdekken dat het woordje "vulgair" hier eerder op jouw uitlatingen van toepassing is dan op de mijne.
![]() |
![]() |
#105 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dan zou je tenminste weten dat Amsterdam, de vroegere onofficiele "gay-city" ondertussen DANKZIJ DE ALLOCHTONEN die status totaal kwijt is, vermits het voor gay people helemaal niet meer veilig is om rond te lopen in die stad. Nochtans is daar in geen mijlenver een VB partij te bezien hoor. Maar geen nood: blijf je kop in het zand steken, noem het de fout van extreem rechts, neo nazis en het Vlaams Belang en droom rustig verder! Ik ben niet gay! ik hoef me dus ook geen zorgen te maken.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Men sticht een partij. De ander partijen die zichzelf "democratisch" verklaren beginnen een grandioze moddergooi actie. Niet enkel de nieuwe partij is fout, doch de kiezers kiezen er voor omwille van de foute redenen: a) de kiezers van die nieuwe partij zijn DOM b) ze zijn verzuurd c) ze kiezen voor die partij omdat er onkruid tussen de straatstenen groeit (Vera Dua) d) ze kiezen ervoor omdat de belastingen te hoog zijn (Doki) men kan dit lijstje aanvullen met fantasietjes naar believen. Bovendien is de partij "fout" omwille van een aantal factoren die hen worden toegedicht door de zelfbenoemde "democratische" partijen: - de nieuwe partij is niet democratisch - ze gaan de verkeizingen afschaffen - ze zijn dictatoriaal - ze willen met niemand samenwerken (?? nietwaar?) - ze zeggen de verkeerde dingen - hun mandatarissen zijn DOM - .... en dan komt onze superknul doki het eens allemaal uitleggen: kijk jullie domme, verzuurde, onwetende kiezers die voor dié partij kiezen omdat er onkruid groeit (kies verder uit lijstje 1). Weten jullie niet dat die partij xxx is (kies uit lijstje 2) Wie NIET aan bod mag komen is die partij zèlf en nog minder hun kiezers want die zijn... lijstje 2 of lijstje 1. Volgens mij heet zoiets een selffulfilling prophecy! Of is het cirkelredenering?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
en in deze draad ben je d'r als de kippen bij om snel de verantwoordelijkheid te gaan verleggen naar het VB. Hoe laag en hypocriet kan je wel niet vallen en zijn Doki. Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#108 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Domme allochtonen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 |
Banneling
|
![]() Nee hoor, jouw insinuatie getuigt van een ongelofelijke platvloerse vulgariteit. Intussen heb je ze nog steeds niet hard gemaakt, maar dat zal de bedoeling ook wel niet geweest zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Die @#@@zakjes recupereren zichzelf wel, wees gerust. Daar hebben ze ons niet bij nodig ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Uw bewering dat het VB de democratie ten gronde wil richten is ronduit belachelijk. Er zijn genoeg dingen die men die partij kan verwijten zonder te moeten vervallen in een Etienne Vermeerschachtige hysterie. Als er een probleem is met de democratie zal het eerder de manier zijn waarop die de laatste jaren door de zetelende regeringen uitgehold is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Met andere woorden : ik zou in de verste verte niet weten waarom ik die mensen scheef zou moeten bezien. Integendeel. Het is niet omdat één aanhanger van het VB iets negatiefs over homo's zegt, dat dat dan meteen ook de visie is van alle andere VB'ers. U hoort ons toch ook niet zeggen dat ALLE sossen sjoemelaars zijn omdat er regelmatig rooie rakkers voor de rechter staan en kunnen gaan zitten omdat ze belastinggeld hebben achterover gedrukt ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Kijk, het is duidelijk dat het jou, online en co. te doen is om het zwart maken van de allochtone gemeenschap die zogezegd uniform homofoob zou zijn. Ik heb al verschillende keren gezegd dat die bezorgdheid van jullie over de homofobie van islamieten een beetje verdacht, om niet te zeggen compleet hypocriet is, aangezien je het aan de andere kant opneemt voor een partij die zelf uitgesproken homofobe standpunten verkondigt.
![]() |
![]() |
![]() |
#114 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Het VB stuurt er op aan om het gelijkheidsprincipe te ondermijnen, door het hebben van rechten en plichten te koppelen aan specifieke aspecten van de identiteit van de burger, bijvoorbeeld de culturele, religieuze, of seksuele identiteit : ongeacht het feit of een persoon Belgisch staatsburger is of niet zou het VB toch een verschillende behandeling willen op basis van bijvoorbeeld seksuele geaardheid. Dit druist in tegen de fundamenten van de democratie. Daarbovenop is het een illusie te denken dat de VB kopstukken een veel eerlijker, transparanter en efficienter beleid zouden voeren dan hun democratische collega's, dat zij niet aantastbaar zouden zijn door corruptie, of dat zij complexe problemen zoals de sociale zekerheid zomaar als bij toverslag zouden kunnen oplossen.
![]() |
![]() |
![]() |
#116 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() draadje volledig lezen, deze vragen zijn allemaal al beantwoord
![]() |
![]() |
#117 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wanneer ga je dat nu al allemaal eens bewijzen ? Te beginnen met het laatste, en trouwens ook de stelling dat de islamitische ideologie niet homofoob is. We zijn benieuwd. Je blijft ook weeral oorverdovend stil over de homofobe houding van islamitische jongeren. Dus spel die les over hypocrisie in de eerste plaats maar aan jezelf en je hypocriete linkse vriendjes. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#118 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#119 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Nee hoor, jij antwoordt helemaal niet. Jij demoniseert, jij voert een haatcampagne tegen een groep burgers die jouw politieke keuze niet delen, je handelt selectief en schijnheilig tegenover een vermeende homobashersgroep en zwijgt als vermoord over de allochtone homobasherscategorie die telkens weer het nieuws haalt .... En over het homofoob karakter van de islamitische ideologie durf je in het geheel niet een woord te reppen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#120 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Maar voorlopig zie ik geen enkel element dat op zo'n verband zou wijzen. We weten zelfs niet zeker of de jongeren moslims waren, en of hun beweegredenen homofoob waren. We weten zelfs niet of zij wisten dat hun slachtoffer homo was. En daar ben je weer met je omgekeerde bewijslast. Kijk meisje, als jij beweert dat het oppervlak van de maan uit bruine suiker bestaat, dan is het niet aan mij om naar de maan te vliegen en een potje zand mee te brengen om het tegendeel te bewijzen. Mutadis mutandis is het niet aan mij om met bewijzen aan te komen draven van de niet-homofobe aard van de islam als jij het in je hoofdje krijgt om te beweren dat de islam wel homofoob is.
![]() |
![]() |